Wat vinden jullie van de kwestie Maxima - W.Alexander

vbimport

Gisteravond op Nova weer een stuk over de vader van Maxima, leek best een sympathieke man. Ik verbaas me er alleen over dat het in NL zo’n grote discussie oplevert. Van mij mogen ze best met elkaar trouwen, en mag Alex ook nog koning worden, vind ik totaal geen probleem.

Al was de vader van Maxima fout, dan heeft ZIJ er niets mee te maken, en al was hij fout, dan vind ik niet dat een fout van hem, het geluk van zijn dochter in de weg mag komen te staan…

Wat vinden jullie ervan, mag Maxima wel met Alex trouwen en mag Alex dan koning blijven ?

volgens mij was dat het probleem ook niet.
ik vind zelf inderdaad dat maxima er totaal niets mee te maken heeft, maar die pa heeft de mensenrechten geschonden (waarschijnlijk) en wat ze niet willen is dat het nederlandse koningshuis in verband wordt gebracht met zo’n man. je brengt hem toch in de familie, en dat is wat ze niet willen.

wat nog een probleem is (dacht dat dat een nog grotere discussie is) mag die gozer naar nederland komen om bij de bruihoft te zijn? ik vind ook van wel, boeie dat die gozer hier komt, zolang hij hier maar niets fout doet, vind ik het best, maarja, de regering he, die wil weer niet dat zo-iemand in nederland komt en dan nog wel bij het koningshuis… oei oei oei dat zou toch erg zijn

Dat gezeik over die gast, nie dat ik em in de fam zou willen ofzo! Maar laat Alex toch lekker die chick n&#ken! :smiley:

who cares
zolang dat ze elkaar gaere zien is toch goe :wink:
en wie zegt er dat het koningshuis nooit 100% legale dingen heeft gedaan?

Het probleem is dat Maxima achter haar vader blijft staan, ze neemt geen afstand van hem om wat hij heeft gedaan. Daarom denk ik dat Alex beter een ander kan zoeken.

Waarom moet het koningshuis altijd “foute” mensen uitzoeken (denk aan prins Bernhard en prins Claus, en nu dan Maxima)?

ach
die alexander moet inderdaad niet z’on grote bek hebben man
weet niet precies waar ut over gaat maar weer wel dat het een belastingvreter is :smiley:

Ook de kroonprins is maar een mens. Zijn liefde voor Maxima is wel duidelijk en ik kan me heel goed voorstellen dat hij ook moe wordt van al die ophef over zijn toekomstige schoonvader en het wroeten in hun prive-leven.

Maxima is niet verantwoordelijk voor de daden van haar vader. Maxima kan wel gevraagd worden afstand te nemen van eventuele onrechtmatigheden van haar vader (mist zover bewezen), maar je kan niet van haar verlangen dat ze haar vader verstoot. Zolang Maxima zelf niet in strijd met het verdrag van de mensenrechten heeft gehandeld zie ik niet in waarom er zo moeilijk gedaan wordt.

Waarom moet er altijd zover in het leven gewroet worden van beroemdheden. laat deze mensen ook hun levenleiden net als ieder ander. Hoe zou jij het vinden als er 24 uur per dag camera’s en journalisten op je gericht staan en je nauwelijks meer privacy hebt.

‘Bezint eer ge begint’, ‘Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet’ en ‘Hij die zonder zonden is gooie de eerste steen’

Als iedereen al die energie steekt in het verbeteren van zichzelf en de directe omgeving zou de wereld er veel beter uitzien.

‘Verbeter de maatschappij, begin bij jezelf.’
‘De maatschappij dat ben jij!’

Dat zal allemaal best Tax, maar Willem-Alexander mag er best een beetje rekening mee houden dat 'ie in de spotlights staat, en er zijn nog genoeg vrijgezelle prinsessen enzo (en sommige zijn nog aantrekkelijk ook ;)); waarom moet hij of all people de dochter van een oorlogsmisdadiger uitkiezen, vraag ik me dan af…

Hij moet zeker beter oppassen met wat hij zegt, hij heeft een representatieve functie. Dat ene incident is niet helemaal handig geweest van hem, maar ik kan het op zich best begrijpen.

Ik zou ook behoorlijk geirriteerd raken als iedereen zo continu op mijn lip zat om maar ‘nieuws’ te achterhalen.
Maar dit doet niets af aan de hele situatie waarvan ik vind dat hij ook maar een mens is en recht heeft op een prive leven en dat mensen het heel erg opblazen allemaal…

Ze moeten hem gewoon met rust laten. Ik ga toch ook niet met mijn neus er boven op zitten hoe het met de relatie van jouw gaat? dus waarom wel met Willem Alex?

Tijdens het foute regime ging het voetjebal ook gewoon door, dus zo belangrijk was het toen blijkbbaar niet.

Gewoon trouwen en de vader beetje op de achtergrond houden.

Ik vind het een beetje een hypocriete houding van de Nederlandse regering. Alleen omdat WA wat met Maxima heeft, moet papa Z. zijn verontschuldigingen aanbieden en zo. Als WA niks met Maxima zou hebben gehad, dan zou het de Nederlandse regering geen ene fuck hebben uitgemaakt wat die gast gedaan had.

Laat die WA met rust. Hij is groot en zelfstandig en hij weet heus wel wat hij doet. Wel klote dat hij ook nog eens een spreekverbod gekregen heeft van die ouwe knakker Kok. Damn!, dat soort shit moeten ze echt niet bij mij uitproberen.

Maar ja, ik ben Jamalski en (gelukkig) geen Willempie :).

Lekker belangrijk, laat die mensen doen wat ze willen.

Geef mij maar een republiek!

Een republiek hoefd voor mij ook weer niet, maar ik vind wel dat WA en Maxima eens een keer met rust moeten worden gelaten. Waarom is het nu zo belangrijk wat de Pa van Max in het verleden heeft uitgevreten?? Als wij Nederlanders hier echt zo mee zitten, zullen we eens eerst in onze eigen history moeten kijken. Niet alle kopstukken uit het nederlands koningshuis of uit voormalige regeringen zijn even fris als dat wij denken…

Ook onze prins heeft recht op privacy, of hij nu een prominent persoon is of niet. Laat hem gewoon met maxima trouwen…

:smiley: Lathieza :smiley:

ps. Ben zelf duits, heb misschien ook wel familie in het verleden die misschien wel “verkeerd” zijn geweest. Moet ik daarom in de toekomst mijn ouders laten excuseren aan mijn schoonouders??? KLETS GELUL en ONZIN!!!

Ik verbaas mij er echt zeer over, dat men zich in Nederland hier zo druk over kan maken.
Laat die jongen nou eerst maar eens een huwelijk aankondigen, voordat jan en alleman zeikt over van alles en nog wat.
Ik dacht dat wij Nederlanders een nuchter volk waren, het lijkt nu wel Jerry Springer.

LEKKER BELANGRIJK !!!

jaa man ben het met de meeste hier eens…
lekker belangrijk zeg. al was het de dochter van hitler boeie kan zij toch nix aan doen…
maar ja wat moeten we in nl zowieso nog met dat hele koningshuis gedoe…belastingcenten opmaken en lintjes doorknippen verder zijn ze nergens meer goed voor.

Originally posted by Badtobone
LEKKER BELANGRIJK !!!

IDD!!!
Wat veel belangrijker is is hoever die CPU prijzen nog zullen dalen! hehe! :stuck_out_tongue: