Wat is (zijn) je favoriete Trance/Dance/Techno nummer(s)?

Wat is (zijn) je favoriete Trance/Dance/Techno nummer(s)? Ikzelf vind ze allemaal goed. Sommige nummers zijn al een tijdje oud maar ach… als ze maar leuk zijn…toch?

mzzls

Nou eigenlijk hou ik niet zo van deze muziek (zoals je kunt zien aan mijn avatar), maar omdat je meerdere items aan kon vinden, heb ik Nessaja van Scooter erbij genomen, omwille de clip met de topless dames :stuck_out_tongue:

Allemaal, zolang ik er maar niet moet naar luisteren :slight_smile:

Hoewel Scooter mij een stel ongelofelijke eikels lijkt , is de muziek af en toe best leuk om naar te luisteren. De videoclips slaan nergens op (zoals zovele).

Cygnus X maakt heeft ook een paar aardige nummers.

Jammer dat zoveel mooie muziek meestal van die eendagsvliegen zijn. (Behalve Scooter dan misschien).

Scooter ? :Z :Z :Z
is dat niet die hele verkeerde duitser :bigsmile: die met een vette nagalm op zijn gebrul dingen staat te roepen die totaal nergens op slaan.
Volgens mij wel rijk geworden met dat ge-eikel…

btw ja ik heb gestemd op “ik hou nie van die meuk.”

Ieder zijn eigen smaak natuurlijk en gelukkig mag ik in dit land op dit forum mijn mening vrij uiten.

couple favorits atm are:

SUNProject_380-Volt
X-Dream_Panic-In-Paradise
kmc_feat_sandy-get_better(vision_extended_mix)

to much 2 list here

btw je lijst is OK i love em all :bigsmile:

Af en toe een nummertje gaat, maar ik moet dit niet uren achter elkaar horen.

ehm…bij mijn favorieten moet nog:

Grooveyard - Mary go wild
Energy52 - Cafe del Mar (Marco v remix is ook ok)
Prodigy - No Good
Dumonde - Godmusic
Flesh & Bones - Rigor Mortis
Tomkraft - Loneliness
Minimalistix - Close Cover
Moguai - u know y
SQ-1 - Balare
Tiga & Zyntherius - Sunglasses at night
Underworld - Born slippy

Originally posted by Dee-ehn
Nou eigenlijk hou ik niet zo van deze muziek (zoals je kunt zien aan mijn avatar), maar omdat je meerdere items aan kon vinden, heb ik Nessaja van Scooter erbij genomen, omwille de clip met de topless dames :stuck_out_tongue:

heb je die clip van Weekend als ns gezien? :stuck_out_tongue:

oh trouwens k vind zelf Nessaja en weekend van Scooter en awakening van Rank 1 de besten

mzzls

Originally posted by dansmug
Allemaal, zolang ik er maar niet moet naar luisteren :slight_smile:

waar hou jij dan van? het gehuil en gejank van Era ofzo? lol

Originally posted by theunbeatable
[B]

waar hou jij dan van? het gehuil en gejank van Era ofzo? lol [/B]

Daar heb ik ook toevallig 2 cd’s van gekocht :slight_smile: Is ook best mooi op zijn tijd.

Originally posted by Mr. Belvedere
[B]

Daar heb ik ook toevallig 2 cd’s van gekocht :slight_smile: Is ook best mooi op zijn tijd. [/B]

Had ik niet achter je gezocht :rolleyes:

Scooter RULES! :cool:

Originally posted by Mr. Belvedere
[B]

Daar heb ik ook toevallig 2 cd’s van gekocht :slight_smile: Is ook best mooi op zijn tijd. [/B]

t was bij wijze van spreke dan. Maar dansmug doet altijd zo negatief in zn posts dus vandaar! :smiley:

[B]

t was bij wijze van spreke dan. Maar dansmug doet altijd zo negatief in zn posts dus vandaar! :smiley: [/B]

Dansmug houdt van The white stripes… Dansmug heeft smaak!

@theunbeatable: neej… is dat een nieuw nummer?

t was bij wijze van spreke dan. Maar dansmug doet altijd zo negatief in zn posts dus vandaar! :smiley:

Mja, jij vraagt wat ik van die nummers vind, antwoord ik eerlijk, is het ook niet goed. :slight_smile: Zijn wel paar nummers die ik goed vind, maar 't meeste is me allemaal te hard. Trouwens, als je om 3.30u moet opstaan om de geschiedenis van o.a. Nederland te leren, dan word je negatief :stuck_out_tongue:

Originally posted by dansmug

Mja, jij vraagt wat ik van die nummers vind, antwoord ik eerlijk, is het ook niet goed. :slight_smile: Zijn wel paar nummers die ik goed vind, maar 't meeste is me allemaal te hard. Trouwens, als je om 3.30u moet opstaan om de geschiedenis van o.a. Nederland te leren, dan word je negatief :stuck_out_tongue:

Ok dan snap ik het :wink:

Originally posted by Dee-ehn

@theunbeatable: neej… is dat een nieuw nummer?

huh?

Underworld - Born Slippy 1 van de beste house tracks ooit gemaakt.
Moby - Go ook een oude klapper.

En voor de rest draaien we in de woonwagen hier aleen maar ned talig.

Human resource - Dominator
Holy Noise - The Nightmare
DJ Hooligan - BOTTROP
Apotheosis - O Fortuna
en nog meer van die wat oudere dance/techno/etc.

Originally posted by Crazy Bob
Human resource - Dominator
Holy Noise - The Nightmare
DJ Hooligan - BOTTROP
Apotheosis - O Fortuna
en nog meer van die wat oudere dance/techno/etc.

nee das nou net de slag stijl waar ik nie van hou. ik hou meer van dat happy gedoe, dan van dat gedoenke , doenke, doenke de hele tijd. Maar smaken verschillen…