Wat vinden jullie van de nederlandse Politie?

vbimport

Ik vind het maar een stel watjes…

Madmax

Tot je echt in nood bent … Dan zal je zeer dankbaar zijn dat die mensen er zijn … Die mensen doen ook maar hun werk he ! …

valt mee, beter dan in de buitenland

en dan nog erbij ze geven niets om een paar ill. kopien

The MAzTER

stelletje watjes ja
ben met oud en nieuw opgepakt en heb naggie gezeten …
warom .omdat ik niets gedaan had
stond er bij en er keek er naar

stelletje lijers
grtz CF

PS : heeft u … in het verleden uit de wc gedronken ?

[This message has been edited by crackfire (edited 10 July 2000).]

het zijn allemaal mensenhaters, De dag dat de vijand binnenvalt, zijn het de eerste die collaboreren.

Politie is je beste vriend…zolang je niets verkeerds doet.
Heb nog nooit een probleem gehad met onze hermandad/zwaantjes/zilverknoopjes, maar goed, wat niet is kan nog komen

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by crackfire:
PS : heeft u … in het verleden uit de wc gedronken ?<HR></BLOCKQUOTE>

Door die WC-eend blokjes smaakte het me iets teveel naar Chloor, geen aanrader

Da_Taxman

[This message has been edited by Da_Taxman (edited 10 July 2000).]

Nederlandse Politie?

Tsja, je moet toch wat doen als je je school niet hebt afgemaakt

O, die boeren jah…

Ik was eens met NOMYTH in de stad aan het lopen en die homo’s ons afsnijden en zaten ons te beschuldigen dat we fietsen aan het omtrappen waren
ik weet niet hoe die lui erbij kwamen want we kwamen net uit het poolcentrum
En die gasten ook nog zeggen:

“nou…zeker te diep in het glaasje gekeken”

best wel irritante lui

En we haddden helemaal niks gedaan
nouja, we hadden nog wel een paar kleine dingetjes naar hun toe geroept, maar dat is terecht!

De flikken zijn een stel gore afzuipers!

Als je ze nodig hebt zijn ze nergens te vinden en anders neuken ze je waar je bij staat

Ze denken enkel aan mensen kloten…

Ik ben er zelf ook niet zo’n fan van, m’n auto wordt vernield, en ingebroken, daar doen ze helemaal niets aan, maar als je een keer iets te hard rijd krijg je zo’n acceptgiro binnen.

Geef mij maar de Bobbies, die Engelse wouten zijn veel vriendelijker.

Zo denk ik er over, hoewel ze volgens mij ook alleen maar doen wat hen opgedragen wordt, die ternglers in den Haag moeten ze eens een keer aanpakken.

er zitten ook goeie bij

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by dutchy:
er zitten ook goeie bij<HR></BLOCKQUOTE>

Die hangen we dan apart

't is soms verrekte handig om er een paar te kennen
Geldt ook voor conducteurs en dergelijke :slight_smile:

WATJES ???

DAT IS NOG NETJES !!!

zo nog maar eens ? de watjes vliegen weg hier !

Tot nu toe nog geen last mee gehad

Een maatje van mij zit bij de police en is toch wel makkelijk… Ik heb er in ieder geval geen last van… Maar ja, ben een brave jongen he?

Ik heb ooit gesolliciteerd bij de politie (zo’n 10 jaar geleden) maar werd niet aangenomen omdat het beleid was om toen alleen maar vrouwen en allochtonen aan te nemen. Dus toen viel de gezonde Hollandse jongen buiten de boot. Uiteindelijk ben ik toch goed terechtgekomen, hoor!!!

Dat vindt ik nou het ergste: Vrouwelijke allochtonen politieagenten. Trouwens die wijfen zijn allemaal potten. Heb pas weer prent gekregen, om niks. Maar ja, die staatskas moet ook gevuld worden, de schoften.

Je moet blij zijn dat ze niet zo zijn als die gekke lui daar in Spanje, dan zou je niet met een bon hebben gelopen, maar met een heleboel blauwe plekken én een bon!!!