Wat vinden jullie het beste van CD Freaks

vbimport

Ik heb gemerkt dat niet iedereen ook de mainpage bezoekt (gezien het feit dat er soms ‘nieuws’ gepost wordt hier terwijl dit ook op de mainpage staat.

Ik ben daarom gewoon benieuwd naar wat jullie het beste vinden van CD Freaks, waarvoor kom je naar www.cdfreaks.com?. Is het 't nieuws dat op de mainpage verzameld wordt, zijn het de artikelen, is het 't forum?

Het antwoord ‘Alles’ laat ik er uit want dat is te gemakkelijk, welk onderdeel vinden jullie gewoon het beste.

Ik ga meestal meteen naar de forum, http://forum.cdfreaks.com, Maar ik vind het nieuws op de Mainpage altijd toppie…
Maar doordat ik de laatste tijd veel op het forum zit vergeet ik de mainpage wel eens… :slight_smile:

Ik was er al vanaf het begin bij bij CDFreaks, dat was 1 van de weinige site’s die tenminste leuk nieuws te melden had…
Toen was de Dealer rubriek er ook nog… :slight_smile:
Maarja, genoeg gekletst wee. :cool:

Voor de gezelligheid natuurlijk :wink:

De main page lees ik ook af en toe eens,maar het meest neem ik toch hier een kijkje,gewoon voor de gezelligheid dus :slight_smile: of om gewoon af en toe wat uit mn nek te lullen :smiley:

Originally posted by phrozeman
Ik was er al vanaf het begin bij bij CDFreaks

Hoe lang bestaat CDFREAKS.com al, want volgens mij is onze phrozeman nog niet zo oud toch…

Maar ik heb ook gekozen voor de gezelligheid van het forum omdat het hier ook gewoon erg leuk is en altijd wel wat interessants te lezen valt…En je kunt ook nog mensen helpen en wie wil dat nu niet toch…:smiley:

zit voornamelijk alleen hier op het forum omdat ik van engels weinig begrijp

Hoe lang bestaat CDFREAKS.com al, want volgens mij is onze phrozeman nog niet zo oud toch…

Sinds 1999…

't forum roeleert gewoon :slight_smile:

is er een nieuws pagina dan? Daar weet ik niets van. iig vind ik de gezelligheid en die vragen-antwoorden toppie. Jammer dat je niet op beide kan klikken. Maar toen had ik maar op gezelligheid geklikt.

Zeg,

Je zegt wel dat JustFxP weer up is, maar waarom krijg ik dan telkens dat de pagina niet gevonden kan worden?? :frowning:

Het Forum omdat het zo gezellig is:o

Originally posted by Da_Taxman
Ik heb gemerkt dat niet iedereen ook de mainpage bezoekt (gezien het feit dat er soms ‘nieuws’ gepost wordt hier terwijl dit ook op de mainpage staat.

:wink:

Ey,

Je kan niet kiezen voor meerdere :frowning:
Articles lees ik bijna nooit, omdat het bijna nooit op mij van toepassing is en als het dat WEL is dan weet ik alles al wel :slight_smile:

De nieuws dingen lees ik vaak wel, niet allemaal, maar wel zo veel mogelijk. RC5 zou ik denk ik wel willen doen, maar heb nog niet de tijd gehad om het te proberen en vind het ook allemaal vrij ingewikkeld.
Forum zit ik alleen hier en in de Dutch General Questions (de titel is in ieder geval nix Dutch aan…), omdat het anders wel heel erg lang duurt…

Grtz JP.
http://www.jpschadde.com (met serialz :slight_smile: )

Ik heb hetzelfde probleem als jpschadde. Ik kom hier voor het nieuws op de mainpage maar het forum kom ik ook graag… :slight_smile:

Ik heb zelfs mijn startpagina van www.cdfreaks.com naar forum.cdfreaks.com verandert! :slight_smile:

Tja vermits mijn startpagina cdfreaks is lees ik eerst het nieuws op de hoofdpagina, dan lees ik alle interessante artikelen en met de overige tijd probeer ik nog zoveel mogelijk hulp te bieden op het forum (daarom ook niet zoveel posts).
:slight_smile: :wink:

hahah, dus nog ff een optie toevoegen mr. Da_Taxman :slight_smile:
Hmmz, G@M3FR3@K , waarom heb je mijn name jpschadde, Italic gedaan?

Naja lekker boeie eigelijk… …Koen, die hullup heh :slight_smile: Is dat omdat je niet overal antwoord op weet of omdat je geen overige tijd hep?

Grtz JP.
Nog 1 !!! CDfreakers hebben het gastenboek getekend :frowning: nou heb ik er zelf ook wel een hekel aan, maar toch…

Originally posted by jpschadde
hahah, dus nog ff een optie toevoegen mr. Da_Taxman :slight_smile:

Er kan maar 1 het beste zijn.
Ik heb bewust deze opties gekozen omdat ik benieuwd ben wat voor iedereen de belangrijkste reden is om hier te komen, wat men het beste van CD Freaks vindt…

Vroeger zat ik altijd op de mainsite van cdfreaks, tot ik in mei 2000 de fora ontdekte. En sindsdien zit ik eigenlijk alleen nog maar hierzo, en af en toe check ik de mainsite nog ff voor wat nieuws. Maar echt het belangrijkste nieuws vind je meestal ook wel op de fora. Tja… ik zit hier echt voor de gezelligheid, en om mensen te helpen. tis een stuk gezelliger dan m’n eigen fora op m’n website…

mezelf

nee even serieus het dutch cafe, waar de mensen gelukkig zijn en tevree:p

heel vroeger kwam ik hier alleen voor het nieuws
later heb ik het forum ontdekt
en nu lees ik eerst ff het nieuws op de hoofdpagina
en ga daarna door naar het forum voor de gezelligheid uiteraard…

Het grootste deel voor het nieuws op de mainpage.

Elke dag na mijn werk fiets ik een rondje over het net om de laatste nieuwtjes te lezen.
De mainpage lees ik dagelijks, leuk nieuws uit de scene.

Op het forum zit ik sinds kort dan, maar is ook erg leuk.