Wat vinden jullie van GP 4?

vbimport

Zojuist GP 4 geinstald ziet er geweldig uit vind ik. Wat zijn jullie eerste reacties?

He,

Ik heb allebei de spellen niet maar een kennis van mij wel. Die speelt dat soort spellen zeer fanatiek en hij vond F1 2002 beter dan GP4. Ik zal eens een keer bij hem gaan spelen om het zelf te kunnen bepalen.

Grtz

Klopt, ik vindt F1 2002 ook beter dan GP4…ik had wel wat meer verwacht van GP4…'t is toch een spel dat niet elk jaar uitkomt (zoals de F1 serie) en daarom verwacht je er ook wat meer van…:rolleyes:

het valt mij tegen dat:

Je niet ziet welke assists aanstaan. Dus wel of geen brake assist; wel of geen gear-assist. Zeer irritant!

Het valt me tegen dat, als je slipt, je ALTIJD 180 graden verkeerd staat.

En zo nog wat (kleine) irritantheden…

Als ik het zo hoor gaat het goed met de verkopen van spellen. Iedereen heeft alle games maar enzo! En jullie zijn studenten hè!? LOL! :smiley:

kost me een vermogen wook…

Originally posted by Totibbs
[B]het valt mij tegen dat:

Je niet ziet welke assists aanstaan. Dus wel of geen brake assist; wel of geen gear-assist. Zeer irritant!Volgens mij staan deze zoals vanaf GP1 gewoon met symbooltjes op je stuur hoor.

Het valt me tegen dat, als je slipt, je ALTIJD 180 graden verkeerd staat.Regel #1 bij een slip altijd sturen naar de kant waar je heen wil

En zo nog wat (kleine) irritantheden… [/B]

Maar oke na het maanden zien van screenshot valt het mij ook een beetje tegen. Het is wel een hele verbetering maar zoals al de ander versie’s schijnt het altijd gepaard te moeten gaan met de aanschaf van nieuwe spullen. Eigenlijk dacht ik dat ik met mijn 1900+ AMD en de Geforce2 Ti 64 Mb wel voldoende zou hebben om een soepel spel te kunnen spelen. Maar het is weer net als voorheen, dat met een race met meerde auto’s in beeld het weer met schokke en stoten gaat…Wat doet een Geforce4 zo’n beetje vandaag de dag :confused:

Originally posted by C@rlo
Wat doet een Geforce4 zo’n beetje vandaag de dag :confused:

Interpreteer ik goed dat je hier vraagt wat een GF4 kost?

Nja, je hebt ze in alle geuren en kleuren en maten, maar de beste kwaliteitsverhouding heeft de GF4-Ti4200. Deze kaart is te koop tegen prijzen vanaf een kleine 200 Euro . De Gainward kaarten zijn in mijn ogen de beste: speciale 2D filters (veel betere 2D beeldkwaliteit), sneller geheugen en geweldige overclockers (heb het zelf niet geprobeerd, maar heb al gelezen van mensen die hun kaart op Ti4600 niveau hadden gebracht, zonder extra koeling!)…

Waar hebben we het nou over heren. Over een eerste indruk van een spel of zijn we een rede aan het zoeken om weer wat nieuwe hardware te scoren? C@rlo breng die andere alvast maar naar de overkant, ik vind hem prima. En om even terug te komen op het met meerdere auto 's rijden, das ook alleen maar bij de start he Pink… daarna zijn die andere al lang weer weg. En een aanvaring vraagt ook veel aan rekenkracht natuurlijk. :wink:

Ik heb dus inderdaad al een Gainward GF4 besteld.
Ik blijf n.l. nog lang bij die andere auto’s en heb er dus wat langer last van.:slight_smile:

Het is een TI 4400 geworden en dat gaat als de brandweer
Iemand al een cover gevonden?

Originally posted by C@rlo

Iemand al een cover gevonden?

Staat hier: http://www.cdcovers.cc/ :cool:

Bedankt:)