Wat mee te nemen naar de LAN Party

vbimport

Zo het is bijna zover. De laatste dingen worden geregeld. Maar wat moet je nu meenemen? Zie natuurlijk http://lanparty.cdfreaks.com voor de info. Maar misschien heb je bepaalde onderdelen niet tot je beschikking. Post hier dan je problemen/ideeën want misschien is het er al of moet nog ff geregeld worden.

Het volgenden nog wel ff meenemen:

• Gezelligheid. (Probeer dat maar mee te nemen. Ik weet niet of dat belangrijk is.)
  • Verstand. (Als dat niet gaat, laat het dan maar thuis) :wink:

Het volgende is nog extra geregeld.
Dit zijn extra netwerk kabels. Mocht jou stukkie tekort zijn. Dan hebben wij het andere stukkie voor jou om hem te verlengen. (Dit zijn Avaya CAT 5 kabels).

Ideetje: BBQ op zaterdag? :stuck_out_tongue:
Dan wel meenemen een bord, mes en vork. Misschien een beker om er wat vocht in te doen. O ja, bier zit al in een glas. :wink: BBQ zelf meenemen? Maar dit moet wel door de lanners betaald worden. Alles wordt netjes gedeeld en inzage in de rekening van het eten en drinken wat extra gehaald wordt.

Limonade en snackies zit al bij de prijs in die je al betaald hebt of nog moet betalen. :bigsmile:

Hebben jullie er al zin in?

Zeer zeker…BBQ is wel een leuk idee, maar dan moet er wel weer iemand een BBQ mee slepen (of je moet van die 1x te gebruiken gevallen van Hema gebruiken ofzo, doen het best goed eigenlijk).

En je superSoaker niet vergeten kd :o

Ik heb zo’n Shell/Oranje voetbal BBQ , maar daar leg je net genoeg voor 1,5 persoon op. Lijkt me niet zinvol.

Ik stel voor 1-800-PIZZA te doen , of gewoon effe de lokale supermarkt in te lopen op zaterdag , want ik begreep van Wook dat er wel een magnetron aanwezig was.

Supersoaker heb ik zelf ook niet :slight_smile:

Volgens Drip loopt de server best goed , maar hij kan beter zelf de details gaan posten als zijn examens afgelopen zijn. Beamer wordt ook nog geprobeerd te regelen.

WAAAAT GEEEEEN supersoaker. . . :a

daar had ik me nou net zo op verheugd. . . .

inderdaad de server loopt goed. . heh en heetest met S.Sam II

1200x whatever op 32 bit loop goed dus er kunnen nu ook de veel eisende spellen op draaien.

ga woensdag beginnen met instaleren . . . .oh, de ftp server wordt ook volgepropt . . . met het laatste mieuwe natuurlijk of het echte goede spul. dus jullie zien maar. . . .

see yah . . . . :cool:

Supersoakers…Geen probleem. Bart Smit zit ook in de buurt! Anders bij jullie in de lokale store.

Ja ik neem een combimagnetron mee, dus magnetron/oven in 1 is dat!

Als er intresse in is dan kan ik mijn gamecube mee nemen.

Ik heb 2 controllertjes erbij en super smash brothers melee dus dat werkt wel als relaxation.

Originally posted by spooky20
[B]Als er intresse in is dan kan ik mijn gamecube mee nemen.

Ik heb 2 controllertjes erbij en super smash brothers melee dus dat werkt wel als relaxation. [/B]

Mijn stem heb je… lijkt me wel leuk op een beamer :slight_smile:

Murph schijnt supersoakers te regelen :bigsmile:

Originally posted by Mr. Belvedere
[B]

Mijn stem heb je… lijkt me wel leuk op een beamer :slight_smile:

Murph schijnt supersoakers te regelen :bigsmile: [/B]

dat wordt een dwaze boel :eek:

dus een cube in een plestic zak dus anders issut met die soakers van jullie een gamekaduuk binnen een minuut of 5

No supersoakers allowed indoor! :slight_smile: Dus maak je geen zorgen spooky! :smiley:

Is het was als ik een standalone dvd speler meeneem voor aan de beamer te hangen?

Originally posted by Wookie
[B]No supersoakers allowed indoor! :slight_smile: Dus maak je geen zorgen spooky! :smiley:

Is het was als ik een standalone dvd speler meeneem voor aan de beamer te hangen? [/B]

kun je doen :cool:

Ik denk dat ik ook maar een opblaasbed meeneem om ff te relaxen. :bigsmile:

//offtopic

Dee-ehn kom jij ook nog??

//offtopic

dit houd dus in dat ik extra kleren moet menemen want er is dus toch een fight met de soaker, of niet :confused:

nou ja het zekere voor het onzekere dan maar:bigsmile:

see yah . . . :cool:

Originally posted by Drip
[B]dit houd dus in dat ik extra kleren moet menemen want er is dus toch een fight met de soaker, of niet :confused:

nou ja het zekere voor het onzekere dan maar:bigsmile:

see yah . . . :cool: [/B]

Doe maar want nude compen is ook niet toegestaan, je bent niet thuis!!! :wink:

Zoals iedereen dus al weet kom ik dus maar 1 dag (ja ik weet het heel jammer maar ik moet werken) maar zondag ben ik van de partij.

Hoe zit het daar eigenlijk met parkeerbeleid?

dit is btw tot nu toe mijn lijst wat ik moet meenemen.

1. een comp met monitor en keyboard en muis
  2. een gamecube incl. bijbehorende rommel
  3. gloof 4 supersoakers :smiley:
  4. een goed humeur
  5. en heel waarschijnlijk komt mijn girl ook mee dus nee wat wook al zei er wordt NIET nude gegamed dan.

[B]

Official CDFreaks Threesome Advisor

1. en heel waarschijnlijk komt mijn girl ook mee dus nee wat wook al zei er wordt NIET nude gegamed dan. [/B]

Welke van de 2 ?

De enige. dus diegene waar me IK ga samenwonen

De enige. dus diegene waar me IK ga samenwonen

Dus de ander is klaar voor de handel? :wink:

Kweet niet of dat dit tegen de regels van het forum is maar jah die andere is single maar kga der niet tegen geld aan bieden.