Wat vinden we hier van? Dance Valley 2001

vbimport

Naar wat zich liet aan zien voor een geslaagd feest eindigt in een nachtmerrie.
Lees verder http://krant.telegraaf.nl/krant/vandaag/teksten/bin.bussen.bezoekers.velsen.html

Recenties Dance Valley: Algemeen Dagblad, De Telegraaf, De Volkskrant, Het Parool, NOS, NRC Handelsblad en Trouw.

Tja, maar was dit niet een beetje te verwachten? Als je kijkt na de chaos die ontstaan is na Mysteryland (45.000), dan kun je natuurlijk met het dubbele aantal een nog grotere chaos verwachten. Ik ben er zelf de 1e 3x bijgeweest (Dance Valley), maar nadat het een beetje te massale verhoudingen aannam, ben ik afgehaakt. Nu blijkt dus ook waarom… :wink:

Vervelend voor de mensen die zoveel hebben moeten lopen of zijn onderkoelt. :frowning:
Een ding scheelt…het zal volgend jaar aanmerkelijk rustiger zijn hehehe :stuck_out_tongue:
Op naar Fast Forward zou ik zeggen… :cool:

PS: Gedupeerden kunnen bij het opgerichte Actiecomité Gedupeerde Dance Valley 2001 hun commentaar kwijt.

ik heb dit weekend de film + audio op internet gezien
ik kan alleen maar zeggen …als je dat ziet heb je spijt dat je der niet bij kan zijn
beestig gaaaaaaaaaaaaaf !!!

maar tja die onderkoelde mensen…da’s wel iets anders natuurlijk

Ik was d’r ook, maar was zo slim om tijdig pleite te maken! Dus geen problemen om thuis te komen! :wink:

Ik ging weg om 22:45 en was dus op tijd weg.
Oké het is misshien te groot geworden. Maar die busmaatschappij!!! Daar moet maar eens een hartig woordje mee gesproken worden. De organisatie van DV had een afspraak met de maatschappij dat er 130 tot 150 bussen zouden rijden. Als er ineens 100 chauffeurs het af laten weten omdat ze het te druk vonden!!! Die mensen hebben geen verantwoordelijkheids gevoel! Bedankt Buschauffeurs!:mad:
Taxichauffeurs!!! Laat me niet :)…Stelletje oplichters zijn het. Om fl25,- tot fl75,- pp:eek: te vragen om ff weggebracht te worden naar het station!!!:mad:
Jammer…maar het zou zonde zijn als er volgend jaar geen DV meer is. Misschien 8000 mensen een optie? :wink:
Nee ff zonder dollen. Misschien moeten ze weer terug naar 50.000 mensen en ff grondig kijken hoe ze de mensen moeten vervoeren.

Petje af voor de brandweer, politie en het Rode Kruis. Deze mensen hebben zich 1000% ingezet om al die mensen nog een beetje redelijk thuis of weg te brengen. :):slight_smile:

Koud ? Koud ?

Rollebollen met een ijsbeer !

Da’s pas koud !

Maar even zereneus : Wie er ook verantwoordelijk , er wordt alweer meer aandacht geschonken aan de verantwoordelijkheid dan aan de slachtoffers ZELF ! en da’s weer onze domme media !

als het nou op het station wordt gehouden, heeft niemand problemen om op het station te komen. Ze zijn er immers al.

Als het nou in de bus wordt gehouden, heeft niemand problemen
om in de bus te komen. Ze zijn er immers al.

Als ze het nou in de taxi houden, heeft niemand problemen om in de taxi te komen. Ze zijn er immers al.

Als ze het nou thuis houden, heeft niemand problemen om thuis te komen. Ze zijn er immers al.

Als he het nou … houden, heeft niemand problemen om … te komen. Ze zijn er immers al.

Het is natuurlijk gezeur achteraf. Maar konden mensen het niet al een heel klein ietsie pietsie bedenken dat het wel es mis zou kunnen gaan? ik bedoel, laatst was er in Adam ook al een probleempje met treinen enzo.
Maar iedereen heeft nu iig iets geleerd. Openbaar Vervoer in NL zuigt!