Wat kan ik vragen voor dit systeem?

Ik kan van iemand een pII 233 kopen met 32 mb ram 3.2 gig hd en verder is het systeem compleet met boxen en 15" monitor.

Wat is daarvoor een redelijke prijs?

Euh, 500 gulden? Zou t verder ook niet psies weten… …ik hep nog een AMD 200 Mhz staan :smiley:

Ik zou eens proberen met een 250 piek te bieden. Gooi het erop dat alhoewel het systeem er netjes uitziet, het voor tegenwoordige normen extreem traag is en dat standaardsoftware van tegenwoordig (Windows XP) er niet eens op kan draaien.
Grote kans dat de verkoper je dan min of meer gelijk geeft en er niet veel meer voor wil hebben…

tja 't handelen moet je een beetje in het bloed zitten :slight_smile:

Ik ken hem irl en ik heb gezegd dat ik er 175 gulden voor geef, en dattie dan wel morgen moet zeggen enzow :slight_smile: (beetje druk op de ketel zetten) Hij stond er geloof ik wel positief tegenover, maar wat is nu de echte waarde van dit systeem?

Moeilijk te zeggen… als ik hem zou kopen zou ik persoonlijk nooit meer dan 250 geven (alhoewel ik niet zou weten waarom ik hem zou kopen) en als ik hem zou verkopen deed ik hem voor 250 niet weg…

Ik hep vanuit verkopersperspectief gedaan :slight_smile: Ik verkoop mijn AMD 200 Mhz, 32 MB RAM, 4.3 gig HD niet voor minder dan 400, maar zou er voor 250 niet een gaan kopen…
Gewoon te slome pc :wink:

Vergelijk is wat ze voor een soortgelijk systeem op verkoopsites vragen.

Ik zou je er 100 piek voor geven en echt niet meer… iemand die dit koopt zal het gebruiken als linux/freeBSD server’tje voor een klein netwerk en daar ga je toch niet veel voor uitgeven.