Wat nodig voor eigen homepage?

vbimport

Wat heb ik nodig voor een eigen homepage.
Welke programma’s waar ik die vandaan kan halen (mischien) en waarvoor die dienen.
Hoe ik aan reclame kom voor op mijn homepage.
en waar ik hem het beste kan plaatsen(Ben zelf al lid van Planet)

Alvast bedankt.
Mess

Om een pagina te maken heb je als eerste webruimte nodig. Dit krijg/heb je bij je provider. Dan heb je een html editor nodig om de pagina’s te maken. Ikze;f gebruik voor alles notepad, wat alleen voor gevorderden bedoeld is. Voor beginners is Frontpage en Dreamweaver wel goed.

Vervolgens heb je een ftp programma nodig. Dit programma upload je gemaakte programma’s naar je provider zodat anderen ze kunnen zien. Ik gebruik FTP-PRO wat te vinden is op www.download.com

Dan heb je nog een beetje fantasie en info nodig om op je pagina te zetten.

Reclame krijg je door je aan te melden bij zoekmachines en door mond tot mond reclame. Mijn mening; heb je een goede site, dan komen de mensen vanzelf wel.

GR33TS, G@M3FR3@K

Hier krijg je 25mb webspace 4 free! www.terrashare.com ! (jouw webpagina naam wordt: jouwnaam.terrashare.com!)

Gebruik gewoon Frontpage! lekker makkelijk! En zoals al genoemd is; WS-FTP pro! crack nodig?

L8rz…!

[This message has been edited by Wookie (edited 14 June 2000).]

ok, hier ging dus ff wat fout!

[This message has been edited by Wookie (edited 14 June 2000).]

Ik bedoel eigenlijk reclame voor op de site.
(om te verdienen).
Maar gaat het zo van je hebt een site van 20mb je zet er een programma op om van te downloaden die is 1mb groot dat je dan nog 19mb over hebt om te gebruiken???
En hoe kom ik aan frontpage???

Een PC, Webspace ( betaald of gratis )cq Provider, een html editor : frontpage van MS of dreamweaver van marcromedia , een fotobewerkingsprog ( als je iets van foto’s wil maken, een ftp client bijvoorbeeld Cute te vinden op www.download.com. en een teller is altijd wel leuk www.nedstat.nl

en bij je lokale sigarenboer of supermarkt kan je heel veel bladen kopen over internet , html enz

succes

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by Mess:
Ik bedoel eigenlijk reclame voor op de site.
(om te verdienen).
Maar gaat het zo van je hebt een site van 20mb je zet er een programma op om van te downloaden die is 1mb groot dat je dan nog 19mb over hebt om te gebruiken???
En hoe kom ik aan frontpage???
<HR></BLOCKQUOTE>

Reclame: http://www.burstnet.com/

En ja; als je een bestand op je site zet van 1 mb, dan heb je er nog 19 over. Je kunt ze echter ook ergens anders onderbrangen en ernaartoe linken. Dit scheelt ruimte. Alleen moet je uitkijken dat je account niet gedelete wordt waar je de bestanden hebt staan. FortuneCity heeft dat namelijk een keer bij mij gedaan. Ik had een pagina bij wanadoo en alle bestanden bij FC. Dit hebben ze ontdekt en toen was die weg

Frontpage is wel ergens te vinden op het web. Staat misschien wel op Office (weet ik niet zeker)

GR33TS, G@M3FR3@K

Iemand misschien de directe link van MS_FTP pro.En zijn die dreamweaver en frontpage grote programma’s
Thanxs

Kan ik misschien van iemand een cd kopen met daarop alles wat je nodig hebt voor een hompage.
Met op die cd Frontpage,Dreamweaver,CuteFTP,Ms_FTP pro,Adobe Photoshop v5.5NL (andere als het kan ook NL)en nog wat handige programma’s voor een homepage.

Mess

Oops dubbel…

[This message has been edited by Gamefreak_cd_copy (edited 14 June 2000).]

Op deze site is wel wat te vinden…

Mess kijk ff op een FTP community daar staan genoeg links met dit soort stuff (4 free)

greetz Appie

Ik wil alles toch graag op cd hebben want ik ehb maar een 56k modempie en sommige programma’s zijn een beetje groot dus vond ik het net zo makkelijk om een cd van iemand te kopen met dat alles erop(nog steeds geen mensen van wie ik zo’n cd kan kopen

Grzz.
Mess

Hier wordt niet gehandeld…!

probeer het eens in een ander forum.