Wat vind jij van LAPD CREW?

vbimport

Wij zouden graag wat reacties willen hebben over ons en onze service.
wat vind je nou van hoe wij dit aanpakken en wat zouden we ander moeten doen.
We willen alles weten dus ook als er klachten zijn over ons. Complimenten zjn natuurlijk ook welkom.

groeten

LAPD crew voor al je cd’s en snelle levering.

Gewoon super.
Een vertrouwenswaardige service gewoon klasse

Paar keer wat besteld toen het nog scsi-crew was, nu 1 keer bij lapd, erg snel en goed, vandaag weer wat besteld…ik wacht af.
De kunst is namelijk -zo blijkt vaak- niet om snel te zijn maar vooral om het te blijven. Hier hebben veel dealers toch moeite mee. Het gaat een paar keer goed en dan maken ze er een zooitje van. LAPD (scsi) en warezmaffia zijn twee gunstige uitzonderingen. HOUWE ZO !!!

Weet je wat het is… Je kan snel leveren als je weinig bestellingen hebt… hoe groter je wordt des te langer het duurt voordat je alles af hebt… Zilver kun je natuurlijk gelijk doorsturen, maar copies kosten tijd. Ik denk dat je daar zeker rekening mee moet houden!

Is natuurlijk waar, maar als er op de site van zo’n dealer staat dat er binnen een week geleverd wordt en ik na drie maanden nog niks heb (voodoo-cd) dan kan het gebeuren dat ik een heel klein beetje de pest in krijg. En volgens mij is de warezmaffia toch niet een van de kleintjes en deze man levert echt stipt, snel en goed spul. Zo ook LAPD.
Mazzel.

Wordt je groter? Meer bestellingen, vergroot dan je capaciteit… eg. 5x 12 speed Plextor branders die willen wel vooruit :wink: haha

The Replicator
http://www.liquid-cd.com