Wat komt er kijken bij een Pannekoeken Bakker

vbimport

Stel ik wil een pannenkoek bedrijf beginnen ( Verse Pannekoeken ( CDZ ) Wat komt daar bij kijken hoe zijn sommige van jullie begonnen hoe zit het met verzendingen hoe kunnen ze niet achter je komen etc.
Alvast Bedankt

Kijk hier maar eens… :wink:

Nee ik bedoel een cd bakker ik noem het meestal pannekoeken bakker

Ow ik noem pannekoekenbakkers altijd bert. Dat komt omdat ik een pannekoek een keer heb zien vliegen en die noemde zichzefl bert. Weet iemand of Bert ook een naam is die je aan een meisje kan geven voor bijvoorbeeld haar verjaardag. Ik ben daaar heel beniuwd naar.

Ik denk dat je het beter op het dealerforum ken vragen want hier gaan ze er toch nie serieus op in :smiley:

www.video-cd.org

Ja, klopt , maar je kan het natuurlijk ook effe aan Bert vragen… bert@pannekoek.nl

:slight_smile:

Hahaha LOL

ff serieus: ik kan me niet voorstellen dat je NU nog aan het dealer-zijn wilt beginnen!
Ze pakken zoveel lui op en iedereen heeft een brander dus er valt niets te verdienen lijkt me zo!

ja maar als ierdereen stot met dealen
ontstaat er een enorm gat tussen vraag en aanbon…
en op de mavo leerde ik dat je dan de prijs omhoog mag doen als aanbieder toch ?

Daar zit iets in
misschien is het wel een perfect moment om nu te gaan beginnen
Maar mij niet gezien :smiley:

Jaja! Jij denkt dat nu het zo goed gaat met de consument dat je daar weleens profeit van kunt hebben door ze cd’s te verkopen!!

Maar helaas koopt iedereen een nwe PC, en aangezien tegenwoordig in elke beetje snelle PC al een writer dus denk nie dat het op gaat schieten! :stuck_out_tongue:

Jepz egg iedereen heeft een writer en eidereen kopieert voor iedereen dussuh ik denk dat die winst wel kunt vergeten :smiley:
Of je moet programma’s voor 5 piek per stuk gaan verkopen maarja dat lijkt me niet dat het risico waard is he?

Wat cd’s nu zijn (qua kopieren) was de diskette 10 jaar terug…

Wat wel een idee is om illegaal melk te gaan verkopen
Gewoon bij een boer die het normaal moet wegflikkeren en een tientje per pak :wink:

Eigenlijk een beetje vanalles :

• Goeie service
  • Snelle service / mail
  • Goed spul leveren
  • Snel leveren
  • Een leuke prijs
  • Eerlijk zijn
  • Ga zo maar door…

Dat zijn zo wat dingetjes

mrDJ
PSX-HOME

Dan verdien je dus 1 piek per cdtje… nuet egg het risico waard dunkt me zo!

Originally posted by Dee-ehn
Dan verdien je dus 1 piek per cdtje… nuet egg het risico waard dunkt me zo!

Hoezo ? , vraag jij maar een knaak voor de cd dan ?
Da’s ook dom