Wat is het belangrijkste lichaamsdeel van een vrouw?

vbimport

Haar neus…

dan kan ze blijven ademen als ze je aan het pijpen is!!

:cool: ReBoQ

lol :wink:

:slight_smile:
Hoewel ik es een keer een film zag dat een vrouw een man onder water pijpt. Hoe doet ze het dan?

Die film ging over American Football geloof ik.

hmmm vast een goeie film…moppie kende ik al…is erg goed! …het was nie Remember The Titans of ik moet in slaap gevalle zijn :wink:

Of sjaakie en de pijpvisjes :wink:

:cool: ReBoQ

Any Given Sunday zal het ook nie geweest zijn denk ik want anders moet ekik maar met een half oog zitten kijken hebben.

ik weet al welke film je bedoeld, maar kan nie op de titel komen…kutzooi en dat terwijl ik maar paar films gezien heb in me leven :wink:

ogen vind ik heel belangrijk, daar kan je veel uit afleiden :wink:
maar der zijn nog andere dingen die redelijk belangrijk zijn :wink:

ik ben niet zo kieskeurig zolang ze maar een spleet heeft ene niet teveel zaagt enuh ja dikke tieten zijn ook welkom.

Voor jou!!

Daarmee moet het wel lukken ik doe 't licht wel uit…

LOL deze is leuk :slight_smile:

Wat ik echt het belangrijkste vind aan het lichaam van de vrouw? Euh moet ik eens ff denken… euh ja dit is moeilijk te zeggen… is geen onderdeel wat ze kan missen eigenlijk dussuh… euh ja

Als ik iets moest kiezen wat ze zo kon missen zou ik voor de appendix gaan :slight_smile:

Originally posted by Dee-ehn

Als ik iets moest kiezen wat ze zo kon missen zou ik voor de appendix gaan :slight_smile:

waar zit die dan ? :slight_smile:

de longen zijn ook wel vrij onmisbare lichaamsdelen…net zoals het hart, de hersenen enzo…

Appendix zit in de buik dat is ook wel de blinde darm!

ooh dacht dat appendix altijd achter bij een schoolboek ofzo zat met een woordenlijst ofzo
appendix a en b en c enzo toch ?

Ja daar vind je ze ook

appendix is dan ook latijns voor aanhangsel :slight_smile:

aha…appendix past dus meer bij mannen :slight_smile:

eigenlijk had je hier beter kunnen vragen wat is het mooiste lichaamsdeel van de vrouw…

Haha LOL daar zou ik zo 123 geen antwoord op weten

zou ik ook ruzie krijgen trouwens :smiley:

ik wel hoor :slight_smile:
en ik zou geen ruzie krijgen :slight_smile:

Oh wat kies jij dan?