Wat is deze oude pc ongeveer waard?

ASUS K7V
Athlon 700 MHZ
Soundblaster Live
Netwerkkaart 10/100mbit
Scsi controller
40x scsi plextor
Miditower 300 Watt ATX
Asus Geforce 3400TNT TV Video-in & TV/video-out connectors
Seagate 6 gig hd 5400rpm
196 SDRAM pc133
Floppy drive

Zonder monitor een 2000 piek of zo…
Is wel leuke set met kwaliteitscomponenten

Originally posted by Da_Taxman
Zonder monitor een 2000 piek of zo…
Is wel leuke set met kwaliteitscomponenten

Euh volgens mij zijn we al in het jaar 2001 belandt Tax ;).

Die comp is (helaas voor de eigenaar niet meer zoveel waard). Zou je iemand vinden die dat bedrag ervoor over heeft dan is dat heel erg mooi ;).

Zonder monitor kun je proberen een 1200 piek voor die kast te vangen. Maareuh dat is zelfs veel meer dan ik ervoor zou betalen!

hmmm…mjah, ben al bijna 5 maanden uit de PC-branche…gaat toch hard als je dat ziet dan…

Maar het is waard wat een gek ervoor geeft…sommige mensen weten niet beter en betalen wel iets meer (er zijn uiteindelijk ook mensen die bij Dixons of It’s een PC kopen :D)

Originally posted by Da_Taxman
[B]hmmm…mjah, ben al bijna 5 maanden uit de PC-branche…gaat toch hard als je dat ziet dan…

Maar het is waard wat een gek ervoor geeft…sommige mensen weten niet beter en betalen wel iets meer (er zijn uiteindelijk ook mensen die bij Dixons of It’s een PC kopen :D) [/B]

Daar geef ik je gelijk in… ik kan me nog herrineren hoe een vriend van me zijn 286 voor fl 1200 verkocht en voor fl 2000 een 486 kocht…

Even een prijs die je momenteel nieuw zou betalen (moet je wel weten waar je hebt koopt; alles legaal, maar tegen absolute bodemprijzen) voor een pc vergelijkbaar met deze aangeboden pc:
mobo: 150
cpu: 100
soundblaster: 100
nic: 25
scsi controller: vanaf 50
plextor: 200
tower: 100
vga: 150
hdd: 100
mem: 75
fdd: 25

hier komt natuurlijk nog wat bij van ttb, mouse, koeling etc, maar voor een 1200 piek moet je een vergelijkbaar systeem met veel zoeken wel uit zien te halen :slight_smile:

Originally posted by paultje66
ASUS K7V
Athlon 700 MHZ
Soundblaster Live
Netwerkkaart 10/100mbit
Scsi controller
40x scsi plextor
Miditower 300 Watt ATX
Asus Geforce 3400TNT TV Video-in & TV/video-out connectors
Seagate 6 gig hd 5400rpm
196 SDRAM pc133
Floppy drive

op zich nog een aardig pctje ik denk dat voor 1000,- er wel een koper voor te vinden is.

Hehe, 800,- max…! Tenzij je kleine kinderen gaat oplichten!