Ok, daar gaat ie dan 
HP is een printer die perfect is voor allround gebruik. HP heeft de beste afdrukkwaliteit in zwart, uitstekende kwaliteit in kleur zonder dat er een speciaal fotopatroon voor nodig is en is ontzettend stil.
In de categorie tot 500 gulden zou ik de HP 930C pakken, met PhotoREt III net zo goede afdrukkwaliteit als de 970Cxi, maar met iets minder mogelijkheden.
In de categorie tot 400 gulden is de Canon BJC3000 de betere keus, met gescheiden inktpatronen ideaal als je regelmatig meer van een kleur print dan van de andere kleuren. Voor echte foto-afdrukken heb je dan wel weer speciale cartridges nodig.
Als je een echte fotoprinter zoekt die niets anders moet printen dan foto’s, dan is de Canoon BJC 8200 photo de beste keus. Ik heb de afdruk gezien en is echt super. Hij is alleen niet echt geschikt voor andere doeleinden, bijzonder traag (alleen de foto’s doet ie net zo snel als bijvoorbeeld de HP 970 op hoogste kwaliteit). Deze printer is echter rond de 999,-
Epson printers hebben eveneens een uitsekende printkwaliteit, maar zijn wat gevoeliger voor storingen dan bijvoorbeeld HP. Lexmark heeft eveneens een goede afdrukkwaliteit, is snel, interessant geprijsd, maar heeft vaker last van driverproblemen en de verkrijgbaarheid van de inktpatronen is stukken minder dan van HP of Canon.
Zelf heb ik de HP 970Cxi en ben daar erg over tevreden. Ik hoop dat ik hier een zinnig verhaal heb neergezet, maar als mensen het er niet mee eens zijn dan hoor ik het graag, kan ik ook weer van leren 
Da_Taxman