Wat vinden jullie van dit weer?

vbimport

Zo d8 laat ik ook maar weer eens wa gaan posten heb me eigen een lange tijd stil gehouden op het forum, maar hier ben ik weer :slight_smile: …

Nou wa vinden jullie van het weer ??? Ik vind het klote als ik da mag zegguh, heb liever wa meer zon en een graadje of 25 niet warmer…

Opgesteld door het KNMI op zaterdag 14 juli 2001, om 16:50 uur.

Bewolkt en vooral vanmiddag enige tijd regen. Vannacht enkele opklaringen, mogelijk een paar mistbanken en minimumtemperatuur omstreeks 11 graden. Morgen overdag af en toe zon en kans op een bui. Middagtemperatuur vandaag ongeveer 17, morgen rond 19 graden.

Klote dus weer

Cu

Madmaxy

Het is idd geen lekker weer. Met die hoe temperaturen is het iig beter tennissen dan op een natte baan of als het regent c.q. bliksemt etc.

Nou ja, effe w8en totdat het beter weer wordt en dan weer lekker een potje tennissen… Wie tennist er hiero nog meer. Ik kan er bij de weg niet veel van, heb er wel opgezeten een jaar of dire geleden, dus…

KUT

ideaal weer om achter je pc te zitten

leuk weer om een hele dag in bed videofils te kijken:o

Originally posted by cum-a-lot
ideaal weer om achter je pc te zitten

Ben het helemaal met je eens;)

Vlug naar Thailand toe volgende week.

Te warm zoals vorige week is ook niet goed, maar dit slaat echt weer nergens op.

Lang leve Nederland hoera voor Thailand.:wink:

Gewoon echt shit weer, toen het mooi weer was lag ik in het ziekenhuis :frowning:

Maar ze zeggen wel eens naar regen komt zonne schijn laten we afwachten misschien krijgen we nog een zomer :slight_smile:

Vind het sneu…ik hoop dat de mensen die in het buitenalnd op vakantie zijn beter weer hebben.

Mensen in Nederland hebben het slecht getroffen (arme Mootje bijvoorbeeld)

klote weer :frowning:

altijd toch zo, in dit pokkelandje! :wink: En België zelfde meestal!

Originally posted by Da_Taxman
[B]Vind het sneu…ik hoop dat de mensen die in het buitenalnd op vakantie zijn beter weer hebben.

Mensen in Nederland hebben het slecht getroffen (arme Mootje bijvoorbeeld) [/B]

Hmm ik had het er met me vriendin gisteren (toen we langs Mootjes huis reden) ook al over… arme Mo zit in dit rotweer in Brabant…
Maareuh Tax: tis niet al te ver van jouw af dus ga ff langs :slight_smile:

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaah, ik haat Nederland.
Heb ik vakantie en dan regent het de hele tijd.
Gvd.

In Pisa , Florence en Rome had ik er niet zo veel last van dat het weer in Nederland slecht was :slight_smile:

Maar ik ben weer terug , nog geld over , dus even in Duitsland wat nieuw computerspeelgoed halen en dan lekker naar het werk… over 2 WEKEN ! :slight_smile:

Originally posted by Dee-ehn
[B]

Maareuh Tax: tis niet al te ver van jouw af dus ga ff langs :slight_smile: [/B]

Heb haar gesproken en wellicht een dezer dagen zie ik haar als ze in Eindhoven langskomt. Ben wel benieuwd, heb beloofd niet in pak op te komen dagen na mijn werk :smiley:

Dit weer ben ik nu al zo beu als wat!!! Dan zeggen ze nog vandaag geen regen en morgen ook niet en daarna wel weer regen. Maar euhm ik denk dat het al héél goed geregend heeft hoor vandaag!!! We zullen samen es om de zon moeten smeken wie weet werkt het :slight_smile:

Ben net terug uit Florida:p
Nog een paar weekjes en dan ga ik weer richting zon:cool:

om met twee woorden te zeggen

:([B]ZWAAR KUT[/B]:(

tis niks hier in ut zuije

het weer zuigt zwaar…geef mij maar weer het weer van een paar dagen geleden, lekker 30 graden vollop zon…
heeeeeeeeeeerlijk…