Wat te doen op hemelvaart

vbimport

Hallo mensen weet iemand nog iets te doen op deze toch wel saaie dag ik zit me hier stierlijk te vervelen.

Doe 's een leuk potje Q3A of UT online, dat doodt de tijd altijd wel aardig, anders is er misschien nog een leuke dinosaurusdocumantere op Discovery Channel…

Ave…
PGN/iNERTiA

wat te doen? mogelijkheden genoeg… dingen opzoeken waarover je meer wil weten, andere forums bezoeken, software uittesten, ambetante mensen pesten , je ziet, mogelijkheden genoeg

greetings
scooby2

Ik bedoel eigenlijk buiten de deur, ik heb nu al van die vierkante beeldbuizen van al dat gestaar naar het scherm.

Kom nei ljouwert ta der kest blomkes keapje en in lekkere soere jerring.

of gjin nei six flags holland in e riege stean.

Wat RNG probeert te zeggen is: Kom alsjeblieft niet naar Friesland, ze hebben het daar al zo moeilijk elkaar te verstaan…

Ave…
PGN/iNERTiA

Leeuwarden is mij toch te ver weg had meer iets in gedachte hier in het hollandse.

Bye the way moet morgen het weekend gaan doorbrengen in Enter bij Almelo is daar nog wat te stappen in de buurt

HEE RNG kom je uit leeuwarden joh?

Ik wel in ieder geval, wie nog meer?

wie in leeuwarden woont kent ook vast en zeker de zogenaamde “coffee shops”

stap daar naar binnen, ga wat kopen rook lekker een paar weg, en jou dag is zwaar chill hoor… iemand nog andere suggesties ??

mazzzeeeellll…

Het forum in correcte banen te leiden

Pak zon VVVboekie en prik een pagina.

TeK

Trouwens die “Coffee Shops” zijn niet alleen in Leeuwarden te vinden en zo geheimzinnig zijn die niet.

ja internetten !

CRAZY GIJS