Wat is de beste dvd writer op dit moment?

vbimport

ik kan via een vriend de lege dvd schijfjes voor inkoop prijs kopen dus dan wordt zo n dvd writer best interesant…alleen wat is nou de beste op dit moment ?

weet je wel hoe duur zo kreng is?

Nahja, volgens mij is er maar 1 in de winkel te koop, die zal dus wel het beste zijn. Om niet, maar dan zou je die toch moeten kopen…

Mag ik vragen wat die inkoopprijs is?

Anyway, er zijn momenteel geloof ik 3 DVD writers op de markt: Pioneer, HP en nog eentje (d8 ik althans)… en ze schijnen alle 3 nog niet optimaal te werken…

Is de standaard al bekend dan?! Heb wel iets gehoord over een Pioneer, die zou iets onder de 1000 hangen. En de meest geschikte zijn. Maar ken geen reviews ofzo.

Originally posted by crackerrw
ik kan via een vriend de lege dvd schijfjes voor inkoop prijs kopen dus dan wordt zo n dvd writer best interesant…alleen wat is nou de beste op dit moment ?

dat ligt eraan, je hebt een dvd writer voor computer gegevens (inbouw in je pc) of voor naast je TV… allen zijn nog erg duur, kwestie van tijd dat die betaalbaar worden (dus ook de schijfjes)

Minidisc recorder koste destijds 1700 gulden (toen ik um kocht) schijfjes waren 27 piek p/s !

nu kosten ze geloof ik rond de 400 piek, schijfjes rond de 4 piek!

heeeeeel lullig, want nu brandt ik alleen nog maar cdr’s :Z

Morgen krijg ik op het werk een hele zooi DVD-branders binnen… Lekker ff gaan “testen”…

tja op dit moment weet ik nog eigenlijk niet wat de inkoop prijs is ik moet t nog ff regelen maar ik weet bijna wel zeker dat dat gaat lukken… ik denk dat t toch wel onder de 15 piek per schijfje zal komen maar weet t niet zeker volgende week weet ik meer…
en er zijn maar heel weinig revieuws… van dvd writers…d;ás wel minder ik weet niet wat een goedde is… en ik ga echt geen ricico nemen om n klote ding van 1500 piek te kopen…

er zin al een hele tijd verschillende dvd schrijvers op de markt maar ze werken nog allemaal niet optimaal oa apple,tdk,pioneer,hp

als je eentje koopt dan is t dus wel slim om 3 jr garantie extra erbij te nemen denk ik…

15 piek per schijfje is relatief goedkoop… de goedkoopste die ik gevonden heb zijn rond de 40 piekjes…

ja ik praat ook dan over 50 stuks op spindel… ik kan niet ze los krijgen… ik had eerst ergens een site gevonden daar kon ik ze ook kopen op spindel 50 stuks en dat werd dan 20 piek per stuk ofzo maar ik ben die site kwijt t was volgens mij een belgishe winkel

$ 5.00 excl. BTW per 200 stuks…