Wat is een koe precies en hoe installeer ik het?

vbimport

Ik heb een beetje gezocht over wat een koe u precies is. Wist al dat je processor op 100% ging lopen en daar wilde ik hem in eerste instantie ook voor gaan gebruiken. Toen ik het een en ander las kwam ik erachter dat het hele geheel ging om een code kraken ofzo? en hoe meer koeien van een team grazen, hoe meer kans er is die code te kraken, hier zou een prijs op staan (Correct me if I'm wrong!). Ik heb al een client gedownload van www.distributed.net, maar ik vat er nog niet bijster veel van. Je kan hem laten grazen voor cdfreaks en allerlei andere teams toch? Hoe werkt het nu eigenlijk in zijn geheel?

BVD
ZKHbaldo

http://www.cdfreaks.com/document.php3?Doc=25

Heb je die al doorgelezen?

Originally posted by zkhbaldo
Ik heb een beetje gezocht over wat een koe u precies is. Wist al dat je processor op 100% ging lopen en daar wilde ik hem in eerste instantie ook voor gaan gebruiken. Toen ik het een en ander las kwam ik erachter dat het hele geheel ging om een code kraken ofzo? en hoe meer koeien van een team grazen, hoe meer kans er is die code te kraken, hier zou een prijs op staan (Correct me if I’m wrong!). Ik heb al een client gedownload van www.distributed.net, maar ik vat er nog niet bijster veel van. Je kan hem laten grazen voor cdfreaks en allerlei andere teams toch? Hoe werkt het nu eigenlijk in zijn geheel?

Het is inderdaad zo dat die KOE gebruikt maakt van de NIET gebruikte CPU tijd. De KOE staat dus in je tray en is bezig met het kraken van een 64 bits code. Wij als CD Freaks doen ook mee als team. Op dit moment staan we volgende de stats op de 141ste plaats van de wereld!

Aan dit ‘spel’ zijn inderdaad ook prijzen verbonden. Zowel voor de individuele gebruiker als voor het team. Ik moet zeggen dat ik de exacte prijzen niet weet. Het gaat mij vooral om de team spirit en het helpen van CD Freaks om ons op de wereldkaart te zetten :slight_smile:

Als je wilt weten hoe je de client kan installeren en het CD Freaks team kunt joinen kan je in ons artikel kijken (zie post van Da_Taxman).

Dit geldt ook voor alle andere forum lurkers… JOIN US!

THX, ik zal dat artikel eens doorlezen! Count me in!

ZKHbaldo

Edit:

The odds are 1 in 735 that this team will find the key before anyone else does.

lol