Wat is nou de lekkerste actrice/zangeres?

vbimport

Hey Freakers, ik heb jullie hulp nodig.
Ik ben mijn kamen aan het behangen, maar het is een beetje saai.

Ik wil er gewoon een paar vette posters ophangen met Mooie wijven!!! Wie heeft er suggesties??

Ik heb nu alleen nog een poster van Erica Terpstra aan de muur en een foto met mijn ergste nachtmerrie…

Thnx :cool:

Britney Spears & Anna Kournikova (deze laatste is nl geen actrice/zangeres)

Dat Franse kindhoertje Alizee (die van Moi… Lolita) ziet er best wel lekker uit.

Wat denk je van minister Jorritsma…

Roseanne

Mimi (uit de Drew Carey Show)

en netelenbos dan ? dat is toch ook wel een lekker ding ? tis dan wel geen zangeres of actrice maar toch :slight_smile:

Originally posted by Flappie666
Dat Franse kindhoertje Alizee (die van Moi… Lolita) ziet er best wel lekker uit.

Tu vas la fermé!!! TANJA DEXTERS=>net zangeres geworden…

Wouw,

Die Netelenbos is ook niet slecht!
Britney krijgt bij mij geen plekkie aan de muur, maar in de WC…

BTW die Kournikova is zeker niet slecht…
Thnx for the tip Mattel, en hoe ziet die Alizee eruit dan??

hier kan je zien hoe alizee eruit ziet :wink:

http://195.154.206.48/english/index.html

Ze is niet slecht, maar ik heb er wel een betere gezien:

Alizee

Alizee is zekers niet slecht :slight_smile:

Maareuh verder mooie exemplaren? Ff nadenken… kvind de dochter van Steven Tyler (Aerosmith) wel een mooi meiske!

Kvind, is dat haar naam??
Hmmm, ff zoeken dus…

Jenniger Lopez, Christina Aquilera, Drew Barrymore en Camerion Diaz zijn ook wel lekkertjes. :slight_smile:

Hang er gewoon een paar posters van je vriendin op. Mocht je die nou niet hebben niet getruut. Want er lopen nog genoeg lekkere babes op straat. Want zo stukje papier blijft maar papier. Een echt babe van vlees en bloed heb je veel meer aan.

Ja, eigenlijk heb je gelijk…
Maar toch, weet je niet hoe ontiggelijk saai een behang zonder plaatjes is,
Ik heb al wel een stoere poster van Eminem, die is wel vet…

BTW, niet dat ik een h.o.m.o ben ofzo…

Of je houd het maar gewoon bij je posters want ja zo legen muur is ook niks. Zoals deze hier onder. Dan heb je nog iets om naar te kijken.

op slaapkamer heb ik alleen een klein schilderijtje hangen dat ik 5 jaar geledne in USA gekocht heb.

bevalt me prima zo die witte muren.
Een drukke slaapkamer is niet goed voor de nachtrust nl…

Gatver,

Alstublieft geen B.R.I.T.N.E.Y., Dat vind ik nix…
Nou jah, ik gaat morgen maar gewoon ff naar de Expo rondneuzen :slight_smile:

Britney is idd nix…

Als je een mooie poster wilt moet je eens kijken bij de Expo naar een schilderij poster van de Franse schilder Chayan Khoi. Dit vind ik zelf zeer mooi!

Je kunt zijn kunstwerken ook online bewonderen op www.chayan.com

Alleen z’n site al is 1 groot kunstwerk, ik kon de ingang bijna niet vinden, maar hij is wel mooi…

De mooiste vind ik zijn schilderij “the lost city” die is gemaakt in de Niagara Falls… makkelijk te vinden :slight_smile: