Wat is er aan de hand met hotmail.com?

vbimport

elke keer als ik me email wil gaan checken krijg ik 1 of ander vaag bericht dat ik niet naar me email kan!
hoe kan dat???

Heb je ooit weleens een mail gekregen waarin stond dat Hotmail teveel members had ??? Die mail moest je minimaal 1x doormailen, want dan wisten ze dan JIJ je email wel gebruikt. Als je dat niet zou doen, pech, email weg !
B.

hij lult vaag dat mijn account nu niet te openen is want de pc waar jouw account opstaat is naar de klote of wordt gefixed

Dat klopt!

Als je dat bericht krijgt dan betekent dat dat er onderhoud aan de server waar jouw email staat is!
Heb ik ook weleens gehad! Erg klote maar duurt meestal niet langer dan een dag ofzo!

L8rz…!

heb je je cookies wel aanstaan anders doet ie het niet en anders ff de hotmail cookie delete.

The MAzTER

dit is het enige goede antwoord: hotmail heeft meer dan een paar miljoen users, dus niet alles loopt perfect, het is ze vergeven. Gewoon ff een dagje wachten(misschien wel 2) en alles is weer okay.

That’s it.

MasterBURNER

microsoft need i say more???

-= lives a bitch so fuck her hard!! =-

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>
Heb je ooit weleens een mail gekregen waarin stond dat Hotmail teveel members had ??? Die mail moest je minimaal 1x doormailen, want dan wisten ze dan JIJ je email wel gebruikt. Als je dat niet zou doen, pech, email weg !
B.
<HR></BLOCKQUOTE>

dit is natuurlijk een onzin spam mailtje…

Ik kreeg deze email binnen :

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Subject: Hotmail is getting cancelled…READ this!!!
Date: Thu, 25 May 2000 07:57:33 PDT

Dear Hotmail User,
Because of the sudden rush of people signing up to Hotmail, it has come to our attention that we arevastly running out of resources. So, within a month’s time, anyone who does not receive this email with the exact subject heading, will be deleted off our server.
Please forward this email so that we know you are still using this account. !!WARNING WARNING!! Hotmail is overloading and we need to get rid of some people and we want to find out which users are actually using their Hotmail accounts. So if you are using your account, please pass this e-mail to every Hotmail user that you can and if you do not pass this letter to anyone we will delete your account.

Hotmail Admin. Dept.
<HR></BLOCKQUOTE>

Of het waar is weet ik niet, zoniet dan niet.
(Maar ik dacht dat deze info heel misschien nuttig zou zijn)

Heb de mail nooit gehad, verhaal lijkt me grote onzin.

Weer zo’n junkmail als poging om het Hotmail systeem te overbelasten denk ik…

Da_Taxman

Message to Hotmail Members

We apologize, but your account is temporarily unavailable. This delay does not affect the entire site or relate specifically to your account, but the machine that holds your account information is temporarily unavailable. We do not expect this delay to last much longer, so please continue to check our site for your account status.
We will do our best to make your account available as quickly as possible. We appreciate your support, and sincerely apologize for the inconvenience.

© 2000 Microsoft Corporation. All rights reserved. Terms of Service Privacy Statement

dit krijg ik als ik inlog gewoon ff down !!
PEEK