Wat is hier allemaal gebeurt?

vbimport

Hallo, ik ben net terug van vakantie, ik denk ff kijken hoe het op het forum is… lijkt net de beelden van een oorlogs gebied!!

iedereen aan het kankeren tegen iedereen… is niet zo best mensen, laten we het gezellig houden en niet reageren op mensen die de zaak verzieken…

Nu ik terug ben zal ik wel proberen een positieve bijdrage te leveren…

greetz TDI

Originally posted by TDI
[B]…
Nu ik terug ben zal ik wel proberen een positieve bijdrage te leveren…

greetz TDI [/B]

Suc6 :smiley:

Dank u wel, dit forum zal dat wel kunnen gebruiken

Originally posted by TDI
Dank u wel, dit forum zal dat wel kunnen gebruiken

Zo erg is het nou toch ook weer nie man!

Als je kijkt wie er allemaal over de zeik waren, Alasta, AB, Carlo, Reboq & alle admins… is toch nie niks

Mwah ik zal vandeweek nog wel een of ander lulverhaal posten denk ik over alles wat gebeurd is… …het is allemaal onzin… …gewoon iedereen rustigg worden. Ik kan het wel begrijpen in een Dutch Café; da heb in principe toch ook nix met cdz te maken? Maarja… …ik ga nog wel (offline) een verhaaltje tikken :slight_smile:

Originally posted by jpschadde
Mwah ik zal vandeweek nog wel een of ander lulverhaal posten denk ik over alles wat gebeurd is… …het is allemaal onzin… …gewoon iedereen rustigg worden. Ik kan het wel begrijpen in een Dutch Café; da heb in principe toch ook nix met cdz te maken? Maarja… …ik ga nog wel (offline) een verhaaltje tikken :slight_smile:

offline? watisdat :confused: :eek:

heb t nou al gedaan; klein verhaaltje maar in een van de topics… …bij redneck geloof ik…

sja ik heb nog modem he :frowning: :frowning: :frowning: vandaar dat je me ook niet van dff kent… …daar zit k nie bij :frowning:

Originally posted by TDI
Hallo, ik ben net terug van vakantie, ik denk ff kijken hoe het op het forum is… lijkt net de beelden van een oorlogs gebied!!

Grappige uitspraak, ondertussen zijn de nodige maatregelen genomen geweest, en is het strijfveld terug zo goed als leeg, hopen dat het zo blijft :slight_smile:

laten we het hopu! :wink:

ik denk dat daar nu wel genoeg over gepraat is. :eek:

Ja; met een schone lei beginnen (das wel erg oud he…) duz; geen gezeik meer over ab en alasta :slight_smile: en het was weer het paradijs op itnernet :slight_smile:

Wat geloof ik gebeurd is, is vooral dat een aantal mensen de door ons allen gekoesterde carlo (;)) een smerige streek had geleverd. De daders waren het niet zo eens met wat tegen hen werd ondernomen geloof ik… en daarom begonnen ze te zeiken.
(http://forum.cdfreaks.com/showthread.php?threadid=32721)

Screw 'em. Dit forum is om leuk te zijn en is niet om als persoon beter te zijn dan een ander

Denk dat er genoeg topics over dit onderwerp zijn.
Het is spijtig dat het zover heeft moeten komen, maar ik hoop dat jullie het me vergeven als ik deze sluit zodat we dit snel kunnen vergeten en weer normaal verder kunnen gaan, zoals het bedoeld is… (zo niet dan zie ik de flame PM’s wel tegemoet :wink: )

Vind ik ook, sluit maar…

Originally posted by TDI
Vind ik ook, sluit maar…

Is over enzo nu :slight_smile:

Denk ik toch =)