Wat is er aan de hand met mega-search

vbimport

Wat is er aan de hand met mega-search.net ? Sinds de nieuwe interface op de site is het zaakje of heel traag of bij een zoekopdr8 404…

Ik d8 eerst dat het aan mijn connectie lag maar op andere plaatsen met andere (typen) connecties werkt het ook niet…

Vind het wel meevallen hoor! Maar het is dan nu wel wat later dus de Inetdrukte op de NL servers ligt wat lager natuurlijk! :wink:

af en toe heb ik het ook gemerkt dat die site ook wel eens plat kan liggen
maar de volgende dag blijken dan weer alle problemen verleden tijd

je kan natuurlijk ook altijd kijken op andere coversites, maar megasearch is het gemakkelijkste omdat die alle coversites tegelijk doorzoekt :wink:

je kan hier ook covers opzoekencovers
coveruniverse

Originally posted by Mattel007
je kan natuurlijk ook altijd kijken op andere coversites, maar megasearch is het gemakkelijkste omdat die alle coversites tegelijk doorzoekt :wink:

Precies… Mega-search is heel erg sterk…

Ik heb trouwens gemerkt dat hij 's nachts retesnel is… dus ga ik dan maar covers downloaden…

Zoals Wookie al zei, dat ligt gewoon aan de mindere drukte op de servers :slight_smile:

Originally posted by sies
Zoals Wookie al zei, dat ligt gewoon aan de mindere drukte op de servers :slight_smile:

Duh :slight_smile:

Originally posted by Dee-ehn
[B]

Duh :slight_smile: [/B]

Wist je nog nie dan dat het 's nachts meestal rustiger is op Inet dan?! Ja, jij gaat ook meestal ook al zo vroeg slapen hè! :wink:

ps. weet dat die beetje offtopic is maar ben ff DN aan ut uitleggen dat er 's nachts minder mensen aan het Inetten zijn… in NL dan hè! :stuck_out_tongue: