Wat vinden de freakers van IRC?

vbimport

Toch aardig wat mensen die regelmatig op het forum vertoeven tref ik ook vaak op IRC aan. Maar wat vinden jullie van IRC, waarom zitten jullie er wel of waarom ook niet?

Mattel007 probeer ik al via ICQ over te halen, maar die laat zijn gezicht daar niet vaak zien, terwijl de meeste andere admins regelmatig aanwezig zijn.

Voor diegenen die niet weten waar ze zijn moeten, een korte uitleg:
Download een IRC client, bijvoorbeeld mIRC (www.mirc.com
Installeer deze en kies een IRC server, bijvoorbeeld irc.stn.utwente.nl of irc.xs4all.nl

Type het volgende: /join #cdfreaks
om in ons kanaal terecht te komen.

Als je niets wilt installeren maar wel even een kijkje wilt nemen, ga dan naar www.missingu.com/irc
Vul in plaats van #missingU bij “Channel” #cdfreaks in
Verzin een leuke Nickname (zoals je die hier op het forum gebruikt is het makkelijkst, max lengte 9 karakters)
Dan verbinding maken en je komt als het goed is bij ons op het IRC kanaal.

Voor mensen die willen weten wanneer het 't drukst is, neem hier eens een kijkje, de quotes doen het ook altijd leuk :wink:
http://stats.cdfreaks.com

Maar laat vooral weten wat jullie ervan vinden!!

Groeten en tot op IRC!

Wil even zeggen dat ik best vaak op ircnet ben bij cdfreaks chan.

Zou zeggen kom langs iedereen en maak kennis met ons.

Ik denk dat IRC zowiezo leuker is dan een forum,
dus kom daar maar langs,
is voor mij ook prettiger :wink:

DynAMikE

Piracy kills, use backups instead

ja als je een paar uurtjes niets te doen heb kan je op IRC lekker zitten lullen… meer is het niet…af en toe wel leuk…maar vaak saai

IRC roeleert meer, doe hier maar eens
/me slaps Ruff-Next around with a large throut

:slight_smile:

IRC ROELEERT!!! (is dit duidelijk genoeg jongens?)

Ik bedoel het is gewoon leuk om met elkaar te lullen over alledaagse dingen die we overkomen en dat kan ook wel op het forum maar IRC is dan in realtime dus meteen antwoord op vraag of gelijk een belediging naar je kop of je word gewoon gekickt.

Mzzl,

(AmazDuke): I’ve been connected to irc.skynet.be 9wks 1day 15hrs 20mins 31secs ( 1551.341944 Hours ) on Mon Feb 26 23:22:34 2001

jah ik zit er dus behoorlijk veel ensow

altijd als pc aanstaat tenzij ik cdtje aant fikken ben :smiley:

irc rox dus wel voor mij :slight_smile:

#cdfreaks is zo’n beetje mijn thuis :wink:

Het kan best leuk zijn op IRC, als je tenminste
niet #cdfreaks uitzoekt voor een kennismaking.
Naar eigen zeggen van de admins is dat kanaal vooral bedoeld
om members af te zeiken, zodat ze kunnen showen, hoe geweldig ze toch rouleren.
Werp maar eens een blik in hun statistieken; kun je zien hoe geweldig ze hun best doen, elkaar te overtroeven in kicken, resp. bannen en het etaleren van hun puberdromen.
Taalgebruik is er niet van die aard, dat je je moeder
overhaalt, er eens een kijkje te nemen; op een sexsite gaat het er gewoonlijk beschaafder aan toe.
Als je het leuk vindt, als speelbal te fungeren voor geborneerde, arrogante en van sex bezeten admins, en binnen de kortste keren je kennis van schuttingtaal wilt uitbreiden, kan ik je dit kanaal van harte aan bevelen.

ja IRC op cdfreaks is wel goe wur:D
euhhh kreeg direct veel aandacht van die pattoters zoals rufft next gangbangster en van de taxman en azo:)
mor ik was nog mor 2 minuten in da channel en ik werd al voordurend gekickt:D en de reden was dan heel gewoon : (belg) kak kik toch niet on doen dak nen lompen belg ben en azo , of wel soms ? en da tolken van mij is naar tschijnt oek wel een IRI dingsken zegden ze en dat ik in compleet iri ventjen ben :slight_smile: ?
mmmmmmmmm voor de rest ist OK zenne :smiley:

IRC rokt aardig VET ja! :stuck_out_tongue:
Helaas heb ik nie altijd zoveel tijd om daar uren (en nog meer uren) te vertoefen!! :frowning: De ene maand vaker als de andere dus! Maar ja, zolang ik nog redelijk kan blijven posten op da Forum vind ik het al best! :smiley:

Maar ik zou zeggen aan degenen die nog nie op #cdfreaks zijn geweest, DOE DIT ZEKER!!! Want het is echt superlagge daaro!!! :wink:

Nou, tot ziens… op #cdfreaks! (hmm… ik ga gelijk maar eens!)

je had het wel mooi over irc.xs4all.nl en snt.utwente maar dat is alemaal voor binnenland, als dr nu een user uit Australie komt ofzo, hoe wilt die joinen?

mag je irc.stealth.net (port 5552) er ook wel bij vermelden :slight_smile:

Naja grtx bbrother

jah

leuke dingen vallen er soms te beleven
en als je met een probleem zit wordt je lekker
geholpen.

I Love IRC !

cya on the channel

Tja IRC

handig, erg handig, als je een probleem of vraag heb, ken je die hier meteen stellen, en hoef je niet eventjes te wachten totdat iemand op je post reageerd op het forum

natuurlijk, als dan niemand het weet (komt zelden voor) dan plaats je het gewoon op dit forum

en altijd wel iets te doen, zeker als je meerdere kanaalen joint (dus niet alleen #cdfreaks)

Yah
ben ook afentoe te vinden op et #cdfreaks kanaal

meestal met andere naam btw

dus IRC roELz ThA sCenE @ CDFreAkz :eek:

Yeah IRC ROX!!! :smiley:

Originally posted by Ruff-Next_Gangsta
[B]Wil even zeggen dat ik best vaak op ircnet ben bij cdfreaks chan.

Zou zeggen kom langs iedereen en maak kennis met ons.

[/B]

best vaak hehe je bent er altijd ken iedereen zien dat we gewoon roeleren vergeleken met de rest :-]

#cdfreaks rox

Originally posted by bbrotherr
[B]je had het wel mooi over irc.xs4all.nl en snt.utwente maar dat is alemaal voor binnenland, als dr nu een user uit Australie komt ofzo, hoe wilt die joinen?

mag je irc.stealth.net (port 5552) er ook wel bij vermelden :slight_smile:

Naja grtx bbrother [/B]

Jaaa…zie je mij al engels praten :wink:

Ehmz, irc…ik zit er wel eens ja.

Is wel een stuk leuker als hier op het forum, want dit gaat em allemaal veel te snel :wink:

Tekkie

tja, dat boeit me eigenlijk niet, en als ik dan af en toe is een kijkje neem, dan zit er ofwel weinig volk of er wordt gezwegen gelijk kat en muis :wink:

maar ik heb nu adsl, en vroeger, zou zo’n chatsessie me een duur gesprekje worden :wink: nu dus niet meer
ik heb ondertssn ook weer mirc geinstalleerd en ga me dan dezer dagen ook weer tot de actieve irc-populatie van cdfreaks laten behoren, allé poging tot, want tax en ruff beat ik toch niet meer

jammeer :frowning: maar helaas :wink:

Misschien een tip om het irc gedeelte wat aantrekkelijker te maken is door thema avonden te organiseren, en dit ergens verkondigen op het forum of in het news, zo dat er dan misschien is wat meer volk op af komt

Gaat mij te veel tijd inzitten. Ik weet dat als ik er eenmaal een paar keer ben geweest niet meer weg te slaan ben, en dat is niet bevordelijk voor je sociale leven :smiley:

Verder heb ik net als wilma daar ook weleens langsgeweest, en stond mij de sfeer ook niet helemaal aan.