Wat vinden wij van

kom nooit op tweakers forum en zo te horen is dat goed :wink:

btw als mensen hier voor elke typfout zouden replyen, nooooooooooooo dan ben ik weg, zouden meer zulke replies zijn dan normale threads :slight_smile:

typ je eigen typje zeg ik altijd maar :wink:

Heb het hier al lang opgegeven om op type-/taalfouten te letten.

Het taalgebruik van velen op dit forum is bedroevend, echt heel bedroevend.
En dan bedoel ik niet de bewust verkeerde spelling zoals ‘l33t’, ‘tsjetten’ of gewoon een eenvoudig typefoutje dat duidelijk een typefout is…maar ja…ut hoort erbij zeggen ze dan :wink:

Originally posted by Da_Taxman
[B]Heb het hier al lang opgegeven om op type-/taalfouten te letten.

Het taalgebruik van velen op dit forum is bedroevend, echt heel bedroevend.
En dan bedoel ik niet de bewust verkeerde spelling zoals ‘l33t’, ‘tsjetten’ of gewoon een eenvoudig typefoutje dat duidelijk een typefout is…maar ja…ut hoort erbij zeggen ze dan :wink: [/B]

denk als je het zou verbieden, als je niet een beetje ABN kan, om op deze site te komen je weinig bezoekers zou trekken…en das ook weer nie de bedoeling heh :wink:

Nouja ik heb zelf tijden tussen de tweakers gezeten (ik was op stage, verveelde me te pletter en CD Freaks was down) en zodoende heb ik op dat forum best wat opgestoken.

Op sommige punten moet ik Tax gelijk geven, op andere punten niet en er zijn ook nog wel meer dingen daar die je mateloos irriteren. Voeg je het allemaal samen dan kun je tot de conclusie komen dat de meeste lui daar zo zielig als maar wat zijn…

ik wist geen eens dat daar een forum was… Gebruik alleen pricewatch.

je kunt het kort samenvatten…
er zijn coole tweakers (5%) en er zijn zielige tweakers(95%)…
verder valt er eigenlijk niet veel over te zeggen :slight_smile:

LOL ja dat is een goeie!

Eigenlijk zou het tuig van Tweakers hiernaartoe moeten komen, dat zijn tenmniste normale mensen :smiley:

die vallen dan onder die 5 %

Op het forum van waar ik werk hebben we nu ook een paar tweakers rondhangen die lopen te zeiken…

Ach ja…zielige mensen inderdaad (uitzonderingen daargelaten)

Tja een van de meest storende vormen van gedrag dat ik daar zie is: “kijk kijk kijk hoe braaf ik ben en hoe stout die ander is die ik lekker aangeef zoals een klein kind zijn zusje verklikt”… en dan zeggen dat ze het normaal vinden omdat ze moeten zorgen voor een goed forum… losers!!!

Ach, zie het tweakgebeuren als een hobby. Hoeveel mensen lopen er hier rond die zo ontzettend veel spellen en andere software hebben gecopieerd dat ze de rest van hun leven zouden kunnen slijten met het installeren ervan? Dat is toch even maf? Ieder z’n eigen…

Het tweaken van je systeem kan een leuke hobby zijn inderdaad. Proberen om het maximale uit je systeem te halen, nachten doorpuzzelen waarom iets niet werkt en dan met een ‘Eureka’-gevoel als je het dan eindelijk gevonden hebt.

Mensen helpen op het forum is eveneens een leuke bezigheid, de voldoening die je krijgt als je iemand hebt kunnen helpen bij het oplossen van een probleem, of dat nu daar of op dit forum is (liever hier natuurlijk :wink: ).

Zeuren doen we ook allemaal (kijk maar naar mij in deze topic :wink: ), maar mensen die alwetend doen maar het in feite niet zijn (getuige vele postings aldaar) en neerkijken op iedereen die een newbie vraag stelt omdat het toch allemaal zo voor de hand ligt…die mensen zijn even vergeten dat zij ook ooit zo begonnen zijn, zonder enig verstand van computers en aanverwante zaken.

En dan, zoals Dee-ehn het al zei, de verklikkers. Mensen die zielig gaan lopen doen omdat iemand ook maar enigszins van de regels lijkt af te wijken. Mensen die in het begin zelf ook iets fout gedaan hebben waarschijnlijk en nu willen dat een ander vooral ook bestraft wordt voor een dergelijk vergrijp (zelfde als met ontgroenen: ‘ik heb het ook moeten doorstaan, dus die ander ook’).

Er zitten inderdaad wel veel mensen op dat forum die veel verstand van computers hebben, dat zal ik zeker niet ontkennen, maar de manier waarop ze dit naar buiten dragen staat me absoluut niet aan.

Heb respect voor anderen, opdat zij ook respect voor jou zullen hebben…maar dat snappen veel mensen daar niet :wink:

Hmmmmm ik voel me niet aangesproken…

En nu ga ik dan maar ff al mijn divx en mp3 cdroms opruimen :wink:

Ohja… wat ik nog wil zeggen is dat er daar ook een algemene sfeer TEGEN newbies heerst. Dit vind ik een slechte zaak… iedere newbie wordt er zowat uitgescholden… iedereen is toch newbie geweest??

Het is goed te merken dat daar mensen zitten die geen of nauwelijks sociale contacten en vaardigheden hebben… ze voelen zich daarom op computertechnisch gebied superieur…

Ik heb welis wat opgezocht daaro op dat forum maar je ziet ook wel verschillen tussen de verschillende forums! Gaat het over Tweaken dan lijkt het net of je met allemaal alleskunners zit te lullen, maar post je een echt GROOT probleem dan krijg je een stuk minder replies! haha!
Ach ja, die mensen moeten er ook zijn hè!! :wink:

Originally posted by Wookie
Ik heb welis wat opgezocht daaro op dat forum maar je ziet ook wel verschillen tussen de verschillende forums! Gaat het over Tweaken dan lijkt het net of je met allemaal alleskunners zit te lullen, maar post je een echt GROOT probleem dan krijg je een stuk minder replies! haha!
Ach ja, die mensen moeten er ook zijn hè!! :wink:

sja grote problemen waar jij mee kampt kunnen nou eenmaal nooit echt opgelost worden…:slight_smile:

ps. ik zal maar niet verder uitwijden over de operatie die je wil ondergaan heh Wookie :wink:

Originally posted by -=HeadLesS=-
[B]

sja grote problemen waar jij mee kampt kunnen nou eenmaal nooit echt opgelost worden…:slight_smile:

ps. ik zal maar niet verder uitwijden over de operatie die je wil ondergaan heh Wookie :wink: [/B]

Wat kun jij een onzin uitkramen zeg! :stuck_out_tongue:

Is er wel eens nagedacht dat er ook mensen zijn die woordenblind zijn, en ondanks dat toch een topic durven plaatsen. Of mensen die ondanks alle inspanningen het gewoon niet kunnen leren.
Is het dan de bedoeling om deze mensen te weren van CD freaks.
Wees blij als je over de gave beschikt om zonder taalfouten te kunnen typen. Of goed in de Nederlandsentaal bent
Wees dus voorzichtig met het afkraken van een topic met veel taal fouten, want je kunt nooit zien wat voor persoon of het geplaats heeft, en met de opmerkingen over taalfouten trap je deze mensen alleen maar dieper de stront in, dus luitjes denk voortaan even na voor je reageert.

Tropiesvisje

ik check enkel de mainpage :slight_smile: