Wat jullie vanavond doen?

vbimport

met je vriendin uit?
tv kijken?
of andere leuke of saaie dingen.
als je tv gaat kijken moet je naar titanic gaan kijken

Ik ga vanavond zuigpen met 1 fles of 2 Heineken en dan morgen vroeg naar Keukenhof . Ik hoop dat de shit weer gaat beter worden .

Ik ga denk wel titanic kijken, heb em 1 keer gezien in bios toen ie net uit was ,daarna nooit meer dus…

Ik ga zuipen enzo maar dan wel met hele groep 20 man dacht ik :stuck_out_tongue:

hmmm ikke oek gaan zuipen wur en gaan feesten :slight_smile:

zozo iedereen gaat dus tv kijken of zuipen. nou ja, ik ga gewoon met m’n vriendin uit. ik denk dat dat wel wat leuker is

Ik denk dat ik gewoon tijdens Titanic mijn vriendin een beurt ga geven (doe ik 2 dingen TV kijken en wat met men vriendin maar toch wat beters dan met haar uit gaan)

Originally posted by spooky20
Ik denk dat ik gewoon tijdens Titanic mijn vriendin een beurt ga geven (doe ik 2 dingen TV kijken en wat met men vriendin maar toch wat beters dan met haar uit gaan)

hebbie last van hoogmoed ofzo?

Ik ga zuipend, RTL Formule 1 kijkend (Christiaan bij mInardi), mijn vriendin een beurt geven :slight_smile:

Ik ga eerst naar een vriend van me toe en daarna naar een verjaardag en daarna naar bed toe want ik moet morgen om 5:45 beginnen :frowning:

En ik ga vanavond naar een feestje toe een verjaardags party is wel lache hoop ik :).

Originally posted by Jolige_Joffer
Ik ga zuipend, RTL Formule 1 kijkend (Christiaan bij mInardi), mijn vriendin een beurt geven :slight_smile:

he cool,

jij komt tenminste met een goede opmerking. bedankt voor de tip. ik vind het wel een geinige combinetie f1 kijken en je vriendin een beurt geven

Die vriendinnen surfen vast nooit op cdfreaks…niet om het een of ander, misschien ligt het aan mijn opvoeding maar er spreekt niet veel respect uit diegenen die zeggen: ‘ik ga mijn vriendin nemen’…

maar dan nog :wink:

Met de snelheid van een formule 1 wagen :slight_smile:

En mijn vriendin komt hier ook wel eens :stuck_out_tongue:

heel origineel hoor maar alleen zegt iedereen het;D

met me vriendin weg naar discotheek, de atmoz, en dan later nog wat verder op stap (after party)

Originally posted by Mattel007
met me vriendin weg naar discotheek, de atmoz, en dan later nog wat verder op stap (after party)

oke dan maar ik blijf liever met m’n vriendin op de bank zitten met een pilsje ernaast

Als je slim bent pak je je vriendin van achter kan kun je tegelijkertijd F1 kijken en toch je vriendin een beurt geven :slight_smile:

En als je echt super slim bent dan zorg je dat je vriendin er helemaal niet is. ( kun je lekker met je vrienden kijken)

mzzl

Eerst voorpilsen, dan een blowtje, dan echte bieren, nog een blowtje en afbacoën, dan terug naar huis en m’n vriendin lastig vallen…sex dus! Typical friday if you’d ask me :wink: