Wat vind men van BLack en Whithe

vbimport

Wat vind men nou van het veel verwachte spel Black and Whithe. Geef een cijfer>

Ik heb een 7 gegeven: even uitleggen.

Ik vind dat het zeer lineair is, als je een bepaald aantal dorpjes hebt kun je door naar een volgend leven, ook vind ik de opdrachten per level relatief veel op elkaar lijken: feit blijft wel dat het een enorm vet spel is :wink:

Ik vond het wel een vet spel in het begin, maar het begint snel te vervelelen en het lijkt me iets teveel op me kaar die levels, daarom een 7.

grtz

Ik heb een nul gegeven, omdat ik er niX aan vind.
Dat soort spellen vind ik allemaal nix aan :frowning:

Naja gelukkig kunnen de meningen verschillen :slight_smile:

Geef mij maar Colin McRae Rally 2 of zoiets …

mrDJ
PSX-HOME

FF ook nader verklaren wrom da ik een 9 heb gegeven…

Graphics = Super
Gameplay= Super
Maar dat NED gesproken he = zuigt eigenlijk wel een beetje

Ik moet het nog gaan spelen. Ik heb hem gisteren gekregen maar ik hoop niet dat het de NL versie is. Dat lijkt mij erg zuigen want NL stemmen zijn gewoon lomp.

ik kan nix geven enkel omdat ik wat files mis.

De reden voor de illigaalies onder ons:
-Was lekker aan het leechen, het ging wat langzamer omdat er meerdere waren of de pub gewoon niet zo snel was. wordt de pub plots gedeleted.

De reden voor de legaalies onder ons:
-Ik fietste naar de winkel. Omdat het stoplicht op rood ging duurde het wat langer. Bij de winkel aangekomen zag ik net een eikel de laatste doos weggrissen.

Ik heb het gisteren ff gespeeld bij een vriend van me. Ik kan het zelf niet op mijn ouwe bak draaien. Nou ja, kan wel, maar gaat niet echt lekker vind ik zelf. Anywayz, wat ik er van gezien heb, vind ik het wel een leuk spel. Ik vind de besturing van dat spel alleen een beetje minder, maar voor de rest wel een ok spel.

Ik denk dat ik het zondag nog speel en dat het voorbij is, begint nu al saai te worden.

Dat klote beest gebruik ik zo ie zo nie want die loopt toch maar in de weg en vreet al de mensen op. (dat geeft opzich niet want ik heb te veel volk en te weinig vrete dus voer ik hem af en toe ook wat)

En de besturing is helemaal om over te gille, als je snel moet zijn dan lukt het totaal niet

Originally posted by The MAzTER

Dat klote beest gebruik ik zo ie zo nie want die loopt toch maar in de weg en vreet al de mensen op.

dat ligt aan jou, moet je huizen zette voor je mensen he, die kun je nl zelf maken, laat dat beest gewoon in’t dorp helpen, link hem met de learning lease aan het stadcentrum of zo, dan helpt die daar, en gaat die hout hakken enzo

(dat geeft opzich niet want ik heb te veel volk en te weinig mensen dus voer ik hem af en toe ook wat)

zo krijg je natuurlijk wel veel aanbidding, en krijgen ze schrik van jou

En de besturing is helemaal om over te gille, als je snel moet zijn dan lukt het totaal niet

dat ligt ook aan jou, in de latere levels kun je toch snel al de miracles en zo spellen adhv letters & signalen te maken op het scherm, maak gebruik van viewpoints om op plaatsen snel te kunnen komen enzo

Hoe maak je dan van die waypoints? Ik heb er ook al iets over gelezen maar ben er nog steeds niet uit hoe het nu echt moet

Wat is nu eigenlijk de beste manier om een stad te bekeren?

Maar de bomen zijn op dus eh…

kan geen huizen meer bouwen (nogmaal doe ik het als volgt:

Ga eerst 1 dorp vool proppe met hout, dan gaan ze je aanbidden en krijg je gebied er bij, daar haal ik ook de bomen weg, net zo lang alles pleite is.

Vervolgens neem ik ongeveer de helft mee van wat er in het stadscentrum ligt en drop ik weer een ander dorp die mij dus gaan aanbidden, het gebied van de ander wordt wel iets kleiner maarja… bomen zijn daar toch al weg)

kun je dan geen bomen zaaien, ik kan mijn beestje, bomen laat zaaien enzo :slight_smile:

daarstraks zat ie zelfs met de vijand te kussen (beide hadden lieve leach touw ophangen, met alle gevolgen vandien) stonden ze daar te flikflooien en te rollebollen in mijn dorp

was wel ff lachen toen

En hoe zag het dorp er daar na uit

Originally posted by The MAzTER
[B]Maar de bomen zijn op dus eh…

kan geen huizen meer bouwen (nogmaal doe ik het als volgt:

Ga eerst 1 dorp vool proppe met hout, dan gaan ze je aanbidden en krijg je gebied er bij, daar haal ik ook de bomen weg, net zo lang alles pleite is.

Vervolgens neem ik ongeveer de helft mee van wat er in het stadscentrum ligt en drop ik weer een ander dorp die mij dus gaan aanbidden, het gebied van de ander wordt wel iets kleiner maarja… bomen zijn daar toch al weg) [/B]

Maar hoe kun je al die bomen uit een dopje gappen als je daar niet bij kunt met je handje omdat daar een kruisje doorheen staat?

niet

Eerst moet je een paar spreuke of zo richting/rond het dorp sturen, vervolgens zijn er een paar eikels die in je geloven en wordt je rode circel groter etc etc

Maar ff iets anders:
Op het dorp waar je dus je beest uit kies ken ik mijn aap niet meer besturen, als ik dubbel klikt doet ie gewoon niets, krijg ook geen geel dingetje te zien.

Dus kan die eikel die daar aan het fluiten is nie op zijn smoel rossen en ook niet verder gaan met de beer

Ik heb een mandrill als creature nu maar ik snap het nog niet helemaal. Dat beest is dom en eet mijn mensen op. Dan geef ik hem een paar klappen en even later doet die het weer :frowning: Wel mooi spel. Ik heb het een 8 gegeven. Nog effe goed oefenen denk ik…

Originally posted by G@M3FR3@K
Ik heb een mandrill als creature nu maar ik snap het nog niet helemaal. Dat beest is dom en eet mijn mensen op. Dan geef ik hem een paar klappen en even later doet die het weer :frowning: Wel mooi spel. Ik heb het een 8 gegeven. Nog effe goed oefenen denk ik…

Heb je mijn reply op neobyte’s (en die van jou) forum gezien

Ja en het is me al gelukt :slight_smile: Thanks voor de info