Wat vinden jullie nu van onze krijgsmacht

vbimport

Zomaar vond het gewoon leuk om ff een topic te maken :)…

Nah ik vind het wel aardig…

mzzl

krijgsmacht waar ? In nederland ?

mwuhahahahahahahhaahhahahahahhahhaha

Toch hebben we er 1 :wink:

jij zegt het :). Maar je kan wel eens gelijk hebben want laats ging een kameraadje van mij bij de landmacht.

Denk dat ie de nederlandse bedoelde…

ik zou eigenlijk niet weten wat ik ervan moet
vinden, je hoort er niet zoveel over dus zal wel
goed zijn met ze, heb ik me nooit zo in verdiept…
ik weet wel dat toen we ooit watersnood hier in het
zuiden hadden dat het leger toen is komen helpen
met zandzakken leggen en dammen bouwen. dat was
wel een strakke aktie, lijkt me eenigzins toch nog wel
een nuttige iets dan… :slight_smile:

Hmmm ik denk dat bij de krijgsmacht hoofdzakelijk dat volk zit zichzelf te ruig voor de ME voelt ofzow… je weet wel van dat tuig dat graag eens een potje bakkeleit… maarja, we hebben ze waarschijnlijk wel nodig… soms zijn ze wel goed ja voor VN missies enzo…
Maarja van de andere kant heb ik er weinig verstand van…

Alhoewel, ik zou best als civiel bij het leger willen werken hoor… lekker belastingvrij kopen en een vet salaris… nix mis mee natuurlijk :stuck_out_tongue:

Zelf zit ik momenteel gedetacheerd bij de Koninklijke Landmacht. Ik moet zeggen dat ik nog nooit zo’n rielekste baan heb gehad. Sociale contacten zijn hier belangrijker dan werken. :wink:

Om 9 uur beginnen, om 10:30 een half uur koffie pauze, om 12:00 een uur lunch pauze en om 15:00 nog een half uur koffie pauze, en om 17:00 lekker naar huis!

Jammer dat het in juli afgelopen is…dan moet er dus weer echt gewerkt gaan worden!!! :confused:

Originally posted by Euphoria
Jammer dat het in juli afgelopen is…dan moet er dus weer echt gewerkt gaan worden!!! :confused:

Hoezo?! Ga je dan weer ill. cd’s verkopen!? :stuck_out_tongue:

Zoiets zou ik nooit doen! :wink:

Ik weet wel dat ‘‘we’’ laatst nog 4 apache gevechts helikopters hebben gekocht. Daar was toen die duscussie over in Eritrea. Elke Nederlander moest toen 1 gulden betalen en dan waren 1000 mannetjes veilig. Natuurlijk kwam de politie niet langs om het optehalen, maar de minister betaalde ‘‘gewoon’’ 16 miljoen voor de missie van die 4 gevechtshelikopters. Ik denk dat het wel snor zit met onze landmacht. Oorlog zal er toch niet komen nu we midden in het NAVO gebied zitten.
Hoe zit het met de Belgische Landmacht?