Wat te doen tegen die jongens over het doodschoppen van die jongen in Venlo?

Ik weet het echt niet meer. … Waar gaat dit naar toe? Sorry jongens maar begrijp me niet verkeerd: maar er zat wel weer een marokaan bij! Jongens laten we eerlijk zijn: 80% van de jongens die in de gevangenis zitten is allochtoon!!! Dus later we eerlijk en open zijn: we kunnen vaststellen dat er wanneer er een misdrijf wordt gepleegd: dat daar 8 van de 10 keer een allochtoon bijzit… Neen ik discrimineer hier niet mee! Het is een zuivere constatering waar ik openlijk voor uit durf te komen. Maar goed: we doen we nou met zulke jongens? Zijn ze dom om te beseffen wat ze doen of doen ze het met hun volle verstand? Ik pleit net als de LPF ja… de LPF: voor een verhoogde minimumstraf bij geweldsdelicten. Ook andere misdragingen horen daarbij: een spiegel eraf trappen van andermans auto terwijl ze die zelf niet kunnen betalen… Het is toch van een ander? Leuk… Zo heb ikzelf al eens in Groningen iemand een behoorlijke knal voor zijn kanus gegeven omdat hij het ook leuk vond om iemands zijn spiegel van de auto eraf te trappen. Nee jongens ik kijk er reikhalzend naar uit wat ze nu met deze jongens gaan doen en dat het niet in de doofpot wordt gestopt omdat er weer zo’n kut-marokaan bijzit… confused: Jij we leven in een tijd waar we weer moeten gaan werken aan die normen en waarden. Jongens opvoeding opvoeding opvoeding. Back to the basics noem ik dat. En nu jongens mogen jullie het zeggen want ik denk dat ik zowat uit uit elkaar klap van woede gadverdamme wat een klerejong is er tegenwoordig in Nederland.

tsja, het is natuurlijk heel naar. En heb het op diverse andere fora ook gelezen. Daar wordt gesuggereerd dat het wel die marrokanen zouden zijn geweest.

Nu zit ik toch wel in de knoop met mijn gedachten. Enerzijds zou ik zeggen: iedereen welkom. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Vrijheid blijheid. etc etc.

Aan de andere kant is het wel het zoveelste slachtoffer, en heeft je kop nog dieper in het zand steken geen zin, want inmiddels lijk je wel bij /grondwater/rotsbodem/in autstralie er weer - uit te komen.

Ik ben nu op een punt beland dat ik ietwat in de war ben. Wat weegt zwaarder: vrijheid blijheid, of gewoon het simpele feit dat hier een agressieve bevolkingsgroep zich heeft genestelt.

:confused:

Jij begrijpt mij dus ook: het kan zo niet meer langer het wordt tijd voor geen halve maar echte maatregelen! Ze zijn nu als ik het goed heb in Venlo met de Marokaanse gemeenschap aan het praten… Laten ze (ik bedoel dus die marokaanse vaders) hun handjes eens wapperen i.p.v. alles af te reageren op hun vrouwen. Gewoon wanneer hun zoon een grote mond heeft gehad op school, buurvrouw, een diefstalletje heeft gepleegd, of iets anders direct aanpakken die handel en anders gewoon een echte knal voor hun kop geven zo kweek je respect. En ik kan uit eigen ervaring praten… Mijn vader heeft mij ooit 1 keer gewoon op mijn bek geslagen: hij zei gewoon: Hans nu niet meer en ik meen het echt nu… ik lekker doorgaan natuurlijk… en KNAL ik had hem te pakken en de les was: nee is nee en ja is ja. Dus: het heeft geholpen en ik luisterde daarna wel degelijk naar mijn vader!!! Overigens een beste vent die mijn beste vriend is!

Originally posted by 81632
Ik weet het echt niet meer. … Waar gaat dit naar toe? Sorry jongens maar begrijp me niet verkeerd: maar er zat wel weer een marokaan bij! Jongens laten we eerlijk zijn: 80% van de jongens die in de gevangenis zitten is allochtoon!!! Dus later we eerlijk en open zijn: we kunnen vaststellen dat er wanneer er een misdrijf wordt gepleegd: dat daar 8 van de 10 keer een allochtoon bijzit…

Er zat een Marokkaan bij? Dus er waren ook nog ander rassen/soorten/variëteiten bij betrokken? Verder vraagt die 80% enige nuancering. Bij ons in België is het zo dat autochtonen meer betrokken zijn bij fraude en belastingsontduiking e.d. dingen waarvoor je boetes krijgt, maar geen gevangenisstraf. Gewoon om aan te tonen dat die 8 van de 10 langs geen kanten klopt. Verder ben ik volkomen akkoord: straffen en hard straffen, ik heb alleen graag dat feiten een beetje in de context worden geplaatst.

Of het nou cultuurverschillen zijn of niet…

Laten we wel wezen, dat deel van de nederlandse bevolking die van origine uit een ander land kwam heeft geen flauw idee hoe het zich gedragen moet of vind de straffen in nederland wel zo onzinnig dat ze het gewoon uitlokken.

Wat er gebeurd is in Venlo heeft weer mooi de boel hoog opgelaaid , maar ik denk niet dat zelfs de LPF een pasklare oplossing heeft.

Ik weiger nog steeds te geloven dat het merendeel van de allochtonen in nederland echt slecht is ; Ik heb jaren met ze samengewerkt en heb nagenoeg geen problemen gehad.

Mijn broer heeft eens een allochtoon uitgescholden toen die wat fout deed en kreeg toen zo’n beetje de doodstraf over zich uitgeroepen (ontzettend hoog eergevoel hebben die gasten) , maar daar heeft ie ook gelijk korte metten mee gemaak door te zeggen dat er hier ook bepaalde regels gelden. Hoewel de allochtoon en zijn vriendjes woest op hem waren snapten ze uiteindelijk wel wat hij daarmee bedoelde.( Eergevoel niet meer zo erg aangetast ). Zo kan het dus ook.

Zowel nederlanders als allochtonen moeten eens af van dat “buurtgevoel” , waar ze even een buitenstaander vertellen hoe je moet leven. En van dat extreem hoge eergevoel mogen ze ook wel eens af. Respect begint aan beide kanten.

Ik hoorde net dat die jongen in Venlo klinisch dood is verklaard… en da’s gewoon klote. De daders ook dan maar klinisch dood verklaren ? De gehele allochtone bevolking arresteren of uitmoorden ? Ik denk niet dat je er iets mee opschiet.

Ik denk dat je de allochtonen veel beter kunt pakken door ze recht in hun gezicht te vertellen dat ze een stel enorme sukkels zijn met hun belachelijke eergevoel. Dat iemand doodslaan omdat ie een opmerking maakt echt helemaal nergens op slaat.

Dat “in mijn tijd gaven ze een knal voor je kop” werkt misschien , maar ik denk niet dat het enig respect kweekt voor die gasten die nu al te ver gaan.

De gehele bevolking is gewoon focking agressief… als ik door een willekeurige winkelstraat loopt en ik kijk iemand te lang aan krijg ik gelijk een opmerking. Aan de andere kant is de bevolking ook ontzettend angstig , want als ik dan een nog stevigere opmerking terugmaak hebben ze gelijk hun vuisten klaar ter verdediging…

verdere oplossing … iedereen die ook maar enige vorm van zinloos geweld toepast (boompje kapot maken , struiken verbranden, omaatjes tackelen , etc) prompt vrijwilligerswerk laten doen bij een paar echte psychopaten of zwakzinnigen… dan krijgen ze wel een andere kijk op de wereld.

We hebben toch zo’n tekort aan ziekenzorg ? Mooi… dat ook weer opgelost…

Niet alle marrokanen zijn slecht… eentje kan zelfs vrij aardig rijmen

:wink: Jongens ik ben blij te merken dat er mensen zijn die me niet gelijk uitschelden en dat ik dicrimineer. Ok, die uiteenzetting die ik heb geplaatst wat betreft die cijfers: 8 van de 10 mensen in de gevangenis zijn van allochtone afkomst is mischien overdreven maar het is toch wel degelijk waar vraag maar eens de bekende rapporten erover op. Het staat zwart op wit! Maar goed het wordt gedoogd… In ons tolerante landje… Tuurlijk ze zitten niet allemaal vast voor geweldsdelicten maar het geeft wel aan dat er iets goed mis is. Dus: ik vind dat we deze zaak maar eens moeten gaan gebruiken (politiek gezien) om na te denken hoe we dit kunnen gaan oplossen. Praten met de marokaanse gemeenschap? Dit is al diverse keren gedaan en leverde niks op… De reden: ze voelen zich altijd op hun pik getrapt als je dit weer naar voren schuift. Wij dicrimineren dan omdat we het gewoon ter discussie brengen nou ja ik denk gewoon dat hun zich gewoon niet kwetsbaar op durven te stellen dat is denk ik de achterliggende gedachte. Discusieren met ze is heel moeilijk is al gebleken daarom pleit ik voor hardere maatregeleln. Ze gedragen zich maar eens! En op dit punt verwacht ik ook eens medewerking van de ouders want waar beginnen dit soort problemen dan? Juist tijdens de opvoeding… Jongens die Pim was zo slecht nog niet jammer dat hij zijn werk niet af kon maken en de heer Nawijn: die was goed op weg ook hij kon zijn werk niet afmaken. Ik hoop dat Nawijn bij CDA zijn werk kan afmaken in het volgende kabinet.

We wachten maar weer af hoe dit afloopt. Trouwens wanneer wordt die Volkert van der G. nou eens berecht? Ik denk dat het allemaal te gevoelig ligt… Nee het ligt de Nederlanders niet in hun aard om eens korte metten te maken. Nee er zijn zoveel dingen die hier gigantisch mislopen in Nederland daar wordt te weinig mee gedaan. Vanmiddag ben ik waarschijnlijk ook weer geflitst ik keek op dat moment op mijn teller: 56 km. in de bebouwde kom, dat die politiemensen daar ook niet ziek van worden ikzelf zou er niet mee overweg kunnen. Het echte werk is volgens mij nu om gewoon de dingen aan te pakken waar de bevolking van Nederland om vraagt: dit soort klerejong: jongens die uit pure verveling dingen kapot maken of mensen in elkaar slaan die moeten ze oppakken. Of achter die jongens gaan die elke week een scooter jatten om lekker alles te kunnen uitgeven tijdens het uitgaan elk weekend. Bah wat een klotementaliteit hebben die jongens. Ja het zijn jongens waar je niks meer kan!

Tja… wat zal je hier nu eens van zeggen.

Het is natuurlijk makkelijk om dit bij allochtonen in de schoenen te schuiven en dat is ook niet correct. Ik weet dat er veel criminaliteit onder allochtonen is en dat is zeker niet goed. Wat echter nog erger is, is de reden WAAROM de allochtonen vaker in de criminaliteit belanden: door de overheid (plaatsing in achterstandwijken etc).

Onlangs las ik een teksts waarin beweerd werd dat 99% van alle straatroven in Rotterdam door allochtonen wordt gepleegd. Dit is natuurlijk erg triest, maar wellicht helemaal niet reeel. Het is waarschijnlijk weer de een of andere interpretatie.
Wat ik hiermee wil zeggen is het volgende: vaak wordt criminaliteit bij veel allochtonen in de schoenen geschoven, hetgeen vaak niet correct is.

Uit mijn eigen omgeving zie ik dat de criminaliteit meer bij de Nederlanders ligt dan bij de allochtonen. In het uitgaansleven gebeurt de laatste tijd best veel, veel zaken die niet door de beugel kunnen. Er zijn vaak buitenlanders bij betrokken, maar ook niet minder Nederlanders. Hoe dit zich percentueel verhoudt weet ik helaas niet.

De reden waarom de allochtonen vaak de oorzaak van veel criminaliteit in de schoenen geschoven kregen is vrij simpel te vinden: het cultuurverschil. Op sommige punten levert dit geen problemen op, op andere punten wel.
Zo heb ik eens meegemaakt dat een groep Algerijnen een Nederlands meisje wilde versieren (dit deden ze door haar tegen haar zin in kusjes te geven op haar wangen). Toen ze duidelijk maakte dat ze niets van hen wilde (ze had er niet om gevraagd) begonnen ze haar met stenen te bekogelen… dit soort verhalen spreekt zich rond en iedereen zegt dan “die mensen zijn hartstikke barbaars etc etc”. Tja, klopt wellicht gedeeltelijk, maar de negatieve tendens die hierdoor gecreerd wordt is des te groter.

Ok, terugkomen op het topic: het geval in Venlo… hier kan ik vrij simpel over zijn: levenslang de bak in en iedere dag 1 klap met een brommerhelm geven… niet dodelijk, maar zeer pijnlijk. Doen ze noooit meer… en anderen denken dan wellicht ook een keer na!

Mijn mening heb ik nooit onder stoelen of banken geschoven…
(Pimmetje…snif)

Ben blij dat ze ze hebben. In Nederland wordt maar ca 15% van de misdaden opgelost. Stel je voor dat ze waren ontkomen.

==================================
Uit de Televaag.

Inmiddels hebben zich al twintig getuigen gemeld die verklaren dat vooral de Marokkaan als een idioot tekeer is gegaan.
Khalid L. staat in de buurt bekend als een agressief mannetje dat er om niks op los slaat. Hij blijkt al veel vaker opgepakt wegens ernstige mishandelingen.

===================================
Dat moet ik eens in Marokko flikken. Wordt ik ter plekke gestenigd.

Sorry maar we leven in een ziek k?t land dat wordt beheersd en gedomineerd door dit soort figuren.

Ik zweer dat als ik zo iets zie ik niet passief ga staan toekijken maar verschrikkelijk hard zal ingrijpen met alle kracht en middelen die mij ter beschikking staan.

Van mij mogen deze knapen de doodstraf krijgen. Ik meld me bij deze aan als beul.

En dan die single van Raymzter… KUT MAROKKANEN… ??!
Wel bizar. Die single en dit voorval. Die single wordt eingenlijk gewoon tegengesproken nu maar goed.

Zinloos geweld van een NL/MAR/TURK moet gewoon streng gestraft worden. Dan hebben ze maar geen toekomst, die ander die ze hebben doodgeschopt al helemaal niet!

Of de verhoudingen echt zo zijn, dat vooral vreemdelingen misdaden plegen, daar heb ik geen enkel objectief zicht op.
Maar misschien is het wel logischer dat iedereen gestraft wordt volgens de wetten van zijn/haar nationaliteit. Dan heb je niet zoiets van “in m’n eigen land word ik daarvoor 20 jaar in een verschrikkelijke gevangenis gestopt, dus doe ik het maar ff in dat andere watjesland waar ik hooguit een waarschuwing krijg”.

Wie weet lost dat ook het probleem op van een politiekantoor dat de ganse allochtone gemeenschap op hun dak krijgt als een drugsdealer doodgeschoten wordt wanneer ie tijdens een achtervolging wil inrijden op agenten. Want de rest van de gemeenschap weet dan, dat zoiets zijn eigen schuld is en dat het niks met racisme te maken heeft.

Zelf ben ik racistisch geworden door dit soort dingen. Ik heb zeg ik eerlijk echt een pest hekel aan alles wat dan ook maar Islamitisch is. Voor de rest heb ik geen last van andere rassen zoals chinezen, antilianen, joden enz. Het probleem van de Islamieten is dat zij worden geindoctrineerd in hun moskee’s. Alles wat een Imaam zegt doen ze (het zijn net kippen) Er is gewoon geen enkel geloof dat zegt dat je maar ff het word trade center in moet vliegen. Daarom is het ook gewoon nooit eerder gebeurd. Zelf geloof ik ook nog steeds niet dat Fortuyn vermoord is door een mileu activist. Ik denk dat er veel te veel word achtergehouden door de regering. Zelf denk ik dat het een alloctoon is geweest en dat de regering dit niet wilt vertellen omdat ze bang zijn voor rellen. Anders had Volkert van der Graaf allang wat meer verteld over zijn daden.
Zelf ga ik niet eens meer voor mijn plezier winkelen in Rotterdam omdat het gewoon in het weekend helemaal zwart ziet van de islamieten. Dit is toch absurd dat er gewoon letterlijk geen 1 nederlander in de stad loopt. Zo heb ik laast weer meegemaakt dat iemand in elkaar werd geslagen door 5 marokanen. Ik moet dan ook zeggen (hoe laf het ook klinkt) ik loop dan gewoon verder. Bij mezelf denk ik dan gewoon dan had je maar geen grote mond tegen dat soort gasten moeten hebben anders zou je niet in elkaar geslagen worden. Kijk maar naar die gast in Venlo als ie niets had gezegd was ie nu niet dood. Zo simpel is het “Wij burgers kunnen dit probleem gewoon niet oplossen omdat wij gewoon veel te tollerant zijn”. En wat doet de politie ze brengen reclame’s op de telvisie met de slogan “de maatschappij dat ben jij” terwijl zij degene zijn die het op moeten lossen en niet wij. Ik ben eindelijk blij dat een partij als de LPF zoveel stemmen heeft gehad. De regering is gewoon de aangewezen persoon om dit op te lossen niet de nederlandse bevolking. De politie moet gewoon meer mankracht krijgen en moet harder kunnen optreden tegen dit soort mensen. Ze moeten gewoon een punten systeem krijgen. 1e misdrijf gewone straf en 2e misdrijf moeten ze worden uitgezet. Heel dat tolerante nederlandse beleid mag van mij allemaal verdwijnen.

Natuurlijk zijn er ook wel nederlandse criminelen. Als je alleen al kijk naar de zaak “bouwfraude”. Het grote verschil is wel dat deze criminelen geen mensen kwaad doen, zij slachten bijvoorbeeld geen mensen af die wat tegen ze gezegd hebben. Er zijn echt helemaal geen nederlandse criminelen die bijvoorbeeld tasjes stelen in de binnenstad en ook het grootste aantal moorden word door allochtonen criminelen gepleegd.

Ik begrijp wel dat veel van jullie het niet eens zijn met mijn uitspraken, maar het is gewoon de keiharde realiteit en ik vind is dat meer mensen die onder ogen moeten zien want de meeste zien het pas als ze wat hebben meegemaakt.

Ben het vrijwel helemaal met drcrash eens.

BTW hij is nu echt dood. Na zijn geestelijke dood is zijn lichaam dit nu ook.
-schoften-

Eens kijken wat voor straf ze zullen krijgen.

Hopenlijk heb ik het mis maar normaal gesproken krijgt de familie van de daders allerlei hulp en zorg dit in tegenstelling tot de familie van het slachtoffer.

Welke gek krijgen ze zover om hen te verdedigen ???
Moskoufiets??

Stel je voor op de voorpagina,
NEDERLANDSE JONGEN SLAAT MAROKAAN DOOD.

Ik denk dat er in het hele land rellen uitbreken en er bij het leven geplunderd zal worden. Je weet wel van die OJ Simpson taferelen.

Denk dat ik maar ga emigreren.

Originally posted by drcrash
Natuurlijk zijn er ook wel nederlandse criminelen. Als je alleen al kijk naar de zaak “bouwfraude”. Het grote verschil is wel dat deze criminelen geen mensen kwaad doen, zij slachten bijvoorbeeld geen mensen af die wat tegen ze gezegd hebben. Er zijn echt helemaal geen nederlandse criminelen die bijvoorbeeld tasjes stelen in de binnenstad en ook het grootste aantal moorden word door allochtonen criminelen gepleegd.

Rechtstreeks doe je daar geen mensen mee kwaad, maar onrechtstreeks des te meer. Fraude e.d. kosten de staat onnoemelijk veel geld, geld dat men zou kunnen investeren in andere zaken bv meer politie op straat.

Voor de rest reageer ik niet, want wat ik bij veel mensen merk is de eenzijdigheid waarmee ze naar dit probleem kijken. Er is niet één probleem, één oplossing, …
Verder sluit ik met aan bij Mr Belvedere

Originally posted by 81632
Ik pleit net als de LPF ja… de LPF: voor een verhoogde minimumstraf bij geweldsdelicten. Ook andere misdragingen horen daarbij: een spiegel eraf trappen van andermans auto terwijl ze die zelf niet kunnen betalen… Het is toch van een ander? Leuk… Zo heb ikzelf al eens in Groningen iemand een behoorlijke knal voor zijn kanus gegeven omdat hij het ook leuk vond om iemands zijn spiegel van de auto eraf te trappen.

dat betekent dat je zelf ook naar de gevangenis mag, iemand “een behoorlijke knal voor zijn kanus” geven is immers ook een geweldsdelict, en als er een minumumstraf is die de rechter móet opleggen is er geen ontkomen aan… of geldt het niet voor jezelf? :wink:

Schaamteloos ge copy/paste uit Dagblad De Limburger , want het maakte wel enige indruk op mij :

De dood kwam per scooter

Wat moeten we met dit gegeven? Niet melden? Is de lezer van deze krant niet volwassen genoeg om ook dit feit tot zich te nemen? Moeten journalisten een deel van de waarheid achterhouden? Nee. Dat mogen ze, als ze hun taak serieus uitoefenen, nooit. Kranten die de waarheid ontmannen bedrijven dode journalistiek.
¨ Meestal komt de dood op kousevoeten. Zachtjes. Dan lezen we: hoewel niet onverwacht, is plotseling van ons heengegaan…

In Venlo komt de dood per scooter. Met helm en een ongekende hoeveelheid agressie. Vaak komt de dood als een dief in de nacht.In Venlo op klaarlichte dag.De dood haalt in de regel ziekere mensen, die veelal wat ouder zijn. In Venlo haalde hij een kerngezonde knul van 22 jaar, René Steegmans, een student.

De dood gebruikte in Venlo een jongeman van Marokkaanse komaf. Met de helm als zeis. Te vaak zijn allochtonen de daders van (gewelds-)misdrijven. Alle statistieken over criminaliteit vertellen dat. Iedere straatagent kan dat uit eigen waarneming melden. Ieder slachtoffer van straatmisdaad ook.

We moeten weten wat er aan de hand is. We moeten doorgaan met het - tot nu toe vrijwel vruchteloos - beleid om die groep jongeren de beste elementen van onze beschaving bij te brengen. Kappen met de schijntolerantie die zowel voor slachtoffers als daders uiterst intolerant uitpakt.

Van de echte beschaving, opkomen voor een oude vrouw, heeft René Steegmans al op zijn 22ste een indrukwekkend voorbeeld gegeven. De dood verschalkte in Venlo een tolerante man.

Gerard Krul

:wink: Mr. Verdere: We moeten weten wat er aan de hand is. We moeten doorgaan met het - tot nu toe vrijwel vruchteloos - beleid om die groep jongeren de beste elementen van onze beschaving bij te brengen. Kappen met de schijntolerantie die zowel voor slachtoffers als daders uiterst intolerant uitpakt.

Jij begrijpt dus ook wat ik met dit verhaal wil zeggen… En is er nou verder niemand die begrijpt dat het nu eens over moet zijn met die schijnheilige softe aanpak van dit soort randdebielen die geen enkele plaats verdienen in onze samenleving? Ik wordt hier moe van… Dit sterkt me temeer om hier eens met een groep een front te gaan vormen om dit eens in de media te krijgen alleen ik heb de voornaam Pim niet meegekregen… Nee Dhr. Nawijn had het ook goed begrepen: wie zich hier niet wil aanpassen moeten we nu maar eens anders dus: harder aanpakken. Allochtoon of niet.

:bow:

Las het in de krant, mooi stukje…

Wat mij betreft mogen ale allochtonen die dit soort ziekelijk gedrag vertonen uitgeleverd worden aan hun thuisland, ongeacht de consequenties… deze mensen horen niet in Nederland thuis en het is zonde om cellen aan te verspillen. Gooi daar de autochtone Nederlandse bevolking maar in.

Klinkt misschien hard, maar het is zo. Dat mensen uit andere hier landen komen wonen omdat de omstandigheden beter zijn, daar kan ik inkomen! Ze zijn echter niets meer dan de Nederlandse bevolking en ze dienen zich dan ook netjes te gedragen. Dat moet IK immers ook…

ps dit is niet discriminerend bedoelt

stel :

Ik heb besloten dat ik ieder mens dat zinloos dodelijk geweld toepast ga discrimineren. Ik veracht zulke mensen namenlijk. Ik gun ze geen blik waardig als ze lijden en hoop dat het levenslicht van bovengenoemde mensen zo snel mogelijk mag uitdoven.

Ben ik nu een slecht mens ? Vast wel… want wie bepaalt wat zinloos geweld is en wat niet zinloos geweld is. Ik toch zeker niet ? Wat heb ik nou te betekenen als eenzame burger in deze maatschappij. Moment … de maatschappij … dat ben ik toch ? Nou , hier spreekt de maatschappij dan… het is over , het is uit… het is te veel… het is genoeg… het is woedemakend … het is gevaarlijk … het is niet goed … het is geknapt … het is onvergeeflijk … het is gewoonweg FOUT. En nu “maatschappij” , wat ga IK hieraan doen !? Moment… ik ben maar een eenzame burger … ik geef mijn mening en diegene die ik gekozen heb ik de regering gaat daar iets mee doen… Zo werkt het…

Want wel weet ik dat de nederlandse maatschappij enige regels heeft. Overduidelijk schieten deze regels ietwat tekort en dienen deze aangepast te worden aan de steeds harder wordende samenleving.

Dus dames en heren gekozen leiders… wilt u nu eindelijk eens LUISTEREN naar wat ik (kiesgerechtigd) u vertel en daar ook op handelen ? Wilt u alstublieft niet uw tijd verdoen met kinderachtige ruzies ? Wilt u alstublieft iets doen om de angst die om mij heengrijpt te doen verdwijnen ? Geef mij tenminste een plan van aanpak en kom in godsnaam niet met loze beloften. Wat gaat u allemaal doen om dit te voorkomen ? Waar gaat u hoeveel geld in steken en waarom duurt het zo lang ? Is het de bedoeling dat ik de maatschappij neem zoals deze is en heb ik de mogelijkheid mij in een andere maatschappij te verplaatsen als ik het daar niet mee eens ben ? Hoe kan ik goed doen dames en heren gekozen leiders ?

Gelukkig ben ik niet religieus , dus kan er geen hogere macht over mij oordelen. Jammer genoeg ben ik niet religieus ,want dan kan er geen hogere macht over de maatschappij oordelen.

Met andere (hogere) straffen los je niks op. Je moet het zien te voorkomen…
Dit doe je door a.) een (goede) opvoeding en b.) door veel meer blauw op straat. Zet desnoods tijdelijk het leger/marine etc in om hetzelfde te bereiken als momenteel in Munchen gebeurd. Daar loopt nu veel meer politie op straat met als gevolg dat allerlei lui direct op gedrag worden aangesproken, bij grote mond oid -> direct de politieauto in en hup buiten de stad er weer uit en loop maar naar huis.
Ik ben ook in Praag geweest, veel politie op straat, best even wennen, maar nergens rottigheid, hangjeugd, geweld oid.

Voorkomen is echt beter dan (niet) genezen…

(en de echt zieke figuren schieten ze van mijn part maar dood)

die gasten moeten ze gewoon afschieten.