Wat is icq?

vbimport

Ik heb een vraagje, ik lees vaak op deze site ga naar icq.
Wat is dat? , hoe kom ik erop?

ICQ is zeg maar een programma waarmee je met andere kan chatten en kan zien of ze online zijn(mits ze dat willen dat je dat ziet), bestanden uitwisselen en tegenwoordig sms versturen. Tis zeg maar een soort van MSN messenger alleen beter vanuit mijn opzicht te zien dan.

Je kan het programma ook gewon downloaden bij www.download.com dacht ik hoef je niet zo te zoeken.

als je het gedownload hebt moet je eerst een account aanmaken en vervolgens is je lijst dus nog leeg en heb je er dan nog niet veel aan. Dus kun je degene vragen die tegen jouw zeiden dat je aan icq moest beginnen of je hun kunt toevoegen aan je lijst en ik denk als je hun om uitleg daarover verder vraagt dat dat wat makkelijke is als ik dat hier ga uittypen.

Waar heb jij gezeten de afgelopen paar jaar.

ICQ is moeilijker in het gebruik dan MSN Messenger, uit eigen ervaring maar ik zou je toch aanraden ICQ te gebruiken want

1 ze hebbne meer gebruikers dus de kans dat jouw vrienden daarbij zitten is groter
2 het is gewoon een goed programma

Download het maar en zoek het maar uit, als je het even gebruikt dan wijst alles zich vanzelf. Veel succes.

http://www.icq.com
Ik denk dat daar een heleboel duidelijk zal worden…

En Flappie, er zijn wel meer mensen die er nog nooit van gehoord hebben hoor, ken er genoeg in mijn omgeving…