Wat mag een ............ kosten?

vbimport

Wat mag een 2e hands CD-Rom speler type Toshiba XM-6102B 24x speed kosten???
Het is 2 jaar oud.

Geef hem GRATIS weg aan iemand die erg om verlegen zit en er geen kan betalen. Heb je iemand blij gemaakt met een kadootje dat jezelf zo goed als niets heeft gekost (De waarde van zo’n ding is immers nagenoeg niets)

Hij was zeker GRATIS. Op mijn werk hadden ze het getest. Wou niet lezen. Dus werd het weggegooit. Heb ik het opengemaakt om de lens even schoon te maken. En Voila het werkt.
De reden dat ik er om vroeg wat mag het kosten is dat op de beurzen die dingen nog voor Fl. 50,- verkocht worden.

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by GapGap:
Hij was zeker GRATIS. Op mijn werk hadden ze het getest. Wou niet lezen. Dus werd het weggegooit. Heb ik het opengemaakt om de lens even schoon te maken. En Voila het werkt.
De reden dat ik er om vroeg wat mag het kosten is dat op de beurzen die dingen nog voor Fl. 50,- verkocht worden.
<HR></BLOCKQUOTE>

Ga toch geen moeite doen voor een cd-rom speler!!! nieuw kosten die dingen 100 piek, en dan ga jij hem open maken en de lens schoonmaken???

Donder dat ding weg of geef het aan het leger des heils.

The MAzTER

MazTer, dat is nu eens de flauwste zever die ik ooit al gehoord heb. Ik zou hem ook vermaken. Een extra cd-rom-speler kan altijd van pas komen

The MAzTER heeft natuurlijk een drukke tandartsenpraktijk en boort daar zo’n fl 1000/uur aan, maar er zijn ook nog mensen die met iets minder moeten toekomen.

Hij extract audio op 1x speed!!! Joepie, ik wil hem

(not - )

(bron: cdspeed99)

Hallo, ik wil alleen zegge die tijd die je er aan besteed, bijv had kunnen gaan werken of cd-tjes kopiëren, wie koopt er deze tijd nog een 24x cd-rom speler, als er zo iets als 72x kenwood bestaad.

en dan nog dat dat ding 2e hands en 2 jaar oud is, en ik zou er zelf nog geen tientje voor neerleggen.

The MAzTER