Wat vinden we hiervan?

Was laatst in Bathurst Australie om een verslag te maken over de FIA 1000 V8 Supercars. Je weet wel die Holden’s en Ford’s waar de vlammen uit de uitlaten knallen.

Sta ik op de startgrid foto’s te maken, kom ik oog in oog te staan met het model wat het wereldrecord meeste downloads heeft in 24 uur.

Haar site is www.sarahjane.com.au

De foto’s van Bathurst staan nog niet op haar site, maar ik heb er maar even een paar uit mijn eigen camera hieronder geplaats.

Zelf vindt ik het zielig zoals ze daar staan. Op het moment dat ik de foto’s schoot was de temperatuur gezakt tot 12 graden. Later op de dag viel er zelfs hagel en sneeuw bovenop het circuit. Je moet weten dat het de dag ervoor 24 graden was waarbij 's nachts de temperatuur zakte tot - 6 graden.

Hier de foto’s:

http://picserv.mediamonks.nl/pics/EREOHESRHHE

http://picserv.mediamonks.nl/pics/ERDOHESRHHE

http://picserv.mediamonks.nl/pics/EDAPHESRHHE

http://picserv.mediamonks.nl/pics/EHOSSHSRHHE

http://picserv.mediamonks.nl/pics/ESRTHESRHHE

Zo heb ik een twintig tal foto’s gemaakt. Het hoort erbij maar ik vindt het wel vrouw ontwaardig.

Zeg maar wat jullie ervan vinden.

Ik krijg geen foto’s te zien :slight_smile:

Originally posted by Dee-ehn
Ik krijg geen foto’s te zien :slight_smile:

Ik krijg ze via Cd freaks ook niet te zien.
Geeft een foute pagina weer over niet goedgekeurde pagina.

Het zou kunnen zijn dat het forum Cdfreaks aangemeld moet worden. Media Monkeys is veranderd en heeft de server naar enkele dagen weer aan de gang. Ik heb de aanmelding al vast gedaan maar zal nog niet verwerkt zijn.

Kopier de snelkoppeling en open deze in Explorer.

Sorry voor het ongemak maar het komt goed.

Bathurst

Ok ik heb ze bekeken en ben van mening dat dit niet vrouw onwaardig is.

Wat er op de pics te zien is is niet grof ofzow (denk aan F1 babes) en tja… de vrouwen die dat “werk” doen kiezen er zelf voor… tis niet zo dat ze door de mannen gedwongen worden…

Kijk , DIT is nu een leuke wagen :

Een turbine aangedreven pickup :slight_smile: Dat ze daar maar eens naast (ik zou niet op de uitlaat willen zitten) poseert :slight_smile:

Hier kun je alle specs lezen.

Ik ben even op de website van het vrouwtje geweest , niet onaardig :slight_smile: … vrouwonvriendelijk … och … moet ieder maar voor zichzelf uitmaken.

vind de foto’s nogal groen :stuck_out_tongue:

Probleem met media monkeys is opgelost.

Cd freak is geaccepteerd als forum.

Zie er best aardig uit…

volgens mij is dat gat bij haar boezem vooral om het niet te warm te krijgen onder dat pak :wink:
Ik vind het wel aardig…
Toch heb ik medelij dat ze alsnog zon enorm warm pak moeten dragen… van mij mogen ze ook in hun nakie op die auto liggen, krijgen ze het minder warm volgens mij :stuck_out_tongue:

wat nou vrouw onvriendelijk ? die vrouwen mogen daar op supervette wagens liggen dat noem ik niet vrouw onvriendelijk, ik vind de pakjes wat ze aan hebben trouwens wel lelijk…
alleen op dat laatste plaatje waar ze die zwarte pakjes aan hebben vind ik de voorste meid bijzonder mooi uitzien.

je bedoeldt die blonde ben ik helemaal met je eens

Originally posted by xian
wat nou vrouw onvriendelijk ? die vrouwen mogen daar op supervette wagens liggen dat noem ik niet vrouw onvriendelijk, ik vind de pakjes wat ze aan hebben trouwens wel lelijk…
alleen op dat laatste plaatje waar ze die zwarte pakjes aan hebben vind ik de voorste meid bijzonder mooi uitzien.

mijn evil sister kwam ‘‘toevallig’’ in mijn kamer. Zij vond die juist oerlelijk. Of ze is gewoon jaloers…

zal het laatste wel zijn:p

Nou voor diegene welke toch wel een oog hebben voor vrouwelijk schoon hierbij nog wat foto’s.

Wat dacht je van de kiwi girls

Of deze de Castrol Girls

Oeps een van de coureur John Radisch ( kampioen geweest in het Engels tourwagen kampioenschap

Dit was een van mijn favorieten, niet alleen mooi maar ook aardig om mee te … praten en zo. Heb met haar in het media centrum nog wat zitten kletsen over haar werk enzo !!!

Als je denkt dat dit gek is.

Ik heb daar gedurende vijf dagen op de Mountain gekampeerd met wat vrienden uit mijn verleden.

Ooit wel eens een vrieskist gezien met een V8 moter ???

Nou kijk dan hier maar eens.

Er gaat ijs en vloeibaar ijs in ( tot -76 graden ) bier erop en koud blijft het. Een ongeloofelijk geluid en power had die kist.
Op de berg worden 's avond donuts gemaakt in het mulle zand.
Kom je vast te zitten dan gaat de auto ( oud of nieuw ) op zijn zijkant en gaat de vlam erin. 1998 was een record met 55 auto’s.

Dit jaar jammer genoeg maar 5.

Je auto ziet er dan zo uit

EEN RACE OM NOOIT MEER TE VERGETEN !!!

Sorry modem gebruikers maar de link werkte even niet op media Monkeys

Mijn hele middag weer goed !

thanks voor die plaatjes ! :slight_smile:

Later lag er 1 met mij aan het zwembad…

deze (Manon)

klik hier

of kijk hier :stuck_out_tongue:

En toen kwam er een grote olifant met een grote snuit …

Originally posted by Bathurst
[B]

Dit was een van mijn favorieten, niet alleen mooi maar ook aardig om mee te … praten en zo. Heb met haar in het media centrum nog wat zitten kletsen over haar werk enzo !!!

[/B]

hoe heet ze en heeft ze een eigen homepage :cool:

Bmad je hebt gelijk dat is echt wel de allermooiste van het stel, alhoewel de blonde van castrol er ook slecht uitziet.