Wat te kopen

vbimport

Ik ga vrijdag naar iemand die ik heb leren kennen via internet, maar wat moet je nou kopen bij zo’n eerste ontmoeting irl?

Iemand van het andere geslacht waar je een oogje op hebt?

Iets persoonlijks. Ik neem aan dat je die persoon wel eerst een beetje hebt leren kennen via Internet, dan weet je vast ook wel waar die persoon van houdt en kun je daar iets leuks mee doen.

Bloemetje, bonbons of een leuk cd’tje (zelf samengesteld met eigengemaakte cover) is misschien een idee…

je vraagt van welke muziek ze houd …je maakt een samengesteld cd’tje

een knufflbeer

een rood roosje ( vinde ze prachtig de girls:))

een nieuwe pc met telenet beschikbaar cdwriter erin
enz enz… kan je je werk verderzetten bij die girl :slight_smile:

condooms, weet ze meteen waar je op uit bent :slight_smile:

een CD Freaks tshirt :slight_smile:

euh ff serieus… neem een bloemetje of een beker met snoep met een knuffeltje erbij of een bioscoopbon voor 2 personen (als je die avond toch nix te doen hebt:))… of een klein briefje: tegoedbon voor 1 etentje bij kaarlicht vandaag blablablalbabl verzin het maar…

als het maar lief, attent en persoonlijk is

en over die condooms: die moet je altijd bij je hebben
vis vooral van te voren ff uit of ze aardbei of banaan wil :slight_smile:

gedichtje over haar voorstelling die je hebt ofzo…

We hebben het nu de hele tijd over een zij, maar als het nu een hij is???

maar als het een vrouw is tsja een doos met merci doet het altijd goed of bloemetje

Een pot glijmiddel voor als ze niet opgewonden raakt van jou.

Nee zonder dollen voor een vrouw iets van een aardig bosje bloemen of een lekker geurtje voor een jongen lijkt mij een Cd freaks T-Shirt inderdaad wel een leuke binnenkomer.

PS Heb je ze op dit forum ontmoet dan zal ze mogelijk al een t-Shirt hebben.

Maar boven alles maak er een plezierig afspraakje van.

Ik heb het een aantal weken geleden gehad toen warn ik en men maat aan het poolen en ik kreeg een x aantal smsjes van haar binnen dat ze zich verveelde en der vriend was er niet enz enz enz (je kent het wel aand8 vragen) dus ik bel der maar eens op he beetje aan het praten en toen zei ze op een gegeven moment;“wat als jullie nou hierheen komen” zo van ik vraag het wel maar je durft toch niet. Dus ik zo van’ das best ik bel wel als ik in de buurt ben. Dus wij de auto gepakt en naar Abcoude gereden en we wonen zelf in gorinchem dus das best een endje tuffen en het was al half 10.

Kom je daar aan, moet je ergens op een parking space gaan staan w88. Het draait dus ff hierom. Om na elven kom je bijna nix meer tegen wat op een dinsdagavond open is, dus ik sta daar met lege handen het enige wat ik dus kon geven was op dat moment een zoen :wink: (systeem he). We zijn daarna nog naar Utrecht gereden en heb ik er getrakteerd op wat te drinken en we hebben nog lang zitten babbelen.

Ik heb dit dus nog wel met haar goed gemaakt door na Sensation haar om half 9 's ochtends (op een zondag) thuis op te halen met een bos rozen en een x aantal cdtjes waar ze me om had gevraagd om daarna mee te nemen naar Amsterdam om wat te gaan eten. Dat was ook de reden waarom ik pas zondagmidag om 4 uur thuis kwam (waar inmiddels mijn vriendin wachtte) :rolleyes: ooppzz

Stoute jongen! Laat je girl het maar niet lezen! :stuck_out_tongue:

mijn girl komt hier niet en ze weet dat ik contact met die griet heb (my girl is flexible) :wink:

tsja moet tegenwoordig kunnen he

Originally posted by spooky20
mijn girl komt hier niet en ze weet dat ik contact met die griet heb (my girl is flexible) :wink:

hmmm das het betere werk…ik hoop voor je dat jij ook “flexible” bent heheh want zij doet vast en zeker hetzelfde! :stuck_out_tongue:

Originally posted by -=HeadLesS=-
[B]

hmmm das het betere werk…ik hoop voor je dat jij ook “flexible” bent heheh want zij doet vast en zeker hetzelfde! :stuck_out_tongue: [/B]

ghehehe…waarschijnlijk wel ja. Zo zijn vrouwen nu eenmaal. :wink:

ik ben ook heel flex maar ik weet dat mijn girl dat niet doet die is veel te bang om mij kwijt te raken dus dat flikt ze niet.

ik ben ook heel flex maar ik weet dat mijn girl dat niet doet die is veel te bang om mij kwijt te raken dus dat flikt ze niet.

haha blond zeker! :stuck_out_tongue:

idd klein, blond, grote tieten geweldig in bed kortom de ideale vrouw :wink:

idd klein, blond, grote tieten geweldig in bed kortom de ideale vrouw :wink:

hmm…net niet ideaal…ik heb ze liever wat langer/donker haar/niet te grootte tieten en wat minder in bed…dan kan ik ze nog wat leren :wink:

hmm…net niet ideaal…ik heb ze liever wat langer/donker haar/niet te grootte tieten en wat minder in bed…dan kan ik ze nog wat leren
<------- ja maar daar heb ik ook die andere voor he

<------- ja maar daar heb ik ook die andere voor he

NOT

ben tegen al die flexible dingen