Wat is het verschil tussen autobommen en bootlegs?

vbimport

Nix, volgens enkelen dan…

Volgens een nieuwe wet, die gestemd is in Oregon, VS, staat het “onwettig labelen van een muziekopname” gelijk met terrorisme en de straffen kunnen oplopen tot 25 jaar gevangenisstraf. Verder staan op de lijst van terroristische daden : het blokkeren van het verkeer, computer crime, het aannemen van een omkoopsom, diefstal en inbraak, het onwettig gebruik van een voertuig, onwettig labelen van een videotape, onwettig opnemen van een live voorstelling, een ongedekte cheque uitgeven of aannemen, hondengevechten, het produceren van een valse identiteit, …
Om iemand voor deze “misdaden” veroordeeld te krijgen heeft het OM slechts 2 getuigen nodig.

Dit kun je haast niet serieus nemen…

Haal het geld uit de handen van de grote industrie en je krijgt de regering over je. Dit kun je wel serieus nemen, dit is kapitalisme.

Dus als ik een verkeerde id3 tag aan mijn mp3’s …

shiiiiiiiit :eek:

WOW dan moet ik toch ff snel gaan rekenen … 25x200 ofzo. Mmm moet ik zo’n 5000 jaar de bak in. Ik denk nie dat ik dan nog leef eigelijk :wink:

greetz

Het wordt steeds gekker, straks ga je nog de bak in omdat je je eten één keer te weinig gekauwd hebt… :Z

Originally posted by Namoh
Het wordt steeds gekker, straks ga je nog de bak in omdat je je eten één keer te weinig gekauwd hebt… :Z

of om dat je een verkeerde post maakt op cd-freaks:p

En terecht ook misdaad moet gestraft worden.

Trouwens als in nederland 2 of 3 mensen getuigen dat je iets gedaan hebt hang je er ook aan.

Originally posted by RDJ
En terecht ook misdaad moet gestraft worden.

Damn, er krijgt hier iemand een late roeping :slight_smile: