Wat vinden jullie van de nieuwe 'windows'

vbimport

Sinds kort ligt er weer een nieuwe windows in de winkel (windows fx (meen ik)). Wat vinden jullie van deze versie?

Windows fx (als die zo heet) lijkt mij wel de moeite waard. Het is alleen te hopen dat die een beetje stabiel is. Voor de rest ben ik wel tevreden met mijn windows '98

mmmmmmmmmmm

volgens mij is het terug een versie zoals den ouden 98 en ME :slight_smile: enen die nie langer kan draaien dan 10 uur na elkaar of die flipt al :smiley:

en ctrl + alt + del zal weer veel gebruikt worden :slight_smile:

Het is Windows XP (voorheen Windows Whistler). Ben benieuwd of dit wat gaat worden. Het is een beetje een kruising tussen Windows 98/ME en Windows NT/2000. Zal dus hopelijk stabieler zijn. Correct me if I’m wrong.

er moet toch heel wat verbeterd/veranderd zijn,
wil ik overstappen op whistler…ben tevreden met
win2k en ik zal alleen overstappen tenzij het stabieler is.

Windows heb ik ook… ik vind de kleuren zo mooi…

Originally posted by [norky]
Sinds kort ligt er weer een nieuwe windows in de winkel (windows fx (meen ik)). Wat vinden jullie van deze versie?

Is het onderhand eens dubbel glas?? want die windows die ik nu gebruik breekt elke dag wel een keer, en om de maand nieuwe erin zetten is ook bijna noodzaak :frowning:

Ik zie die nieuwe Winblows dus niet egg zitten… XP staat voor extra problems als we MS een beetje kennen.

Aangezien ze sowieso hard aan het werk zijn om kopieerbeveiligingen in Winblows in te bouwen, Windows nog meer Windows wilen maken (steeds meer toeters en bellen die je vooral NIET ziet zitten… zoals dat hoort) en nog meer van dit soort foefjes zie ik het niet egg zitten…

En ja, ik denk dat het binnen niet al te lange tijd wel eens heel erg het geval kan zijn dat massa’s mensen die VERSTAND van computers hebben over gaan stappen op de pinguin! Linux is stabieler, er is toch heel wat software voor en heeft al die overbodige onzin niet.
En het is nog gratis ook (kopieren mag ook)…

Tja, de alternatieven beginnen steeds intressanter te worden…

Er zitten wel wat leuke features in die XP hoor! :wink:
Heb 2dag een beta in handen gekregen en zit eraan te denken om em te installen!
Weet alleen nie of ie automatisch een bootmanager aanmaakt!! Iemand?!

Schijnt van wel…

Euh als jij kabel hebt Wookie en ik ADSL kun je hem me dan ff zenden? Thanx! :smiley:

Ik heb windows whistler. Dat is dus de voorgaande betaversie van windows xp.
Ik moet zeggen ziet er zeer goed uit, en klinkt veelbelovend. 1 nadeel, ik kom niet door de beveiliging heen.
En kan hem dus nu alleen in safemode opstarten, met alle mankementen wat dat met zich meebrengt.

als ie stabiel en sneller is met opstarten overweeg ik om hem erop te zetten, maar eerst de reviews / ervaringen van anderen aan horen.

checkt deze versie BTW ook of je een originele versie hebt. Was een tijdje geleden toch in het nieuws dat Internet Explorer de key checkte ???

Draai sinds een week of 3 Beos 5 Pro en Linux RedHat 7, ben zeer tevreden over deze OS-en, ben benieuwd wat MS nu weer onder onze neuzen wil wrijven…

:stuck_out_tongue: Lathieza :stuck_out_tongue:

Ik draaide BeOS 5 ook een tijdje. Vind het een leuke OS, maar ja, er is niet zoveel software. Das wel minder.

Originally posted by Dee-ehn
[B]Schijnt van wel…

Euh als jij kabel hebt Wookie en ik ADSL kun je hem me dan ff zenden? Thanx! :smiley: [/B]

Sorry Dee-ehn, maar ik heb ISDN! :frowning:

Ken ik nie hebik nie nodig !!

IK kloot nog altijd met me maar toch

slukes xavier

Ik heb um gekregen van Mr. Bill en ik heb meteen de theme’s afgezet. Laden duurt zwaar lang met bill zijn grafische rommel. Heb het gewoon op normaal gezet. Ut gaat mij om de stabieliteit niet om de vormgeving :slight_smile:
Bill had beloofd om Beta 2 ook te sturen dus dat word ff w88.

Grtz,

–==[RMX]==–

en cd’tjes flikken
internetten
enzzz
da kan allemaal ???

dit te samen
met eventueel nog eens spelletje aan’t spelen
'k stel me de vraag

Laatste beta 2 (build 2462a) is inmiddels al uit! Versie die ik heb is 2428.
In deze laatste beta 2 versie zitten de meeste features van het uiteindelijke XP verworven!!
Komen nog 2 testversies hierna als het ok is en dan final; “Windows XP”.
We zien wel wat het ons allemaal voor ellende zal brengen! :stuck_out_tongue:

hey carlo met men 98kan ik datz elf allemaal
ik burn cds + ik speel games online + men winamp is aant spelen
no problem voor men systeem hoor :slight_smile:

ps: burn proof ruled :slight_smile: