Wat is een goede dealer (Duth Only)

vbimport

Iedereen heeft het er over, maar wie is er tegenwoordig nog betrouwbaar????

Daarvoor is dit forum!

maar Liquid heeft een goede staat van dienst.

ik wil geen reclame maken en zet mijn email adres hier dus ook niet neer.

Je moet gewoon even wat proberen - wel voorzichtig zijn - en dan als je een goede vind het gewoon bij die laten… waarom zou je een andere zoeken?

Hi,

ik heb goede ervaring met Pure Gaming
www.pure-gaming.x1.nl

Probeer Liquid, WarezMaffia of Snoopcds… kan niet misgaan!

Greetz,
DRe@//\eR

1:1 CREW!!!

Hamonu
Okcrew
RCJJJ
etc.

De meeste dealers eigenlijk wel, ik ook!

Order bij South-Park-CDz

zij zijn gewoon de beste

“they won`t rip you off”

Try them out.
Probeer helemaal geen anderren maar koop gewoon bij hem. He rulez and me to HEHEHE.

Greetz, 1:1 Crew

Pfff dit is egt triest jongens, we weten allemaal dat jullie samenwerken, cartman en cyberbuzz, dus reclame maken voor elkaar is hetzelfde als reclame maken voor jezelf, en dat doe je toch ook niet !!

Probeer mij dan eens Vrijdag ben ik terug met een grote update, veel nieuwe games,apps,divx,mp3 cd’s,audio en meeer…

Nou hoelang zal het nog duren voor deze topic geclosed wordt…hehe…

Speedycrew is de beste dealer, dinsdag geld opsturen en vrijdag had ik de spellen in huis.
Ik heb ook bij The warez crew besteld maar daar duurde het langer en er zijn veel mensen met slechte ervaringen daar, dus mijn Tip:
Sppedycrew.

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by Vitamin C:
[b]Pfff dit is egt triest jongens, we weten allemaal dat jullie samenwerken, cartman en cyberbuzz, dus reclame maken voor elkaar is hetzelfde als reclame maken voor jezelf, en dat doe je toch ook niet !!

Probeer mij dan eens Vrijdag ben ik terug met een grote update, veel nieuwe games,apps,divx,mp3 cd’s,audio en meeer…

Nou hoelang zal het nog duren voor deze topic geclosed wordt…hehe…[/b]<HR></BLOCKQUOTE>

We ruilen wel veel, en helpen elkaar zo een beetje op weg.
WE WERKEN NIET SAMEN!
Maar we zijn toch ook goeie dealers?

En geloof je het niet?
Probeer het dan een

Eeehhrrm… jeah… BuRP…

What do I have to comment on this… Hey just choose one dealer and if they rip you, just go after them and kick their butts… HAHAHAHA … hehe I’m just in a violent mood =)

Well eehh we just rock :wink:

The Replicator http://www.liquid-cd.com

Gewoon niet janken…

K

cdtje en kgs-crew

Ja ok maar toch…die icq active list van jullie is wel kewl maar van die reclame msg wordt ik ook gek, maar ok het was jullie idee he

MENSEN WE KUNNER ER GEWOON NIET OM HEEN!!!

!!!LIQUID IS THE BEST!!!

IF YOU WANT QUALITY AND SERVICE

LIQUID…WHERE DO YOU WANT TO BUY TODAY…

greetz,
Mercurius

twilightoriginal zijn zeer goed :TL & CB
Ze versturen onder rembours dit is dus zeer betrouwbaar ,niet eerst betalen en dan je cd’s,eerst je cd’s en dan betalen

Waarom zullen dealers onbetrouwbaar zijn als je vooraf moet betalen??? Als iemand onder rembours verstuurd, kan hij er ook lege cdz in doen. Je mag wel ff in het pakketje kijken, maar je kan moeilijk alle cdz testen terwijl de postbode voor de deur staat!
En het kost ook nog es 20 piek meer.
Kan je beter een leuke cd erbij kopen.
Ja toch, niet dan?

Speedy
www.speedycrew.com
speedycrew@hotmail.com

ach ja…

Om het overzicht (jawel) overzichtelijk te houden…sluit ik deze thread.