Wat is jullie status bij icq?

vbimport

Hee,

ff weer een poll: wat is jullie status bij icq? Ik meestal invisible (Een paar mensen hebben nog wat van me tegoed, en ik heb geen zin in dat gezeik ;))

Als je mensen wat schuldig bent moet je gewoon aflossen…geen gezeik! (ben gelukkig geen van hen)

Als ik er ben dan staat ICQ op online, maar zit veel in de bieb en dus niet achter mijn eigen PC, beetje onzin om dan mijn ICQ op iets anders dan N/A te zetten…

Moet ff erbij zeggen Tax, dat jou ICQ 's nachts ook vaak op N/A staat! :wink: Kan je nie eens ff tussendoor 's nachts ff wakker worden als iemand je wat wil mededelen/vragen!?
:stuck_out_tongue: haha! :stuck_out_tongue:

Meestal gewoon online maar als ik geen zin in al dat gezeik aan mijn kop heb zet ik hem op invisible of away. Door de weeks staat mijn icq zo i so nie aan want dan ben ik nie thuis. (dus dan hoeven jullie het ook nie te proberen:))

nu terug op invisible, een tijdje daarvoor altijd op online gestaan , maar is ge woon niet te doen, dan valt men me voortdurend lastig met vragen, over dit en dat. Hoewel ik dat niet altijd fijn vind, maar als ik iemand er mee een dienst kan bewijzen, dan laat ik wel ff men werk waar ik mee bezig ben voor vallen, tenzij ik het echt druk heb :wink:

Originally posted by Mattel007
dan valt men me voortdurend lastig met vragen, over dit en dat. Hoewel ik dat niet altijd fijn vind,

Wat gij niet wilt dat u geschied…doe dat ook een ander niet :smiley:

Geintje hoor Mattel, dat berichtje af en toe is prima…als ik geen zin heb om te antwoorden dan doe ik dat toch niet (en dat gebeurt zelden (komt doordat ik maar selecte groep mensen op ICQ heb)) :wink:

LOL :stuck_out_tongue:

staat bijna altijd op online, tenzij ik weg ben natuurlijk :slight_smile:

Always N/A

heeft zowel persoonlijke redenen als technische :wink:

Ik sta meestal onzichtbaar aangezien ik geen tijd/zin heb om met iedereen uit mijn lijst te lullen :slight_smile:

De mensen die me willen spreken sturen maar ff een message… als ik niet wil reageren of er niet ben krijgen ze nix terug en anders wel :slight_smile:

Originally posted by Dee-ehn
[B]Ik sta meestal onzichtbaar aangezien ik geen tijd/zin heb om met iedereen uit mijn lijst te lullen :slight_smile:

De mensen die me willen spreken sturen maar ff een message… als ik niet wil reageren of er niet ben krijgen ze nix terug en anders wel :slight_smile: [/B]

Ik hoor daar dus niet bij :D. Geintje!!

Ik sta ook meestal op invisible. Er staan er best wel veel in m’n lijst, dus als ik er geen zin in heb om met iedereen te kletsen, zet ik 'm op invisible. Wel lekker rustig hoor. :slight_smile:

ik sta altijd op N/A en dat is al bijne 3 jaar zo…
gewoon omdat sommige mensen dan denken dat
je er niet bent en ze je niet gaan lastigvallen…

Xian… je zit pas 2 jaar op ICQ… ok ietsjes meer dan 2 jaar :slight_smile:

Originally posted by Dee-ehn
Xian… je zit pas 2 jaar op ICQ… ok ietsjes meer dan 2 jaar :slight_smile:

ik zeg toch bijna 3 jaar :slight_smile:

die van mij staat altijd of op ofline of op dnd;)

Originally posted by Da_Taxman
[B]

Geintje hoor Mattel, dat berichtje af en toe is prima…als ik geen zin heb om te antwoorden dan doe ik dat toch niet (en dat gebeurt zelden (komt doordat ik maar selecte groep mensen op ICQ heb)) :wink: [/B]

precies:) Heb ik ook…op mijn oude icq# had ik erg veel mensen staan…en werd ik constant gemessed terwijl dat niet altijd even goed uitkwam enzo…heb daarna een nieuw nummer genomen en nou probeer ik mijn lijst zo klein mogelijk te houden…met alleen mensen erop waarmee ik ook echt ‘contact’ heb enzo…werkt veel beter:)

Mijn status is altijd online omdat icq alleen aan staat als ik achter de pc zit, heb namelijk geen kabelinternet :frowning:

Ik zit altijd invisible omdat ook ik niet altijd zin hebt met iedereen uit me lijst tepraten…(meeste staan altijd n/a)en als ik even op away gaat of dnd dan is me icq soms net een kerstboom :slight_smile:

Ik zit in een Age of Empires 2 clan, en ik ben BEHOORLIJK goed(Master voor de geïnteresseerden), daarom dat ik constant als ik ff 5 minuten online ben wordt lastiggevallen door clangenoten die net een bendeoorlog hebben uitgelokt en die wat me dan nodig hebben. Ook heb ik (met mijn grote bek) veel vijanden, en die wilen ook altijd met me afrekenen. Met ICQ zijn de messages nog niet zo hoog als met de Zoneserver zelf, maar het komt in de buurt. Daarom dat ik nu (meestal) offline ben. Maarreh… I just luv a good fight!