Wat vinden jullie van

vbimport

van black and white??
ikke vind het best wel gaaf namelijk maar het is engels dus veel te ingewikkelt. ik zit nu bij het 2e veld maar ik kom niet meer verder. ik moet meer bouwen. maar ikkke weet niet hoe?

Ik hou niet van dit soort spellen…geef mij maar Platformers! :wink:

oh, jij mot ut weten hé!

Als je Nederlands inderdaad net zo slecht is als je Engels, dan begrijp ik het dilemma… :slight_smile:

meer bouwen kun je enkel doen door een workshop te bouwen, je hebt normaal daar in dat level een worshipper gekregen van je ally, die treedt pas op na een bepaalde tijd, als je dat level gespeeld hebt

Originally posted by Mattel007
meer bouwen kun je enkel doen door een workshop te bouwen, je hebt normaal daar in dat level een worshipper gekregen van je ally, die treedt pas op na een bepaalde tijd, als je dat level gespeeld hebt

bedankt he misschien kom ik nu weer verder in het spel
:smiley:

How old r u?

Uhh… …Engels is toch geen problemo? Da zie je op tv nou zegmaar zo’n beetje alleen maar…

Maja… …hebbie m wel origineel gekocht?
Hehe suffe vraag maarja.

Grtz JP.

Originally posted by jpschadde
[B]How old r u?

Uhh… …Engels is toch geen problemo? Da zie je op tv nou zegmaar zo’n beetje alleen maar…

Maja… …hebbie m wel origineel gekocht?
Hehe suffe vraag maarja.

Grtz JP. [/B]

wat mijn leeftijd is gaat jou niks aan en van die r moet je are maken. ff voor de duidelijkheid
wat denk je zelf? ik heb hem gehuurt en gekopieert maarre dat maakt niks uit hoor

Ik moet hem nog steeds krijgen…

Nouja had hem allang kunnen hebben maar dan moet ik 10 minuten fietsen en daar ben ik niet voor in :slight_smile:

Kijk hier eens:
http://213.196.35.81/forum/showthread.php?threadid=27245

Nou ik denk gwoon jaar of 16… …en natuurlijk koopt een scholier da nie in de winkel… …zeker nie als ie cdfreaks visit.
K had r trouwens meer van verw8 en die afkortinkies da tikt gwoon sneller; sorry :slight_smile:

P.s. vaag forum hebbie :slight_smile:

P.s. de psjes moeten pas nadat ik gesigneerd heb; domdomdom

Grtz JP.

Originally posted by Dee-ehn
[B]Ik moet hem nog steeds krijgen…

Nouja had hem allang kunnen hebben maar dan moet ik 10 minuten fietsen en daar ben ik niet voor in :slight_smile: [/B]

Me 2!! :wink: Moet em ophalen omdat die gast lui is! (PM: voelt iemand zich aangesproken?!)
Maar is 15min met de auto! MayB dit weekend ff! :wink: