Wat is het beste een mp3 speler of en minidisc

vbimport

Wat kan ik het beste een mp3 speler zo ja welke of een mindisc speler zo ja welke
Ik wil dit graag weten want ik weet niet welke ik het beste kan kopen

nou ja ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

mzl stratenboek

Neem zo’n cd-speler die mp3z kan lezen…
ideaal!!!

Nou alleen nog een versie om in je auto te mikken. Praat je over een cd-wisselaar die 10 CDz kan handelen en waarmee je dan 100 CDz afspeeld !!

greetz Appie

Ik weet niet of een MD speler ook shockproof is, een MP3 speler wel.

Verder is het volgens mij goedkoper om MD te kopen dan een Compact Flash (of minidrive). Maar je kunt niet zo makkelijk MP3’s op MD zetten (of je moet digital uit hebben op je geluidskaart). Plus MD spelers zijn volgens mij goedkoper in aanschaf dan een fatsoenlijke MP3 speler.

Ik denk als je veel wilt wisselen met muziek, dat je beter een MP3 speler kunt pakken, maar neem er dan in ieder geval eentje met minimaal 64 MB.

De Rio500 of de Nomad II lijken me wel leuke apparaatjes, maar ik vind ze net iets te duur.

Da_Taxman

ik heb een mz-r55 md van sony is wel erg goed maar was ook erg duur en heeft een VEEL te korte speeltijd maar wel goe d geluid ewn veel opties…

Ben het wel met Appie eens, neem een cdspeler die mp3 cd’s kan lezen ben je in
een keer van al het gezeik af…

Greetz,

Tha Sentinel

ik vind koop een PDA met windows ce en gooi daar je favorite muziek op…

-1 mp3 spelers vind ik niet goed omdat er ook al andere bestanden zijn die kleiner zijn maar nog niet ingeburgerd zijn. Dus kan je je mp3 speler weg donderen als deze bestanden ingeburgerd zijn… (bij een PDA hoef je alleen maar software te laden en klaar…)

-2 minidisc is shockproof maar het nadeel is dat je mp3’s kan overzetten alleen met een geluidskaart die een digitale poort heeft! En minidisc is nooit echt populair geweest en zal het nooit worden want mijn mening is dat ik het te lang vind duren eerdat een nummer er op staat ik heb geen zin om het nummer te luisteren en dat het dan op mijn minidisc staat…snappie…

-3 Een discman die mp3 cds afspeeld die slaat regelmatig over omdat ze er nog niets voor hebben gevonden om mp3 cds stabiel te laten lopen (esp2 werkt niet) dus moeten ze een ander systeem bedenken…

-conclusie…

Koop een casiopedia van casio daar zit mediaplayer 7 op en kan je all je favorite bestands formaten luisteren ook wma, mp3, wav en noem maar op…Bovendien heb je dan niet alleen een apparaatje voor muziek maar je heb ook een digitale agenda en je kan er best coole games op laden!!!

Ach en de prijs van ongeveer 1500 gulden voor de aanschaf en nog extra voor Compact Flash kaarten is even buiten beschouwing gelaten…

Daarbij, Creative Nomad II ondersteunt wel nieuwere bestandsformaten zoals WMA.

Vind het toch net iets teveel geld voor zo’n apparaatje…

Da_Taxman

Bij de MD moet je er eigelijk thuis ook 1 hebben staan, waarmee je van cd’s.radio,(misschien tv) kan opnemen
Anders heb je niet zoveel aan een MD

Grzz.
Mess

er zijn ook portable md`s waarmee je kan opnemen hoor…
ik vind minidisc dus gewoon een stukje beterm het geluid van md is stukken beter dan dat van een 128kbps mp3…en de meeste mp3 spelers hebben maar standaard 32 mb geheugen waardoor er maar een half uurtje fatsoendelijke kwaliteit muziek op kan en dat is veel te weinig…
en drcrash minidisc is wel degelijk populair, probeer maar eens een radiostation of drive in show te vinden die zonder md draait…

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>-3 Een discman die mp3 cds afspeeld die slaat regelmatig over omdat ze er nog niets voor hebben gevonden om mp3 cds stabiel te laten lopen (esp2 werkt niet) dus moeten ze een ander systeem bedenken…<HR></BLOCKQUOTE>
Dr. crash, dit kun je toch oplossen met een systeem dat de mp3-bestanden opslaat in een geheugen (10 MB ofzo). Zodat de gegevens wel goed overkomen !!!
Play nummer 4 -> Mp3-nr4 kopieëren naar HD(tje) -> afspelen maar.
Of heb ik het nou verkeerd !

PS : Hoe ken je tjekken of je een MD digitaal opneemt ?
Dan moet toch het signaal wat naar de MD loopt niet harder/zachter worden als je met Volume Control aan het kloten bent ??!
B.

Wie zegt nou weer dat je MiniDisc alleen digitaal kunt opnemen!?!?!? ELKE MiniDisc recorder heeft een AD-converter en daarmee kun je dus prima muziek opnemen vanaf radio, computer en wat je maar wilt!

Een MD speler is wel degelijk shock-proof. De huidige generatie heeft een geheugen voor 40 seconden, dit is dus verreweg beter dan Discman met ESP2.

Muziek vanaf MiniDisc klinkt wel degelijk veeel beter dan mp3 (192kbps valt over te twisten).
Als je meer muziek bij je wilt hebben is MD ook veel goedkoper. Een discje kost je 3 of 4 piek voor 74 minuten. Op een 64Mb flashcard lukt je dat echt niet en die krengen zijn ook nog eens vreselijk duur.

MiniDisc is wel degelijk populair en is behoorlijk doorgedrongen. Je ziet steeds meer mensen met van die langwerpige remotes aan hun tas of jas. En als laatste: MiniDisc wordt gesteund door heeeeel veel grote bedrijven. Om er een paar te noemen: Sony, JVC, Panasonic, Pioneer, Denon en Aiwa.

Ik zou maar eens goed nadenken over MD, mijn MD walkman weegt 120 gram met disc en batterij en speelt 7,5 uur op 1 accu (waar ik er drie van heb) en ik heb altijd een paar discjes in m’n tas zitten. Volop keus dus. Met mp3 kost dat je fortuinen.

Mazzel

en als je er over wilt praten en lachen moet je ff hier kijken:
http://www.mamboxfans.com/cgi-bin/forumdisplay.cgi?action=topics&number=2&start=here

ik doe daar ook ff mee om te stangen dus veel lol,
het lijkt me trouwens een leuk ding als hij alles heeft wat beloofd is.

btw: wie denken jullie wie ik daar ben?

mamboxtwijfelaar
is wis en waar
die pief van de vissen
dat kan niet missen