Wat is het slechtste computer spel dat je ooit gespeeld hebt?

vbimport

De titel zegt het al..

Mij benieuwen :slight_smile:

Mijn keus ? : Elvira ; Onnoemelijk veel kleine bestandjes , hing om de haverklap en bestond alleen maar uit hakken hakken en wat spreukjes.. onnoemelijke slechte port van Eye of the beholder

Hmmm ja Elvira is inderdaad wel 1 van de waardelooste spellen die ik ooit heb gezien…

Ff denken… ohja Dune 3 ooit gespeeld? Dat was een onofficiele versie en stelde niets voor… heel erg waardeloos!

Hmm de ergste ben ik waarschijnlijk vergeten, maar ik herinner me nog Stellar7; rondtoeren in een of ander futuristisch ding en vervelende bliepjes van alle kanten, foeilelijk en gewoon niet leuk. Ik kan me echt niet voorstellen dat de 7 in de naam duidt op 6 voorgaande versies, want zo’n bedrijf KAN niet rendabel zijn.

Dan had je ook nog frogger3D; ik dacht de nostalgie van de goeie ouwe frogger terug in huis te halen, maar niets was minder waar. Goed concept, maar vreselijk slecht uitgewerkt.

Het spel (of 1 van de) dat men ooit eens over The Simpsons heeft gemaakt voldeed ook lang niet aan mijn verwachtingen, hoewel dit spel al een eind leuker was dan de twee vorige die ik opnoemde.

Slechtste spel ooit…Laatst nog een hele slechte, Jedi Knight 2 ofzo, was echt geen bal aan! :frowning:

alle Test Drives die na TD2 zijn gemaakt waren behoorlijk waardeloos, vooral TD5 met al die ouwe krotten van auto’s, en het echte “autorij-gevoel” was helemaal weg.
ook Platoon (écht lang geleden, wel op de PC) was tamelijk dom, net als Thexder, Lander (of Moonlander of zoiets, eerste spelletje dat ik in Windows zag) vielen me erg tegen

elk spel dat ik niet heb gespeeld :cool:

maar van de spellen die ik wel heb gespeeld/gezien, was het uhm nah ben de naam ff kwijt…

Ja, vroeger op de MSX, the Hobbit, niet zozeer om het spel zelf maar je speelde 'm van een tape… Na een kwartier tot 20 minuten (ja echt!!) was het spel dan bijna ingeladen en kreeg je @#$#@# een Syntax Error.
Echt zwaar k*t met peren.

Zeker te weten Strife, ja die ongelooflijk k*ttige Doom kloon

duke nukem forever

erg sucky

Originally posted by pietpaulusma
[B]duke nukem forever

erg sucky [/B]

was zeker de Delta die je hebt gespeeld. wacht maar op de Release :slight_smile:

ik bedoelde Duke Nukem - Manhattan Project

mijn fout:)

Die’s juist wel leuk!

platform is niet per definitie slecht!

Ik vind unreal toch ook niet echt goed vind sof 1 nog veel beter als alle unreals samen, ik vind sof 1 en 2 wel goed;)

digger… (voor wie 'em kent…)

Originally posted by Marsz-=FX
digger… (voor wie 'em kent…)

digger was leuk man ! Lekker apatisch tunneltjes graven :slight_smile:

Originally posted by Mr. Belvedere
[B]

digger was leuk man ! Lekker apatisch tunneltjes graven :slight_smile: [/B]

en dan dat coole “popcorn”-muziekje erbij! en het was in good-old black & white (in mijn pre-CGA tijdperk, toen Hercules nog roeleerde als videokaart :p)

Originally posted by Crazy Bob

en dan dat coole “popcorn”-muziekje erbij! en het was in good-old black & white (in mijn pre-CGA tijdperk, toen Hercules nog roeleerde als videokaart :p)

en dan weer proberen dat spel af te sluiten , wat niet werkte …

dat popcorn muziekje deunt af en toe nog eens in de onderste regionen van mijn onderbewustzijn

[B]

en dan weer proberen dat spel af te sluiten , wat niet werkte …

dat popcorn muziekje deunt af en toe nog eens in de onderste regionen van mijn onderbewustzijn [/B]

inderdaad, dat spel kon ik alleen maar stoppen middels een “cold boot”.
ik heb het muziekje pas gedownload (in een wat modernere versie) via WinMX, uitgevoerd door Jean-Michel Jarre :bow:

[B]

digger was leuk man ! Lekker apatisch tunneltjes graven :slight_smile: [/B]

heheh, ik wist dat 't iets los zou maken…

Okay…, nog stommer dan… “AlleyCat”:wink:

En persoonlijk vind ik platform games ook zwaar K*T!

He,

Originally posted by spooky20
Zeker te weten Strife, ja die ongelooflijk k*ttige Doom kloon

Dat was 'm, ik kon d’r maar niet opkomen. Elke bit van dat spel was een verspilde bit!:Z

Grtz