Wat te doen met de daders

vbimport

Wat moet de VS doen met de daders???

Persoonlijk denk ik dat het heel erg moeilijk wordt om een dader aan te kunnen wijzen omdat er gewoon helemaal niets meer over is van die 3 gebouwen. Daardoor is er ook heel veel bewijs verloren gegaan waardoor het zoeken naar de daders erg bemoeilijkt wordt.

Het zit er wel dik in dat er gewoon een of andere terroristische organisatie bijvoorbeeld die van Bin Laden wordt gebombardeerd om het Amerikaanse volk te laten denken dat ze wel vergelden en dat Amerika niet mer zich laat sollen.

Ik zie eigenlijk ook het nut niet echt in van vergelding omdat daar alleen maar meer reacties door worden uitgelokt en misschien dat er in de toekomst dan nog meer van zulke aanslagen met vliegtuigen gepleegd zullen worden.

Natuurlijk ben ik het er wel mee eens dat de daders als ze bekend zijn flink gestrafd moeten worden en ook “men” die de daders hebben geholpen door middel van financiele steun, onderdak of steun op andere wijze.

de daders zijn de dood, de opdrachtgevers zijn moeilijk te vinden.

gewoon platgooien met kernbommen…
als ik zie dat mensen op sommige plaatsen
in de wereld feest zitten te vieren om deze aanslag
dan zouden ze ook gewoon een kernbom op
die feestvierende idioten gooien…

Eerst de geslachtsdelen erafdraaien, daarna langzaam maar zeker meer onderdelen van zijn lichaam af snijden…

Als ie dan nog niet dood is, moet je hem van een hoge wolkenkrabber afduwen… :frowning:

Ik ben voor harde actie. Ik vind dat als de dader bekend is en het inderdaad de Palestijnen en die Bin Laden de daders zijn dat Amerika die hele zooi plat moet gooien. Dan moet het maar op een oorlog uitdraaien. Ook vind ik dat Nederland dan zich volledig achter Amerika moet stellen en niet moet gaan zitten wachten op de zijlijn.

Vooral die feestende mensen doen bij mij haatgevoelens oproepen.

ik durf te wedden dat er nu al mensen bezig zijn voor de contracten v/h scenario v/d film op te eisen!!

Originally posted by xian
als ik zie dat mensen op sommige plaatsen
in de wereld feest zitten te vieren om deze aanslag
dan zouden ze ook gewoon een kernbom op
die feestvierende idioten gooien…

lijkt me niet echt slim, denk maar aan al die nucleaire rotzooi die dan via de luchstromen ook bij ons terechtkomen!:frowning:

Als je dat doet dan ios de kans op een nucleaire oorlog erg groot en dan bestaat de kans er gewoon dat de hele aarde wordt vernietigd en daar heb je dus helemaal niets aan.

Originally posted by G@M3FR3@K
[B]Ik ben voor harde actie. Ik vind dat als de dader bekend is en het inderdaad de Palestijnen en die Bin Laden de daders zijn dat Amerika die hele zooi plat moet gooien. Dan moet het maar op een oorlog uitdraaien. Ook vind ik dat Nederland dan zich volledig achter Amerika moet stellen en niet moet gaan zitten wachten op de zijlijn.

Vooral die feestende mensen doen bij mij haatgevoelens oproepen. [/B]

Neej liever geen oorlog… anders ligt er strax hier een brief op de deurmat met een verzoekje me te melden (ben ik ff blij dat ik een slechte conditie heb…)…

Ennuh het is erg dat die mensen daar aan het feesten zijn, maar ik vind het nog erger dat Nederlanse Marrokanen aan het feesten zijn!

ben ik het helemaal eens
een 3rde wereld oorlog moet voorkomen worden

daarin zullen nog meer mensen sterven, dan op 11 september.

ennuh nederlandse marokanen?
meen je dat nou? over hier niks van gezien en/of gemerkt.

Originally posted by Dee-ehn
[B]

Ennuh het is erg dat die mensen daar aan het feesten zijn, maar ik vind het nog erger dat Nederlanse Marrokanen aan het feesten zijn! [/B]

en als je er wat van zegt word je meteen uitgemaakt voor rascist :frowning:

Ongeveer twintig Marokkaanse jongeren hebben dinsdagavond in de wijk Veldhuizen in Ede op straat een uitbundig feestje gehouden om de aanslagen in de Verenigde Staten te vieren. Enkele tientallen wijkbewoners belden de politie, omdat zij zich bijzonder ergerden aan het gedrag van de groep.

De voornamelijk allochtone jongeren reden rondjes, zwaaiden met vlaggen en riepen leuzen. De politie kon echter geen strafbare feiten constateren op grond waarvan een einde aan het feest kon worden gemaakt. Toen de agenten vertrokken, ging een luid gejuich op. Het straatfeest eindigde toen het hard ging regenen. Of het feest dinsdagavond een politieke achtergrond had of bedoeld was als provocatie is niet duidelijk.

Sommige wijkbewoners waren boos dat de politie niet ingreep, aldus een woordvoerder van de politie. Hij wijst er echter op dat er in Nederland vrijheid van meningsuiting bestaat. “Zo’n straatfeest, dat de meeste mensen tegen de borst stuit, is een gevolg van de multiculturele samenleving. Niet iedereen hangt westerse denkbeelden aan en dat moeten we accepteren. Als het een eindexamenfeestje was geweest had waarschijnlijk niemand er iets van gezegd”, aldus de zegsman van de politie

dan moeten we binnenkort voor die Marokkanen ook maar de vlag uithangen als er in Israel weer Palestijnen worden doodgeschoten door het leger :o

op een eindexamenfeestje doe je ook niet zo leip, lijkt mij (ik zat in ieder geval de hele avond & nacht rustig aan het bier op mijn eindexamenfeest :cool: )

die kernbommen lijken me wel wat.
ik heb vandaag ook al wat mensen horen roepen dat ze de daders tegen de muur moesten zetten en moesten afschieten.

tsja als je de dader neemt waarschijnlijk bin laden je marteld hem je doet de gekste dingen met hem maar goed hij is dood dan heb je die hele organisatie nog die is wereld wijd en er is altijd een andere gek die zijn plaats in neemt is het vandaag niet is het morgen je zult nooit terrorisme kunnen verbannen het zal altijd terug komen maar dan in andere vorm je zult het nooit kunnen verbannen en tuurlijk vind ik ook dat je de daders gestraft moeten worden maar iedereen denkt haast als we die dood hebben is het probleem opgelost maar terrorisme is gewoon niet te stoppen zolang er landen en mensen zijn die elkaar niet kunnen uitstaan en met geweld de ander willen dwingen tot een keuze of gewoon simpel weg uitroeien zolang dit er is zal er nooit wereld vrede zijn en ben bang dat dit er ook nooit zal komen en tsja een kern bom heb je wel eens gedacht aan de fall out van zon ding wij hadden ook best wel last toen die kern reactor in tsjernobyl de lucht in ging deze fall out staat ongeveer gelijk aan een atoom gooi er 12 op nou dan zal je wel last krijgen hier ook dus lijkt me niet zo verstandig

Overal Wanted signs ophangen:

WANTED:

Dead Or Alive
$ 1.000.000,00
Prefferably Dead

Als 100% bewezen wordt wie de daders zijn , deze zo snel mogelijk berechten en de stoel geven.

Als het een land is wat verantwoordelijk is , meteen alle extremisten uit dat land zetten en ergens laten verdwijnen , ik geloof dat rusland nog genoeg gezonken onderzeers en kernafval heeft in de barendszee , daar kunnen die van mij met een gerust hart tussen gaan drijven.

In principe verlaag je je wel zo tot het niveau van de extremisten ; Steeds extremere acties pro en contra zullen hiervan het gevolg zijn. De terrorist met een volkswagen bus en een bazooka maakt geen indruk meer , een f16 kapen zal dan de grootste indruk maken.

Er zijn al wereldoorlogen begonnen met 1 pistoolschot , laten we alstublieft niet nog een wereldoorlog beginnen , de wapenleveranciers staan al te trappelen van ongeduld , het leger schrikt wakker en is blij dat het nog 1 keer in actie mag komen.

“Kom op mensen ! Vecht voor uw land ! Deze oorlog is echt de laatste ! We gaan er voor , democratie is waar we voor vechten !”

De geschiedenis herhaalt zich continu ; Nu en vroeger werden al oorlogen uitgevochten omdat je een andere mening hebt. Mensen worden vastgezet en gemarteld tot de dood er op volgt enkel en alleen omdat zij zich hebben durven uitspreken. Iedereen zint op wraak (ik ook , ik ben geen heilige, maar ook maar een mens) en wil vergelding tegen deze laffe daad.

De slachtoffers worden prompt even voor het gemak vergeten , maar de wet van de grote getallen gaat weer gelden. Als het ligt aan de Amerikaanse burgers begint wereldoorlog 3 per direct ; Als voorbeeld : een miljoen afghanen zullen nog niet opwegen tegen 1 amerikaan. Dit is toch van de zotte !?

Wie bepaalt wat een mensenleven waard is ? Wie heeft er nog een geweten en kan in godsnaam nog rustig slapen terwijl de deken van vrede beheerd wordt door mensen die met 1 druk op de knop 20 vierkante kilometer op aarde in een vergiftigde ruine kunnen veranderen ?

Op momenten zoals deze schaam ik mij om mens te zijn.

en wat nou als het een paar amerikaanse extremisten waren?
amerika plat bombaderen :confused:

Originally posted by bmad
en wat nou als het een paar amerikaanse extremisten waren?
:confused:

Open your eyes! :mad: Nog steeds niet overtuigd? Alles wijst erop dat 't GEEN amerikaanse extremisten zijn!

Anyway, 't antwoord op de Poll…

#D#

• Hun Kont vol proppen met ziekenhuisafval en ze daarna tentoon stellen in een plastic tentje… :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: