Wat te doen met de daders

Je moet de opdracht gever of gevers in ieder geval geen snelle dood geven. De elektrische stoel is daarom ook geen optie, of je moet em juist maar voor de helft open zetten…
Persoonlijk zit ik te denken aan langdurige martelingen, waarbij niks ontzien wordt… elektoshocks, houtjes onder de nagels, zuur in de ogen en op geslachtsdelen, kokend water op de voetzolen, tong oprekken, open wonden maken en er allelei vleesetende maden etc. in proppen, brand technieken, pletten van diverse onderdelen van het lichaam, amputeren, tanden uitrekken zonder vedoving, nagels verwijderen, knieschijven slopen… mocht de dader tussentijds dreigen te bezwijken… ga hem dan in leven houden (bloedtransfussie etc.) en zorg dat ie weer helemaal ervan kan gaan genieten als er weer opnieuw begonnen wordt.

Bovendien moet natuurlijk ook de rest van de famile, vrouw kinderen, vader, moeder… in het bijzijn van de dader(s) dezelfde behandelingen onder gaan… ook eventueel huisdieren en andere liefdevolle bezittingen, of beste vriend/vriendin dienen onder behandeling te staan…

al met al laat ze maar lekker lang lijden de @#$%# zakken

latrz

Originally posted by The Sorcerer
[B]Overal Wanted signs ophangen:

WANTED:

Dead Or Alive
$ 1.000.000,00
Prefferably Dead [/B]

ROFLMAO
echt een cool plaatje, de hele zaak ligt dubbel :smiley:

Ik heb er ook een van ‘Ben stout geweest’ gekregen.

Originally posted by Marsz-=FX
[B]

Open your eyes! :mad: Nog steeds niet overtuigd? Alles wijst erop dat 't GEEN amerikaanse extremisten zijn!

[/B]

OF ze laten het erheen wijzen he. Ik zeg niet dat het zo is, maar je moet het ook niet uitsluiten. Klinkt misschien een beetje paranoide (beetje veel X-files gezien :)) maar je weet het niet…

Het is natuurlijk relatief “makkelijk” om de een of de andere Arabier (die ze al lang wilden ruimen maar hetgeen niet wil lukken) de schuld te geven…

Originally posted by Crazy Bob
[B]

ROFLMAO
echt een cool plaatje, de hele zaak ligt dubbel :smiley: [/B]

Damn… wat 2 minuten Photoshop 6.0 al niet teweeg brengt :stuck_out_tongue:

Ik had er ook nog een met: Ik Ben de lul…
Maar euh… …alles wat je met criminelen kan doen, meoten ze doen. Ik ga voor eerst de maag eruit lepelen en dan gewoon langzaam dood laten gaan. ideetje?

Aan hun eigen darmen ophangen :stuck_out_tongue:

Originally posted by MagikChris
Persoonlijk zit ik te denken aan langdurige martelingen, waarbij niks ontzien wordt… elektoshocks, houtjes onder de nagels, … {knip}…{knip}…{knipsel}…ook eventueel huisdieren en andere liefdevolle bezittingen, of beste vriend/vriendin dienen onder behandeling te staan…al met al laat ze maar lekker lang lijden de @#$%# zakken…

Mmmm, ik toch het idee dat je nog wat vergeten bent… 't komt op mij nog iets te mild over… euh?:confused:

Over al dat gemartel ed. Dan verlaag je jezelf nog lager dan die terrors. Die terrors gaven de mensen tenminste een snelle dood…
Niet dat ik het goedkeur, maar toch. Een snelle dood.

Bekijk het eens van een andere kant. Er zijn nu 15000 minder monden te vullen, dus kunnen er 15000 afrikanen eten krijgen. Toch?
Ik keur het gedrag van de terrors helemaal niet goed, maar om ze te doden, vind ik fout.
De dader(s) moet(en) voor het Rode Kruis, of Artsen zonder Grenzen gaan werken. Dan kunnen ze hun fout tenminste een beetje rechtzetten. Desnoods moet de dader in de gevangenis etiketten op medicijnendoosjes plakken. Wat maakt het uit. Geef ze een kans om hun fout recht te zetten.

Als de overheid gaat martelen en doden (wat ze al doen) waarom mogen de burgers het dan niet? Amerika brult dat het democratisch is. En dat God ze Zegend. Maar het zijn haast ergere idioten dan die terrors.

Geef die terrors dus een kans. Een dooie brengt de andere doden immers niet terug.

Wij hoeven het oordeel niet te vellen , dat heeft de amerikaanse president allang voor ons gedaan. De wereldleiders van de landen zullen zich echt niets aantrekken van onze meningen.

De mensen zullen gestraft worden en een land op aarde zal er behoorlijk onder gaan lijden. Of het nu totale anarchie , dat er een wereldoorlog 3 komt … ik hoop het niet. Daar schiet niemand iets mee op. Maar de amerikanen willen bloed zien. Van wie dat bloed is , kan ze op zich niet veel schelen , als de wraak maar uitgevoerd wordt.

The price of freedom , is eternal vigilance.

[B]Overal Wanted signs ophangen:

WANTED:

Dead Or Alive
$ 1.000.000,00
Prefferably Dead [/B]

alleen is die vent nu wat meer waard namelijk 5.000.000 $ kijk maar eens op de site van de FBI en kies dan most wanted

Originally posted by G@M3FR3@K
[B]Ik ben voor harde actie. Ik vind dat als de dader bekend is en het inderdaad de Palestijnen en die Bin Laden de daders zijn dat Amerika die hele zooi plat moet gooien. Dan moet het maar op een oorlog uitdraaien. Ook vind ik dat Nederland dan zich volledig achter Amerika moet stellen en niet moet gaan zitten wachten op de zijlijn.

Vooral die feestende mensen doen bij mij haatgevoelens oproepen. [/B]

Kijk je haalt me nu dus echt de woorden uit mijn mond.

Originally posted by Totibbs
[B]Over al dat gemartel ed. Dan verlaag je jezelf nog lager dan die terrors. Die terrors gaven de mensen tenminste een snelle dood…
Niet dat ik het goedkeur, maar toch. Een snelle dood.

Bekijk het eens van een andere kant. Er zijn nu 15000 minder monden te vullen, dus kunnen er 15000 afrikanen eten krijgen. Toch?
Ik keur het gedrag van de terrors helemaal niet goed, maar om ze te doden, vind ik fout.
De dader(s) moet(en) voor het Rode Kruis, of Artsen zonder Grenzen gaan werken. Dan kunnen ze hun fout tenminste een beetje rechtzetten. Desnoods moet de dader in de gevangenis etiketten op medicijnendoosjes plakken. Wat maakt het uit. Geef ze een kans om hun fout recht te zetten.

Als de overheid gaat martelen en doden (wat ze al doen) waarom mogen de burgers het dan niet? Amerika brult dat het democratisch is. En dat God ze Zegend. Maar het zijn haast ergere idioten dan die terrors.

Geef die terrors dus een kans. Een dooie brengt de andere doden immers niet terug. [/B]

Sorry maar hier moet ik ff op reageren.

als die terroristen die aanslag nou hadden gepleegd op bijvoorbeeld een legerbasis met alleen militairen zou wat jij hier boven beschrijft kunnen. als militair weet je(behoor je te weten) de risico’s daar ga je ook voor. Maar juist die laffe streek op nietsvermoedende burgers, als je zoiets doet ben je toch echt ziekelijk, dat kan niet en valt niet goed te praten. Als je tot zoiets in staat bent heb je geen tweede kans verdiend. AFMAKEN DIE HAP

Originally posted by RaSta
[B]

alleen is die vent nu wat meer waard namelijk 5.000.000 $ kijk maar eens op de site van de FBI en kies dan most wanted [/B]

Dan maak ik er $ 10.000.000,00 van :stuck_out_tongue:

Uitmoorden dat schorem. Er is maar 1 manier om terrorisme te be-
strijden, en dat is met terrorisme.

En dan een bende van die sukkels maar roepen dat dan een hoop
onschuldige sterven. Nou vraag ik je toch, waren die mensen in het WTC schuldig?

Soms denk ik dat we te geciviliseerd zijn en dat dat alleen tegen ons werkt. We houden teveel rekening met anderen.

So bomb and let them die in pieces!

En mochten ze een aantal van die randdebielen in handen krijgen,
niks proces maar meteen afschieten.
En dan niks een kist, maar in varkenshuiden begraven, want als ze ergens een hekel aan hebben, zijn het wel varkens. Dit zijn volgens hun religie onreine beesten en kunnen ze hun feestje in hun eigen “hemeltje met maagden” wel vergeten!!! Want daar gaan ze heen denken ze.

BTW TDI i drive a G60 and love every roar of it!!!

Dan maak ik er $ 10.000.000,00 van :stuck_out_tongue:

Dan kijk maar eens hier http://www.kimble.org/mostwanted.htm
Hij heeft 10 miljoen Dollar over informatie over Bin Laden uit geloofd.
Deze site is van een voormalige hacker de Duitser Kim Schmitz http://www.kimble.org/

Ja kom zeg, ik blijf niet bezig.
:smiley:

Geen ruimte voor
nuances in oorlog

AMSTERDAM - Achter veel reacties hier op het catastrofale gebeuren vorige week in de VS steekt een versluierd anti-Amerikanisme, een groot scepticisme jegens president Bush en een wel erg eenzijdige oriëntatie op de problemen in de arme moslimlanden. Het is gruwelijk wat de Amerikanen is overkomen, zo viel van menig ‘deskundige’ te horen, maar ze moeten zich inhouden, niet overdrijven en zich richten op de onderliggende factoren van het terrorisme.

Het door de belastingbetaler meebetaalde ‘objectieve’ NOS-journaal sprak zelfs van “oorlogsgekletter” in Washington, van een “oorlogszuchtig” Amerika en van “overkill”. Kennelijk komt het niet in de hoofden van die critici op dat een land ook volgens het volkenrecht hard mag terugslaan als het op een zo verschrikkelijke manier in zijn hart is getroffen. De VS kunnen als wereldmacht ook niet met zich laten sollen.

Het immer sluimerende dédain jegens de VS, ook in ons land, heeft te maken met een superioriteitsgevoel jegens Amerika. Vergeten wordt echter dat datzelfde Amerika in twee wereldoorlogen Europa heeft gered. Uit de herinnering is dat dankzij datzelfde Amerika is voorkomen dat de Russen West-Europa onder de voet hebben gelopen. Niemand wil meer weten dat het zonder Amerika in de Balkan een nog grotere puinhoop was geworden.

Premier Kok zelf blunderde vorige week behoorlijk toen hij sprak van een “vernedering” van Amerika. Dat wordt niet publiekelijk gezegd over een vriend, ook al is die vernederd. Hij hoopte dat de VS “beheerst” zouden reageren, implicerend dat ze dat wellicht niet zouden doen. Ook dat is onhebbelijk tegenover een vriend in nood. Het is de politiek van het opgeheven vingertje waarin Nederland altijd zo goed is.

Die blunders vielen politiek Den Haag nauwelijks op. Ze werden door menigeen, waaronder CDA-fractievoorzitter Jaap de Hoop Scheffer, zelfs nog herhaald. Maar diplomatieke kringen in datzelfde Den Haag zijn die blunders niet ontgaan. Daar was verbazing over dit “gemekker”, zoals Bolkestein dat noemde. Meer respect was daar voor Melkert, die zich wel zonder mitsen en maren achter de VS schaarde.

Opvallend ook was het nerveuze gedoe rond het inroepen door de NAVO-raad van artikel 5 van het NAVO-verdrag, volgens welke een oorlogsdaad jegens één NAVO-land een oorlogsdaad is tegen alle NAVO-landen. Dat was in eerste instantie niet meer dan een uiting van solidariteit. “We laten ons niet in een oorlog zuigen”, verklaarde Kok flink, suggererend dat Nederland zich losmaakte van het NAVO-besluit en van de Amerikanen. Ook de ministers Van Aartsen en De Grave deden een verkeerde duit in het zakje. “We geven geen blanco volmacht aan de Amerikanen.” Zulke uitlatingen wekken, hopelijk onbedoeld, twijfels over waar Nederland nu echt staat.

Kok leek weer even op de Kok van het begin van de Kosovo-oorlog. Toen wist hij de eerste dagen ook niet precies wat te doen. Hij verscheen niet op de tv om het volk toe te spreken. Gelukkig revancheerde hij zich gisteren duidelijk door eindelijk het onvermijdelijke te aanvaarden: ook Nederland beschouwt zich in oorlog met het terrorisme.

Ons land weet nooit goed om te gaan met internationale dreigingen. Dat bleek eerder al uit de voorzichtigheid waarmee Nederland optrad in de Golfoorlog (“eerst Coevorden bellen”), het voornamelijk emotioneel geïnspireerde besluit om troepen naar Srebrenica te sturen en de dubbele en tegenstrijdige prioriteitenstelling toen de troepen daar in de problemen kwamen (het vege lijf redden en de bevolking beschermen). Van een koele, rechtlijnige publieke belangenafweging is geen sprake.

Direct na de aanval van vorige week stond vast dat Nederland en de rest van Europa er niet aan zouden kunnen ontkomen om publiekelijk vierkant achter de VS te gaan staan, om hoogstens binnenskamers aanmerkingen te kunnen maken. Zou Europa dat niet doen, dan zou dat het einde van de NAVO betekenen, zonder dat Europa militair zelf tot iets zinnigs in staat zou zijn. Die gok mag nooit genomen worden.

De lotsverbondenheid vereist steun aan de VS. Europa blijft immers zelf niet verschoond van terrorisme. Onze levensstijl en onze democratische waarden zijn in de ogen van de Bin Ladens van deze wereld even fout als die van de Amerikanen. Bovendien hebben wij last van hun handel in drugs en wapens en zijn wij zonder eigen militaire kracht straks chantabel voor hun dreigementen.

Er is ook geen enkele reden begrip op te brengen voor die abjecte multimiljonair en andere onderdrukkers van mensenrechten. Die misbruiken voor eigen doeleinden de islam en hitsen hun bevolking op. Zelf doen ze niets om het armzalige economisch lot van welke arme sloeber dan ook te verbeteren, om vervolgens het Westen inclusief Israël daarvan de schuld in de schoenen te schuiven.

De weigering van sommigen hier zich vierkant achter de VS op te stellen is kortzichtig. Het is ook een gemakzuchtig toegeven aan het kwaad omdat onderdrukking ervan gedoe geeft. In de vorige eeuw steunden generaties linkse intellectuelen het communisme. Dat verraad blameert hen tot vandaag de dag toe. Dezelfde types gaan nu weer in de fout. Ze nuanceren waar een duidelijk nee tegen terrorisme vereist is. Met een strijd tegen de islam heeft dat overigens niets van doen, dat wijst zelf terrorisme af.

Wat denk je van hun hersens er uit te halen.
Stukje voor stukje een mens blijft dan in levuh tot dat het onderste deel van de hersens er uit is :eek:

Ze maken het dus helemaal mee :o

Hmmm… Die is een beetje te hard LAMA

[TF] Rulez The World [TF]

Hersenen voelen geen pijn. Het slachtoffer wordt een idioot en een verlamde, maar echt zeer zal het niet doen… Behalve dan natuurlijk het lichten van een kapje v/d schedel :bah: