Wat te doen met DL-d file(s)?

Ik heb het spel “Return to castle Wolfenstein” geDL-d, het zijn 54 file allmaal behalve de laatste (rzr-rtcw.001 t/mrzr-rtcw.053) 14,6 MB groot ongeveer.

Met HJsplit/Join heb ik er 1 grote file van gemaakt… maar welke extensie moet ik de file nu geven… .rar/.bin/.nrg/.iso ?? Ik heb inmiddels dit al wel geprobeerd… alleen als ik er een rar extensie aan gaf leek het een ‘herkent file format’ zat een cue-file in van de cd… (RZR-WOLF.cue)

Deze cue file bekeken… fiel gerenamed naar rzr-wolf.bin en vervolgs de cuesheets mbv CDRWIN proberen te laden ERROR :frowning:

" Invalid Cue sheet command at line 3 Prevoius file is not a multiple of the specified block size" :confused:

Is dit nu een gevalletje van “Jammer jongen” Try Again !!
of is er nog hoop…??

Had je het niet met WinAce uit moeten pakken gewoon dan?

Je kan es proberen de cue-file te openen met notepad ofzo en kijken of je op “line 3” iets abnormaal ziet. (vergelijk met andere cuesheets voor CD-ROM’s eventueel) Anders zou ik het ook niet weten.

volgens mij was het gewoon een rar en had je de file met de extensie .001 moeten openen met winrar en dan uitpakken en dan krijg je een een cue en een bin file die je vervolgens gewoon in cdrwin kunt laden.

als er gewoon .001, .002, … staat is het altijd in 99% van de gevallen winace 2.0 dat je moet gebruiken.

gewoon winace opstarten de eerst file openen ermee en voor extracten kiezen en wees maar zeker dat het zal lukken

Originally posted by xian
volgens mij was het gewoon een rar en had je de file met de extensie .001 moeten openen met winrar en dan uitpakken en dan krijg je een een cue en een bin file die je vervolgens gewoon in cdrwin kunt laden.

Als het dezelfde versie was die ik toen gedowned heb dan heb je gelijk.
Gewoon de 1e file openen in WinRAR en dan extracten. Daarna heb ik ISObuster gebruikt om de image uit te pakken. Als je in de cue kijkt zie je wat de volumenaam van de cd moet worden.

www.winace.com haal winace af / installeer enz

open rar en doe repair dan opende repaired archive en xtracte die dan opende isobuster of cdmage en doede scan en repair

als het dan nog niet werkt denk ik dat je idd het opnieuw zult moete downloaden

Originally posted by Wookie

Als het dezelfde versie was die ik toen gedowned heb dan heb je gelijk.
Gewoon de 1e file openen in WinRAR en dan extracten. Daarna heb ik ISObuster gebruikt om de image uit te pakken. Als je in de cue kijkt zie je wat de volumenaam van de cd moet worden.

exact, dit is de manier, niet anders, tja, een ander programma gebruiken, maar zo moet het

Het is gelukt!!

Met behulp van WinACE kreeg ik een werkende .bin file eruit + de cue-sheet. FF op Cd gebrand en het spel geinstalleerd…

Maar heb blijkbaar OpenGL drivers nodig :frowning:
Voor XP zijn die er nog niet (ASUS V7100 Pro)… of kan ik de drivers gebruiken (mochten die er zijn) van NVIDIA’s GeForce2 MX-400, want dat is de GPU van de kaart.

Ohh wacht ik zit nu ff bij de beta drivers te kijken en daar staat ie wel tussen… vannavond ff uitproberen… :slight_smile:

Als je een GeForce hebt kan je gewoon Detonator drivers pakken.

Beta drivers werken perfect… heb gister al half duitsland omgelegt ongeveer… :stuck_out_tongue:

Weliswaar geeft XP aan dat de drivers niet ‘signed’ zijn oid, maar na het opstarten geen vage melding dat ik terug moet gaan naar de laatste goed werkende situatie.

:cool: