Wat mee te nemen naar de LAN Party

vbimport

Originally posted by spooky20
Kweet niet of dat dit tegen de regels van het forum is maar jah die andere is single maar kga der niet tegen geld aan bieden.
Neem d’r maar ff mee dan. Kijken wij wel ff hoeveel ze waard is.

• Moviez niet te vergeten!!!:bigsmile:

Hoe zit het daar eigenlijk met parkeerbeleid?

Gratis! Er is een soort inrit die tot aan de ingang loopt. Hier mag je met de auto komen enkel om te laden/lossen. Overigens is de plek waar je je auto kan parkeren ook gelijk om de hoek! :wink:

Neem d’r maar ff mee dan. Kijken wij wel ff hoeveel ze waard is.

Zullen we maar niet doen.

Moviez niet te vergeten!!!

Euh nou movies hek niet veel maar heb wel 2 harddisks vol met ISO’s en die heb ik ook bij.

En met dat parkeren ben ik wel blij.

[B]

Euh nou movies hek niet veel maar heb wel 2 harddisks vol met ISO’s en die heb ik ook bij.

… [/B]
Btrrrr :bigsmile:

Wie willen er Racen en nemen race stuurtjes mee?

Race stuurtjes is denk niet zon strak plan anders moet je gewoon TE veel zooi mee gaan nemen.

Ben allang blij dat ik een gamevoice heb die ik mee kan nemen (een creative Inspire 5700 Digital is niet echt handig sjouwen)

[B]Race stuurtjes is denk niet zon strak plan anders moet je gewoon TE veel zooi mee gaan nemen.

Ben allang blij dat ik een gamevoice heb die ik mee kan nemen (een creative Inspire 5700 Digital is niet echt handig sjouwen) [/B]

al zou je het mee willen/kunnen sjouwen…boxen zijn verboden heh

Ik weet wel mooi kut moet ik weer met een analoog ding op me kop gaan zitten

En hoe was de party??

Vertel, vertel!!

Originally posted by Namoh
[B]En hoe was de party??

Vertel, vertel!! [/B]
Ik heb even een nieuwe thread geopent hiervoor. Hij zal nog gevult gaan worden. Dus je zal lhet allemaal kunnen lezen.