Wat vinden jullie van mijn flashcreatie-tje

vbimport

Als je je mening wilt geven over dit filmpje,neem dan hier effe een kijkje

Het is voor een bedrijf, een popup als reclame venster…
Ik heb het venster 460 x 320 gemaakt, maar daar merk je nu dus niets van… je moet hem effe groter maken.

En kunnen jullie ook iets zeggen over de laad tijd, want ik heb kabel en weet ik dus niet hoelang een 56K er over doet…

greetz,
eMiNeM

ik vindt 'm leuk!

:slight_smile:

Tja, als jij bij dat bedrijf werkt is het wel mooi. Als dat bedrijf jou echt inhuurt om het te maken, zijn ze wel heel stom (want niet om het een of ander, maar dat kan bijna iedereen maken)

Ik vind 'm mooi overigens, goed uitgelijnd ook enzo, maar wat ik me afvraag, die letters van jetmaster die komen een beetje houterig te voorschijn (of moet dat ook?) Verder is de achtergrond van flash net iets donkerder dan van pagina zelf…

Ziet er erg mooi uit alleen het begin van JET MASTER gaat wat te langzaam in vergelijking met de rest van de animatie.
Ook het geluid daarbij vind ik niet echt geweldig, verder zit er helemaal geen geluid in de animatie.
Verder ziet het er dus erg goed uit.
Heb kabel dus het gaat lekker vlot hier.

En jojk, ik zou zoiets dus niet kunnen maken en daar gaat het ook helemaal niet om. (no flame intended)
Belangrijkste is dat het duidelijk voor de lezer is en dat het er goed uitziet… vind ik dus.
Succes

Als ik de website van de telegraaf open en dan de flash animatie van de staatsloterij zie , dan druk ik altijd even op de hamer , vind ik wel lachen.

Dit soort animaties met een beetje interactief gehalte vind ik beter dan de animatie die jij presenteerd , nevertheless aardig gemaakt , het begint alleen wat traag.

Mmm, zuigt 'n beetje… Maar!, dat komt vanzelf goed, hoor! Ik zie dat je 't nog niet zo lang doet. Waarschijnlijk “Swish 2.0” of vergis ik me? Anyhow, een paar tips:

maak eerst een lay-outje zodat je weet welke ruimte je nodig hebt voor je content…

Laat de “events” in elkaar overvloeien i.p.v. opeenvolgend (is zo saai)

O.k. het is Flash, maar NIET ALLES hoeft te bewegen! breng rust in de boodschap, laat de decoratie maar bewegen

Gebruik “Safe colors” of meet m.b.v. util de exacte waarde van de achtergrondkleur (16/32bits)

Maak Flash interactief, wel zo leuk voor de gebruiker… voorkom dat iedereen gelijk op skip intro wil klikken

En kom met iets leuks, verras je zelf! Ik weet dat 't moeilijk is om iets cools te maken, en met deze tips alleen zal je dat niet lukken. Kijk veel naar anderen en let op hoe jij daar op handeld…

succes:p

Originally posted by x-ceed
[B]

En jojk, ik zou zoiets dus niet kunnen maken en daar gaat het ook helemaal niet om. (no flame intended)
[/B]

Nee, tuurlijk kan je het niet maken zonder de juiste programma’s. Maar het is niet moeilijk…

Ok jongens. Ik heb hem al wat veranderd. Had hem alleen nog niet verder geupped. Maar nu dus wel…

Ik heb met frontpage de kleur van de flash genomen en als achtergrondkleur gekozen. Het is trouwens gewoon een popup. Deze wordt dan geopend bij het binnen gaan van de shop / openen site.

Ik zal de tijd van de elementen / gebeurtenissen verkorten. Dan is ie wat sneller klaar.

Ik ben aan het experimenteren met FireStarter 4.0 van CoffeeCup.
Vandaar dat het er zo achterlijk uitziet. Maar ik zoek een boek ofzo, waardoor ik stap voor stap alles een beetje van Flash kan leren. Flash kun je zo van het internet plukken dus dat is geen probleem. Er zijn ook al een aantal keren tutorial sites gegeven, maar die vondt ik voor mij niet echt bruikbaar.

Ik moet eerst alle functies van het proggie inzicht krijgen en daarna kan ik pas een leuke animatie gaan maken. Het is ook niet echt bedoeld voor “spelen” . Het gaat erom dat ze op een ‘leuke’ wijze de aanbieding van de maand gepresenteerd krijgen.

Maar blijf komen met commentaar, dan kan ie alleen maar beter worden… of minder slecht, hoe je het maar noemen wilt…

greetz,
eMiNeM

Originally posted by eMiNeM
Maar blijf komen met commentaar, dan kan ie alleen maar beter worden… of minder slecht, hoe je het maar noemen wilt…

Alleen maar beter, natuurlijk!

kijk hier eens 1
kijk hier ook eens 2
kijk hier ook eens

Mazzl:p

Misschien kun je als die regel opkomt van 'klik op onze aanbiedingpagina … ’ ook een link van maken?

‘klik op onze aanbiedingspagina of klik hier’

Ik heb hem geupdate / veranderd. Willen jullie er weer effe naar kijken en je commentaar geven. Ik zit nou op school, dus ik kan hem niet veranderen.

Ik zie net dat ik hem pas later “fade out” moet geven. En er moet ook iets na dit scherm komen. Maar ik ga vanmiddag werken, dus ik kan dan meer doen, en van jun zelf horen wat er bij moet / af…

Ik heb wat meer gegevens nodig over de snelheid. En over hoe hij loopt op een 56K modem. PLEASE…

Weet iemand hoe ik er een pre-loader in kan doen met Firestarter van Coffeecup, of kan iemand mij uitleggen hoe ik dat kan doen met Flash 5.0?

alvast bedankt,

Zit hier met ISDN en het loopt niet lekker hier. Gaat heel schokkerig… bij jullie ook ?
Wil je dit effe reply-en dan, zodat ik weet dat het niet aan deze pc ligt…