Wat is je echte leeftijd?

Ik kom er niet op! Eerst was ie overbelast en nu wil ie die https, waar ie heen linked, niet laden. :frowning:

Ik ben 19.1, op die site was k 25.2
te hard rijden kost je 16.2 jaar van je leven :S

gekke tent. Verwachtingswaarde; over 90 dagen ben ik 17.2, omdat ik mijn leven ga beteren :S. Gekke site :slight_smile:

Originally posted by Wookie
Ik kom er niet op! Eerst was ie overbelast en nu wil ie die https, waar ie heen linked, niet laden. :frowning:

Try again in 5 4 3 2 1 0

Nou, ben er na lang proberen in gekomen en in een uur ofzo de hele test gedaan. Sjezus duurde elke keer paar minuten voordat ie naar de volgende pagina ging! :confused:

Anyway, ze zeggen dat ik 30.8 ben hoewel ik volgens mijn geboortekaartje 23,1 ben. Ik leef op zich best gezond, drink alleen in het weekend alleen ik kan 15,2 jaar winnen door minder hard te rijdenā€¦ hmz! :wink:

[B]Nou, ben er na lang proberen in gekomen en in een uur ofzo de hele test gedaan. Sjezus duurde elke keer paar minuten voordat ie naar de volgende pagina ging! :confused:

Anyway, ze zeggen dat ik 30.8 ben hoewel ik volgens mijn geboortekaartje 23,1 ben. Ik leef op zich best gezond, drink alleen in het weekend alleen ik kan 15,2 jaar winnen door minder hard te rijdenā€¦ hmz! :wink: [/B]

Dat het zo lang duurde is nie echt normaal. Ik was binnen 15 minuten klaar. Als je een kabelaansluiting van UPC heb zou dat alles kunnen verklarenā€¦

ik kan 15,2 jaar winnen door minder hard te rijdenā€¦ hmz! :wink:

en ik maar denken dat ik de enige was die altijd met 160km/u over de weg sjees :bigsmile:

Originally posted by theunbeatable
[B]

Dat het zo lang duurde is nie echt normaal. Ik was binnen 15 minuten klaar. Als je een kabelaansluiting van UPC heb zou dat alles kunnen verklarenā€¦ [/B]

Site was gewoon gaar, ik drukte op verder en het duurde gewoon soms een minuut voordat ie ook maar reageerde!

Originally posted by theunbeatable
[B]

hij zegt maar wat volgens mijā€¦ [/B]

Dat valt wel mee hoor, theuntjeā€¦ Ik denk eerst na over mijn grappen!:stuck_out_tongue: