Wat is de beste DivX-Player?

vbimport

Ik wil graag weten wat de beste DivX Player is.
En is er een player die divx movies volledig fullscreen kan draaien zonder dat ik onder en boven zwarte balken krijg?

download gewoon ff de complete pack bij DivX :wink: en dan krijg je er een mooie Playa bij ook die het goed doet…en ook zonder zwarte balken in te stellen is! :stuck_out_tongue:

vindt zelf deze spelers goed :

Media Player 6.4
Global DivX Player
Power DivX NextGen

The Playa vindt ik maar een resource zuiger… Die heeft nog te veel flawless bugs en memory leaks en daarom gebruik ik hem niet. zo ie zo gebruik ik de DivX 4.xx codec niet… doe ik pas als hij net zo stabiel enzo is als de 3.11 Alpha (of 3.22 VKI)

Originally posted by Bytes4U
[B]vindt zelf deze spelers goed :

Media Player 6.4
Global DivX Player
Power DivX NextGen

The Playa vindt ik maar een resource zuiger… Die heeft nog te veel flawless bugs en memory leaks en daarom gebruik ik hem niet. zo ie zo gebruik ik de DivX 4.xx codec niet… doe ik pas als hij net zo stabiel enzo is als de 3.11 Alpha (of 3.22 VKI) [/B]

sja dan heb je toch een probleem als je de nieuwste gecodeerde movies wil watchen jongen! Dan heb je namelijk DivX 4.xx NODIG!! :stuck_out_tongue:

Zien we dan wel weer kan ook gewoon simpel de FourCC code veranderen maarja daar heb jij geen verstand van. Ik weet wel waarneer ik ergens aan moet beginnen.

Ik gebruik altijd Global DivX speler (www.gdivx.com) en dan versie 1.8.0. Met deze versie kun je in de fullscreen-mode via ALT-TAB even het menu tevoorschijn halen en met je toetsenbord snel spoelen, etc. In de nieuwste GDivX versies werkt dat niet meer helaas. Verder is het een kleine speler zonder onzin knopjes. Topper :slight_smile:

Originally posted by Bytes4U
Zien we dan wel weer kan ook gewoon simpel de FourCC code veranderen maarja daar heb jij geen verstand van. Ik weet wel waarneer ik ergens aan moet beginnen.

:stuck_out_tongue: Nee, 'k zou 't niet weten wat FourCC is… (if this is U click here)

Maareh, dan kun je nog steeds geen DivX4 bekijken… Kan verder alle codecs erin zetten, maar die van Div4 blijft nodig! (dus niet mpeg versie van DivX;-)4 …) Of zie ik het verkeerd?

Ikzelf gebruik momenteel veel de zoomplayer voor men divx

Originally posted by Marsz-=FX
[B]

:stuck_out_tongue: Nee, 'k zou 't niet weten wat FourCC is… (if this is U click here)

Maareh, dan kun je nog steeds geen DivX4 bekijken… Kan verder alle codecs erin zetten, maar die van Div4 blijft nodig! (dus niet mpeg versie van DivX;-)4 …) Of zie ik het verkeerd?

[/B]

idd je ziet het verkeerd :stuck_out_tongue:

DivXOS

MicroDVD
Maar Windows Media Player is easy :slight_smile:
Dubbel klikken en dat speelt af :slight_smile:

aparte speler?
nah, ik gebruik gewoon mediaplayer/mediaspeler :smiley:

Zwarte balken weg kan wel… maar je krijgt wel een uitgerekt beel, dus langwerpige koppen enz enz… Dit kan je instellen met o.a het proggie Playa. De link is al eerder genoemd.
Ik zelf heb ook playa met nieuwste divx codecs gedownd en het vreemde is dat met Playa het geluid te langzaam gaat, dus achterloopt en dat het met windows media helemaal perfect werkt :confused: Dus ik use gewoon Windows Media Player…

Greetz

als je de zwarte balken weglaat trekt het op niks
als player (gewoon de beste die er is bsplayer)
www.bsplayer.cjb.net