Wat kopieërt CDclone nu eigenlijk niet?

vbimport

Er wordt altijd gesuggereerd dat clonecd bijna alles kan kopiëren, maar ik moet nog steeds de eerste cd tegenkomen die niet te kopiëren was, heeft iemand al voorbeelden van een cd die niet door cdclone was te kopiëren?

Nee

ja ik wel mulan nl psx spel is wel een copy van te maken maar stopt in het spel als het aan het laden is !

ja ik heb een cd van age of empires 2 die is met clone cd gebrand maar krijg met geen mogelijkheid nog een keer gebrand met clone cd of andere programma’s 3 mensen hebben het al geprobeerd maar het lukt nog steeds niet!
we hebben de volgende programma’s gebruikt en in combinatie:

cdrwin 3.7 & 3.8
clone cd (alle versies)
nero (alle versies)
blindread 2 & 3

ook de beste schrijvers en lezers zijn gebruikt zoal plextor en noem maar op!!
HET LUKT GEWOON NIET…

YOOOOOOH DRCash, kwee nie of je het weet, maar je hebt de originele disc nodig als je een beveiligde cd wilt kopieren!!! Kopie van kopie lukt niet met clonecd! Heb het ook al geprobeerd, maar hij geeft dan VEEEEEEEEL meer foutmeldingen aan als op het origineel. Bij gamez check je gewoon http://www.gamecopyworld.com om een crackie te halen. Maar een kopie van kopie is bij cloneCD IMPOSSIBLE

hmmmmmmmmmm, vreemd kobuz,
Ik kloon meestal van gekloonde cd’s en die doen het tot nu toe ook allemaal, voorbeelden van de laatste tijd: F1-2000, nfs porsche, lemans 24, rally champ. 2000 (oke ik houd wel van een racespelletje geloof ik)

Inderdaad, dat je geen kopie van een kopie kunt maken klopt niet hoor. Doe ik ook regelmatig. Sterker: het gaat zelfs sneller omdat ie bij een kopie veel sneller over een safedisc (of andere) protectie heen gaat.

Ik heb ook al van een clone een clone cd gemaakt voor psx, juist met Mulan (nederlands) en This is football (nederlands/frans) lukt het niet maar dan doe ik het volgende: ik zet de files ***.ccd, ***.img en ***.sub van deze spellen op cd, als ik dan nog eentje wil clonen zet ik ze terug op de harde schijf en branden maar, bij mij lukt het toch.

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by Mikki:
Ik heb ook al van een clone een clone cd gemaakt voor psx, juist met Mulan (nederlands) en This is football (nederlands/frans) lukt het niet maar dan doe ik het volgende: ik zet de files ***.ccd, ***.img en ***.sub van deze spellen op cd, als ik dan nog eentje wil clonen zet ik ze terug op de harde schijf en branden maar, bij mij lukt het toch.<HR></BLOCKQUOTE>

Dat is een mooie quote reptor.

Om toch niets iets aan deze topic toe te voegen:

CloneCD kopieert bij mij ook gewoon kopie van kopie! Ok moet toegeven dat ik meestal maar een kopie van een andere kopie maak.

Trouwens op site van CloneCD wordt zelf gezegd en ik quote:

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>
Is there a generation loss if I backup a disk which is already a copy created with CloneCD?

In theory - yes. CloneCD does real 1:1 copies, including all errors or other anomalies which might belong to a copy protection mechanism. You could think of CloneCD making something more like an analogue copy than a digital copy. However, you would need several generations to actually notice a difference.
<HR></BLOCKQUOTE>

GR33TS

Kan SOF gecloned worden?

Sommige cd-extra’s willen ook niet echt lukken bij mij. Als voorbeeld de cd Supergrass van Supergrass. De tweede session is een zgn. Hybrid (dus zowel voor Mac als voor PC leesbaar) maar met CloneCD krijg ik van de eerste session (de muziek) een perfecte kopie, maar de tweede session wordt niet herkend door de pc)

sorry mikki/gamefreak foutje.
Ben al even met dit probleem bezig .
met het orgineel een clone gemaakt van mulan nederlands deze is met clone goed te branden maar bij het afspeelen van de psx cd blijft hij op het laden van het echte spel hangen wel de intro maar verder niks wat doe ik niet goed???

SOF kan je gewoon met easy cd creator 4.0

Zit geen eens beveiliging op die cd waarom dan zo moeilijk doen???

Natuurlijk kun je gebrande cdz met CloneCD opnieuw kopieren, maar beveiligde (ZONDER CRACK!!!) kopieen kopieren is lastiger. Eigen ervaring laat weten zo goed als onmogelijk. Ik heb zelf al bevestiging gehad van Olli, de maker van CloneCD, en die zei ook dat het zo goed als onmogelijk was. Kwee nie of dat voor de nieuwe clonecd versies ook geldt, nog niet getest!

Dat is niet helemaal waar dat clonecd alles kopieert wnat ik heb geprobeert om cd2 van Ultima Ascension te kopiëren maar dit gaat steeds fout, maar verder is clonecd wel de beste brander prg… dat er is

PS, moest ik ff kwijt naar zo’n lange vakantie!!!

Greetings:

IceCOOL

als clone cd de cd zo zou copieren als het origineel dan zou het gaan ja want dan wordt de cd toch herkent als origineel!!! dus conclusie als je niet van een kopie van clone cd kan kopieren kan je ook niet van de originele cd kopieren!!! of clone cd kopieerd niet zoals de originele cd!

Bij mij is de zgn. Discguard beveiliging (digital signature) niet gelukt…zit op Colin McRae; Age of Emp. 2 is overigens wel gelukt…ik praat over versie 1.0.0.8 met Plextor 412 (firmware 1.0.7)

Wat doet iedereen hier toch moeilijk! Ik kopieer alles met clonecd zelfs audio cd’s en heb echt nog nooit een probleem gehad ermee! Clonecd rulezzzzzz

Greets Michel