Wat is volgens jullie de beste vliegtuigmaatschappij

vbimport

Ik ben bezig met een uitgebreid onderzoek en wilde eens kijken wat jullie favoriete luchtvaartmaatschappij is

De Link is:

Stem op de Beste luchtvaartmaatschappij

hier heb je al een zooi antwoorden:
http://www.cdfreaks.com/forum/showthread.php?threadid=38695

Air France

Air goedkoopste :slight_smile:

Nike Air :slight_smile:

Originally posted by Crazy Bob
Nike Air :slight_smile:

Whehehe!! :stuck_out_tongue: :smiley:

Leuk da maar ik heb nu een geautomatiseerd formulier en dat werkt echt stukken beter. Maar ik begrijp je antwoord, zal weinig tussenzitten hier op dit forum, maar ik denk maar elke stem is meegenomen.

Toch bedankt

Originally posted by Bathurst
[B]Ik ben bezig met een uitgebreid onderzoek en wilde eens kijken wat jullie favoriete luchtvaartmaatschappij is

De Link is:

Stem op de Beste luchtvaartmaatschappij [/B]

lekker uitgebreid , 4 hele keuzes

Ach bathurst is Reeboq, Alasta en kornuiten (naja 1 persoon met MPS), dus waarom zou je zijn threads uberhaupt serieus nemen.

Originally posted by DoMiN8ToR
Ach bathurst is Reeboq, Alasta en kornuiten (naja 1 persoon met MPS), dus waarom zou je zijn threads uberhaupt serieus nemen.

Nu voor de laatste keer, Bathurst was idd Alastaman en Bullocks maar geen reboq.

Waarom wordt ik toch steeds verward met Reboq.
Eerlijker als dit kan ik toch echt niet zijn Dominator.

ik heb nog nooit gevlogen :stuck_out_tongue:

Originally posted by happy_61
ik heb nog nooit gevlogen :stuck_out_tongue:

Dat wordt lachen, gaan we vanaf KuaLa Lumpur naar Sydney.

Lekkere turbulentie daar

Tof hoor ze zijn niet allemaal oud

Originally posted by Bathurst
Tof hoor ze zijn niet allemaal oud

Moet je eens Delta Airlines of Continental Airlines vliegen, sommige stewardessen hebben al 2 eeuwwisselingen meegemaakt :Z (althans, zo zien ze eruit)

Originally posted by Crazy Bob

Moet je eens Delta Airlines of Continental Airlines vliegen, sommige stewardessen hebben al 2 eeuwwisselingen meegemaakt :Z (althans, zo zien ze eruit)

Is bekend daar wordt je bediend door je oma. Dat is volgens mij toch echt discriminatie van de ouderen. Die mogen toch ook wel eens genieten van hun oude dag. Een vlucht van United airlines had turbulentie bij New Zealand en moest een noodlanding maken. Een stewardess van 66 jaar had haar been gebroken.

Dat kan toch eigenlijk niet meer he

-Ik heb al in heel veel verschillende maatschappijen gevlogen maar sorry dat ik het zeg de Nederlandse maatschappijen zijn volgens mij echt een van de slechtste van de wereld. De beste is natuurlijk Singapore Airlines, daar kon ik zelfs playstation op een lcd schermpje voor me in de stoel spelen. Ook had ik in dit vliegtuig de keuze uit 24 verschillende films en 20 verschillende radio zenders. En dan nog niet over de been ruimte gesproken. Gewoon heel veel. Het eten was zelfs lekker (ook de eerste keer)
Gelijk na het opstijgen kregen we per persoon 2 stokjes sate en wat drinken. Naderhand werd het drinken weer bijgevuld. Een paar uur later kwam het eten. Niet in zo’n ranzig bakje met folie aan de bovenkant, maar het eten werd uit pannen op een bord geschept. Het was ook perfect te eten. Overigens vertrok ik toen vanuit Singapore opweg naar Indonesie. Zoals de meeste van ons weten is in Singapore veel elektronica ongeveer 40 a 50% goedkoper als in Nederland. Dus heb ik daar voor een drol een laptop gekocht. Zelfs deze kon ik gebruiken in het vliegtuig omdat er gewoon een stopcontact in de armleuning zat. Het enige nadeel van Singapore Airlines is dat het een dure maatschappij is. Maar dat is ook wel logisch met wat ze allemaal te bieden hebben.
(Ohja in Nederlandse maatschappijen moet je altijd betalen als je sterke drank gaat drinken. Bij Singapore Airlines en nog een paar andere maatschappijen is dat allemaal gratis)

-De 2e beste maatschappij vind ik Malaysia Airlines deze was net iets minder als Singapore Airlines maar ook wel heel goed.

-De meest grappige vliegtuigmaatschappij vindt ik Sudanian Airlines. Hier heb ik echt helemaal dubbel gelegen van het lachen. Ten eerste was er super veel beenruimte eigenlijk zo veel dat het een beetje erg overdreven was :slight_smile: (weet je wel zooooo veel) Wat bleek nou, dat al die mensen die in dat vliegtuig zaten allemaal heilig water in van die grote plastic tonnen meenamen. Deze zetten ze dus voor hun voeten om zicht mee te wassen en om uit te drinken. Op een gegeven moment midden in de nacht gingen de boxen van het vliegtuig aan en werd er moslim muziek gedraaid en gesproken door volgens mij een Imam. Echt super vaag. Nadat de muziek was gestopt pakte ze allemaal hun kleedjes en kwam er een gesluierde stewardes naar voren om te vertellen waar het oosten was. Natuurlijk legde iedereen zijn of haar kleedje naar het oosten en ging bidden. Nou zo’n vage vliegtuig maatschappij heb ik nog nooit mee gemaakt.