Wat is de meest vreemde plek?

vbimport

Nou Wat is de meest vreemde plek waar de Freaker ‘HET’ heeft gedaan???

Mijne was in de openbare bieb in de lift.

op de vensterbank, met de gordijnen open

op school in het computerlokaal. Met ‘‘het’’ bedoel je toch computeren? :wink:

Nee ik bedoel NIET computeren

LOL, computeren

Ook op de vensterbank, toen ze ( we )met de buurvrouw aan het praten was ( waren ) …

mzzl
mrDJ
PSX-HOME

In’t midden op de weide van Graspop vorig jaar; metalfestival.
Vervelende van de zaak is wel, dat m’n pa er ook was en mij vanop 5m gebeld heeft om ons te storen. Toen dat niet hielp heeft hij tegen m’n schouder geduwd, maar dat stoorde mij ook niet :slight_smile: Tot hij het de dag nadien vroeg: “en heb je het niet gevoeld dat ik in je rug duwde?” Toen had’k wel ff een rooie kop :slight_smile:

haha spooky20
goeie zet
roflol

Deze topic is pas geleden al eens geweest maar de gekste plek is denk ik wel in de auto!! Was toen een Peugeot 205; ondanks 2 stoelen in de voorste stand en naar voren geklapt hebbie achterin toch nog bar weinig ruimte! haha! :stuck_out_tongue:

moet je zorgen dat je een open dak hebt, kan je g irlie deruit, en kun je ff relaxt blijven liggen

Bedankt 4 da nfo Mattel, zal er de volgende keer aandenken! :stuck_out_tongue:

het bos, en dan de pech hebben dat er echt letterlijk de BOSWACHTER aan kwam :(:(:(:frowning:

Sta je daar met je broek op je knieen, en je meiske krom tegen een boom :wink:

best genant, lichtelijk uitgedrukt :slight_smile:

haha, en wat zei, hmm, chance dat ik de hoofd vogel niet had afgeschoten :wink:

Moeilijke vraag om te beantwoorden waar je vriendin bij is euhhh ff denken… sorry kmag het niet zeggen van haar!!

Euh als ik het in een auto wil doen dan wel eentje met sunroof… dan heeft ze wat meer beenruimte :smiley: