Moet toch ff replyen dat de Xbox gewoon roelt. Ik ben een vervente games freak en speel dus ook regelmatig(3 uur per dag als ik tijd ervoor krijg van de vrouw
) Maar je kan een gameconsole echt nmiet eventjes vergelijken met een Pc. Mensen die een console kopen willen graag languit op de bank gamen. elkaar de hersens inslaan ofzo. en niet suf achter een bureau achter de monitor een game spelen. It’'s a gaming experience
Kwa prijs vindt ik de X-box idd duur, maar kijk naar 2 jaar terug toen de ps2 uitkwam, 1100 ballen. en wat had je erbij? niks kaal no modem no hd jah een joypad en aansluitsnoertjes.
de X-box is wel 479 euro ofzo(toen ik hem kocht) maar met een 10 gig hd erin(in sommige gevallen zelfs 20 dit is in de bios secured) een ethernetmodem dus geen lelijke 56k. Dus tja tis maar net wat je ervoor over hebt.
Games: Het heeft ongeveer 1 jaar geduurt voordat er op de ps2 echt leuke en goede games uitkwamen. ik vindt dat echt een punt waar sony alle trouwe ps1 gamers heeft laten vallen. Jah nu heb je echt zwaar goede games erop(maximo/jax and daxter anyone??) De X-box heeft nu bij de launch al zware extreme toppers erbij (halo/dead or alive 3/project gotham) Dus wil ik over een jaar nog wel eens zien wat de programers dan uit dit boxje persen.
overall is het gewoon een kwestie van smaak, maar onder de spelcomputers is dit gewoon de topper. En ga nou niet gelijk schreeuwen dat ik nergens vanaf weet omdat de ps2 beter is blablabla omdat ie meer games en meer diversiteit heeft, dat heeft dan ook 2 fucking long years geduurt.
SS OUT